Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa huominen töihinmeno

Vierailija
01.01.2014 |

Tuntuu että asiat ovat töissä tosi kurjasti ja työpanostani ei arvosteta. Lisäksi olen raskaana ja koko joulunajan olen ollut aivan hirvittävän huonovointinen. Tänäänkin oksentanut koko päivän. En halua mennä töihin!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ahdistaa :( Olen ollut jotenkin veltto ja laiska, ajatellut että teen sitten kotona, mutten ole tehnytkään. Huomenna todennäköisesti jään kiinni velttoilustani ja pelkään jopa potkuja. Vähintään tulen saamaan valtavat torut ja haukut. 

2/16 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö sitten voisi olla menemättä...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua myös! En voi edes sanoa, että töissä olisi mitenkään vaikeeta, mutta kun kotona yksinkertaisesti on ollut niin upeeta, niin en haluaisi luopua tästä lomailusta =(. En varmaan nuku mitään ensi yönä, muutenkin olen uniongelmainen.

Vierailija
4/16 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma...paitsi raskaana en ole. Töissä asiat ovat vaan kurjasti ja vaatimukset työnantajan puolelta kasvavat koko ajan..työnteko ei ole enää millään tavalla mielekästä..tarvitsisin totaalisen breikin, mutta työttömäksi ei ole varaa heittäytyä. Oman alan duuneja ei tällä hetkellä juuri ole vapaana...Sinulla siintää äitiysloma kuitenkin suht pian..koita jaksaa sen ajatuksen voimin!

Vierailija
5/16 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet huonovointinen, sinuna hakisin kyllä saikkua..ei ole mitään intoa mennä töihin oksentelemaan! kauanko on laskettuun aikaasi?

Vierailija
6/16 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ajatuksen voimin yritänkin jaksaa ettei ole enää montaa kuukautta äitiyslomaan. Ahdistaa vaan kun en ole kertonut vielä raskaudestani esimiehelle. Tiedän että suhtautuminen minuun ja työhöni on sen jälkeen entistäkin nuivempaa ellen jopa saa potkuja. :(

-ap

Vierailija
7/16 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas menen riemusta kiljuen töihin huomennakin! Lähdin maanantaina hyvin mielelläni töihin ja nyt vain odotan, että normaali arki alkaisi ja teinit pääsisivät kouluun.

Vierailija
8/16 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni lenkki piristää ainakin omaa mieltäni kummasti, tää pyhinä sisätiloissa lojuminen ja "väärä" rytmi saattaa vetää mieltä matalaks ihan huomaamatta :/

Vierailija
9/16 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai muitakin ahdistaa töihin meno.

Minä olen kyllä jo kyllästynyt vapaisiinkin, mutta työpaikalla on todella huono ilmapiiri. Kaksi naisihmistä on liittoutunut ja supisee keskenään omia, kivoja juttujaan ja nauravat päälle. Me toiset kolme yritämme tulla juttuun siinä seassa. Lisäksi tuntuu, että en oikein pysy kiireessä mukana, teen turhia virheitä ja ne pelottavat jo etukäteen.

Yt:t ovat lisäksi päällä, tietysti.

Vierailija
10/16 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri meinasin tehdä aloituksen samasta asiasta. Meilläkin todella kurja tilanne töissä. Pomo sen aiheuttaa eikä se näe mitä sen sanomiset ja tekemiset aiheuttaa. Eilen ahdisti koko päivän ja nyt tää paska olo alkaa taas. Itkettää mutta itku ei tule, vatsas vääntää, sydän hakkaa.

Olispa joku jolle vuodattaa tätä pahaa oloaan. Miehelle en viitsi kaikkea paskaa kipata.

Vierailija
11/16 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ot, eikös ne potkut olisi sulle ap ihan hyväksi?

Vierailija
12/16 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 19:49"]

Juuri meinasin tehdä aloituksen samasta asiasta. Meilläkin todella kurja tilanne töissä. Pomo sen aiheuttaa eikä se näe mitä sen sanomiset ja tekemiset aiheuttaa. Eilen ahdisti koko päivän ja nyt tää paska olo alkaa taas. Itkettää mutta itku ei tule, vatsas vääntää, sydän hakkaa.

Olispa joku jolle vuodattaa tätä pahaa oloaan. Miehelle en viitsi kaikkea paskaa kipata.

[/quote]

Minä kirjoitin tuon edellisen ja tuli tosi paha mieli puolestasi. Minäkään en jaksaisi miestä kuormittaa, koska siitä ei ole mitään apua. Silti tulee joskus vuodatettua.

Voi, miten haluaisin tukea sinua, jos tilanne on noin huono. :(  Koeta pärjäillä.

Vierailija
13/16 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua ahdistaa melkein joka aamu mennä töihin. Ei kauheasti kiinnosta nähdä lähintä esimiestä, joka esittää päin naamaa kaikkien kaveria ja kuitenkin aina selän takana naureskelee ja puhuu ivallisella äänensävyllä, vaikka en ole antanut mitään aihetta. Mutta kun naama/persoonallisuus ei miellytä niin pakkohan se on sellaisesta ihmisestä koko ajan keksiä jotain puhuttavaa!

Vierailija
14/16 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No valita vaan, katsotaan miten suu pannaan kun palkka ei juokse ja kakaraa puskee pyllystä.

Vierailija
15/16 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 19:52"]ot, eikös ne potkut olisi sulle ap ihan hyväksi?

[/quote]

Miksi potkut olisi ap:lle hyväksi? Siksikö kun on raskaana?

Vierailija
16/16 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 19:20"]

Mua myös! En voi edes sanoa, että töissä olisi mitenkään vaikeeta, mutta kun kotona yksinkertaisesti on ollut niin upeeta, niin en haluaisi luopua tästä lomailusta =(. En varmaan nuku mitään ensi yönä, muutenkin olen uniongelmainen.

[/quote]

Sama :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme