Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaihteleeko miesmakusi kuukautiskiertosi eri vaiheissa?

Vierailija
09.10.2020 |

Näin eräs nainen väitti minulle. Sanoi, että se on ihan tyypillistä.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas opin jotakin aivan uutta naisista. Olette te melkoisia vesseleitä. Aina yhtä jännittävää huomata, miten erilaisia me ollaankaan.

M33

Samaa mietin. Tavallaan pelottavaa, tavallaan kiehtovaa. Voisipa joskus elää vaikkapa puoli vuotta naisena - saattaisi katsoa maailmaa ihan eri tavalla. Itse arvostan tällaisia ketjuja, joissa naiset rehellisesti kertovat, miten asiat oikeasti koetaan. Naisten seksuaalisuus tuppaa vielä nykypäivänäkin olemaan tabu, tai etenkin se, että naisetkin himoitsevat eläimellisesti. On paljon hyväksyttävämpää, että mies himoitsee esimerkiksi parisuhteensa ulkopuolisia naisia kuin se, että nainen himoitsisi jotakuta muuta kuin sitä omaa miestään. On paljon miehiä, jotka eivät meinaa kestää sitä (kuten tästäkin ketjusta huomaa). Joku mainitsi biologian; taivun itse samalle kantille, ja eikö tästä ole tutkimustietoakin? Hauskaa on huomata, että tässäkin asiassa edustetaan ihan eri äärilaitoja - toiset naiset ovat ihan tuuliviirejä (kaikella rakkaudella) ja toiset taas peruskalliomaisia himoissaan. Kieltämättä tuli mietittyä, kumpaa tyyppiä itse edustan oman kihlattuni silmissä, alfaa vai "Mattia". Todennäköisesti Mattia, koska edes mietin tällaisia. Tavallaan tekisi mieli verrata ovulaatiota kiima-aikaan tämän ketjun perusteella.

M39

Kiima-aika on ihan hyvä vertaus, ainakin omalla kohdallani.

Viestissäsi oli muuten sitä sellaista itsevarmuutta ja huumoria, joka kiehtoo missä tahansa kierron vaiheessa.

Vierailija
82/82 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on vastenmielisiä, hormoniensa vietävinä olevia, vastuuttomia olioita. Ei tarvi luottaa nyt, eikä tulevaisuudessa. Hyi h*lvetti!

Joo, tee vaan kaikille naisille palvelus, ja jätä ottamatta yhteyttä yhteenkään. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla