Vaihteleeko miesmakusi kuukautiskiertosi eri vaiheissa?
Näin eräs nainen väitti minulle. Sanoi, että se on ihan tyypillistä.
Kommentit (82)
Kyllä vaihtelee :D Ovulaation aikaan katson sellaisia kunnon alfoja. Kun kesyynnyn, ne muuttuu luotaantyöntäviksi, ja alkaa kiinnostaa ne tavisnörttimiehet. Kunnes tulee seuraava ovulaatio :D
Ei. Olen aina vain, päivästä ja viikosta ja kuukaudesta toiseen, ihastunut tasan samaan ihmiseen. En edes näe muita, komeina tai muutenkaan.
Ei. Olen naisen kanssa suhteessa enkä tykkää miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Olen naisen kanssa suhteessa enkä tykkää miehistä.
Muuttuuko naismaku?
Ei. Se sama miestyyppi vain panettaa tai ei paneta riippuen kierron vaiheesta.
Ei vaihtele. Samat tyypit viehättävät, ovuloidessa vaan enemmän.
Siinä määrin joo että välillä ei kiinnosta kukaan mies millään tavalla.
Olisipa hauskaa kun kuukauden eri vaiheisiin olisi eri mies! Riittäisiköhän neljä / kk?
Vierailija kirjoitti:
Ei. Se sama miestyyppi vain panettaa tai ei paneta riippuen kierron vaiheesta.
Mulla tämä sama. Ovulaation aikana panettaa 24/7 ja muuten ei oikeastaan ollenkaan. Mutta miesmaku on aina sama.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa hauskaa kun kuukauden eri vaiheisiin olisi eri mies! Riittäisiköhän neljä / kk?
Ei shaatana, yhdessäkin on kestämistä.
Ei miesmaku nyt ihan hirveästi sentään.. mielestä iän mukaan naisilla se miesmaku enemmän vielä vaihtelee. Kuukautiskierron mukaan ero on niin pientä, että samat yksilöt kyllä vielä valikoituu kiinnostaviksi. Miehissä yksilölliset erot on niin suuria kuitenkin.
No nyt ei ole edes kuukautiskiertoa kun käytän hormonikapselia, tässä tilassakin silti kiinnostuksen kohteet vaihtuu eikä ole mitään tiettyä miestyyppiä (paitsi ikäiseni, mukavat, komeat)
Nuorena ihastuin sinisilmäisesti miehiin, jotka vaikuttivat mukavilta, mutteivät pystyneet kantamaan vastuuta teoistaan. Lähempänä kolmekymppiä minua kiinnostaa edelleen kauniskasvoiset, nuoret miehet, mutta haittaa jos on itsekäs tai ailahteleva. Kuulemma vanhemmiten pitäisi alkaa kiinnostaa raavaammat miehet ja sehän on hyvä koska kyllä tuo omakin mies varmaan muuttuu karummannäköiseksi kun ikää tulee.
Se millainen seksi maistuu vaihteli kyllä kierron mukaan vähän. Oviksen aikaan lämpesi katseesta/tuoksusta, nyt ilman oviksia toimivan tunnelman luominen on vähän koukeroisempaa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaihtelee :D Ovulaation aikaan katson sellaisia kunnon alfoja. Kun kesyynnyn, ne muuttuu luotaantyöntäviksi, ja alkaa kiinnostaa ne tavisnörttimiehet. Kunnes tulee seuraava ovulaatio :D
Näin just. Ovuloinnin aikaan korostuu himo miehekkyyttä kohtaan, jolloin tulee kuolattua sellaisia jääkaappipakastimen kokoisia karvaisia lihaskimppuja. Muutamaa päivää myöhemmin ei niitä edes huomaa, ja sellaiset kiltit iskäinsinöörit houkuttaa.
Vierailija kirjoitti:
2 riittää: panomies ja elättäjä.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuon kanssa voi olla parisuhteessa yhden miehen kanssa?
Silloin kun en käyttänyt hormonaalista ehkäisyä, olisin ovulaation aikana kelpuuttanut sellaisiakin miehiä, joita muuten en katselisi enkä tunne mitään yhteenkuuluvuutta. Seksinhimo oli aivan järkyttävä. Onneksi sitä hulluutta kesti vain alle viikon kerrallaan. Ja nykyään en halua ketään. Ehkäisy toimii :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuon kanssa voi olla parisuhteessa yhden miehen kanssa?
Ihan hyvin. Aina ei vaan sytytä.
Ovulaation aikana panisin melkein ihan ketä tahansa, joka osoittaa kiinnostusta. Muulloin ei seksi kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ovulaation aikana panisin melkein ihan ketä tahansa, joka osoittaa kiinnostusta. Muulloin ei seksi kiinnosta.
Seksi/miehet siis.
Kyllä jossakin määrin vaihtelee. Oikeastaan selkeät turn-offit pysyvät samoina, mutta kieltämättä katselen "sillä silmällä" eri näköisiä miehiä riippuen kierron vaiheesta.