Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaihteleeko miesmakusi kuukautiskiertosi eri vaiheissa?

Vierailija
09.10.2020 |

Näin eräs nainen väitti minulle. Sanoi, että se on ihan tyypillistä.

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jossakin määrin vaihtelee. Oikeastaan selkeät turn-offit pysyvät samoina, mutta kieltämättä katselen "sillä silmällä" eri näköisiä miehiä riippuen kierron vaiheesta.

Aika pitkältä näin minullakin, joskin ovulaation aikana siedän sellaisiakin asioita, jotka muutoin ovat turn-off. Ovulaation aikana ns. rima alenee.

Ei alene.

Vastaaja 17 tässä vakuuttaa, että kyllä vaan aleni rima ennätysalas. Kaikki Alepan pussin kanssa laahustavat, likaiset ja hikiset, röökinhajuiset ölvääjätkin näin mahdollisuuksina. Mahdollisuuksina!!

Kohtalotoveri täällä ilmoittautuu. Ei sitä kehtaa edes ajatella, millaisiin Arskoihin on tullut tunnettua vetoa.

Vierailija
42/82 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli naiset periaatteessa jos saan joltakin naiselta pakit, kannattaa kokeilla parin viikon päästä uudestaan...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antakaa esimerkki (kuvat) että millainen mies kiinnostaa ovuloidessa ja millainen muuten. En usko hetkeäkään, että on niin iso ero kuin annatte ymmärtää.

Hm :)

Ovuloidessa https://www.explica.co/wp-content/uploads/2020/05/Olivier-Richters-viud…

Muutoin https://i.insider.com/5bc641f5a5a15c0e206bfe13?width=1100&format=jpeg&a…

On siinä pieni ero.

Aijumalauta mulla just ovis ja toi eka, voihiiiiiiiittttoooooohhhhhh.......

Vierailija
44/82 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli naiset periaatteessa jos saan joltakin naiselta pakit, kannattaa kokeilla parin viikon päästä uudestaan...?

Öömm. Ei ehkä kannata näin rohkeita johtopäätöksiä vetää.

Vierailija
45/82 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antakaa esimerkki (kuvat) että millainen mies kiinnostaa ovuloidessa ja millainen muuten. En usko hetkeäkään, että on niin iso ero kuin annatte ymmärtää.

Oleellinen lisätieto olisi myös kuukautisten alkamisikä.

Miten kuukautisten alkamisikä vaikuttaa? Kysyn vaan koska itselläni kuukautiset alkoivat vielä joskus kivikaudella tyypilliseen aikaan... ':D

-eri

Kertoo seksuaalisuuden mukautumisesta.

Okei, minulla alkoi 16 v, murrosikäkään ei paljon aiemmin. Jäin silti lyhyeksi vaikkei murrosikä alkanut aikaisemmin.

Oli vaikea löytää esimerkki, mutta tässä esimerkkikuva ulkoisesti (kuvasta ei oikein muita asioita näe) äärimmäisen seksikkäästä miehestä :

https://dmxg5wxfqgb4u.cloudfront.net/styles/event_fight_card_upper_body…

Tuonnäköinen mies (kasvot tietysti yleensä länsimaiset) herättää eniten seksuaalista kiinnostusta kierron vaiheesta riippumatta. Kierto vaikuttaa vain siten minkä verran kiinnostusta on. Eikä tarvitse olla noin tikissä kunnossa, esim. rasvaprosetti, mutta tuossa on hyvännäköinen mies.

Seksuaalisuuteni joustavuudesta en osaa sanoa kun ei ole mihin verrata. Mielellään kuulen mikä on teoreettinen olettama, joustaako paljon vai vähän?

Olisin toivonut enemmän viestejä, jotta olisi jotain mitä vertailla. Nuorena sukukypsyyden saavuttailla on riskikkäämpi lisääntymistrategia... Vaikutat enemmän turvallista lisääntymistrategiaa noudattavalta naiselta.

Kuukautiset alkoi 10v-11v taitteessa, en muista olinko jo täyttänyt 11. Tissit alkoi kasvaa 9-vuotiaana, eli murrosikä alkoi silloin. Neitsyys meni 19-vuotiaana. Maku vaihtelee vahvasti kuukautiskierron mukaan. Tyydyttikö?

Vierailija
46/82 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovulaation aikana panisin melkein ihan ketä tahansa, joka osoittaa kiinnostusta. Muulloin ei seksi kiinnosta.

Sama. Oon myös huomannut, et oviksen aikaan kaikki miehet ja naisetkin katsoo mua pitkään. Ihan kuin musta silloin myös erittyisi jotain feromonia tai ulkonäkö olisi jotenkin erityisen upea. Ennen menkkoja oonkin sit vihanen, turvonnut ja ruma.

Vierailija
47/82 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli naiseen ei kannata sitoutua, koska he ovat niin hormooniensa vietavina? Ovulaation aikana antavat kelle vaan, normiaikana haluavat muuta. Älkää Miehet Sitoutuko kun naiset ovat tuollaisia, itse tänne kertoivat. Pettävät heti kun tilaisuus tulee.

Vierailija
48/82 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli naiseen ei kannata sitoutua, koska he ovat niin hormooniensa vietavina? Ovulaation aikana antavat kelle vaan, normiaikana haluavat muuta. Älkää Miehet Sitoutuko kun naiset ovat tuollaisia, itse tänne kertoivat. Pettävät heti kun tilaisuus tulee.

Himoitseminen ja antaminen on eri asia.

Vierailija
49/82 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oleellinen lisätieto olisi myös kuukautisten alkamisikä.

Miten kuukautisten alkamisikä vaikuttaa? Kysyn vaan koska itselläni kuukautiset alkoivat vielä joskus kivikaudella tyypilliseen aikaan... ':D

-eri

Kertoo seksuaalisuuden mukautumisesta.

Okei, minulla alkoi 16 v, murrosikäkään ei paljon aiemmin. Jäin silti lyhyeksi vaikkei murrosikä alkanut aikaisemmin.

Oli vaikea löytää esimerkki, mutta tässä esimerkkikuva ulkoisesti (kuvasta ei oikein muita asioita näe) äärimmäisen seksikkäästä miehestä :

https://dmxg5wxfqgb4u.cloudfront.net/styles/event_fight_card_upper_body…

Tuonnäköinen mies (kasvot tietysti yleensä länsimaiset) herättää eniten seksuaalista kiinnostusta kierron vaiheesta riippumatta. Kierto vaikuttaa vain siten minkä verran kiinnostusta on. Eikä tarvitse olla noin tikissä kunnossa, esim. rasvaprosetti, mutta tuossa on hyvännäköinen mies.

Seksuaalisuuteni joustavuudesta en osaa sanoa kun ei ole mihin verrata. Mielellään kuulen mikä on teoreettinen olettama, joustaako paljon vai vähän?

Olisin toivonut enemmän viestejä, jotta olisi jotain mitä vertailla. Nuorena sukukypsyyden saavuttailla on riskikkäämpi lisääntymistrategia... Vaikutat enemmän turvallista lisääntymistrategiaa noudattavalta naiselta.

Kuukautiset alkoi 10v-11v taitteessa, en muista olinko jo täyttänyt 11. Tissit alkoi kasvaa 9-vuotiaana, eli murrosikä alkoi silloin. Neitsyys meni 19-vuotiaana. Maku vaihtelee vahvasti kuukautiskierron mukaan. Tyydyttikö?

Miesmaun vaihtelevuus ja normaalia aikaisempi murrosikä tukevat hypoteesia.

Vierailija
50/82 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kuule miehen näkökulmasta paljon lohduta. Sita paitsi, ihan omasta kokemuksesta voin kertoa, että moni nainen on täysin kykenemätön olemaan uskollinen. Itse en tosin ole edes seurustellut ja mitä enemmän naisista opin, sitä vähemmän ajatus houkuttelee.

eri

Vierailija
51/82 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutu. Vain alfat kiinnostaa eikä tämä ole muuttunut miksikään ikinä.

Vierailija
52/82 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kuule miehen näkökulmasta paljon lohduta. Sita paitsi, ihan omasta kokemuksesta voin kertoa, että moni nainen on täysin kykenemätön olemaan uskollinen. Itse en tosin ole edes seurustellut ja mitä enemmän naisista opin, sitä vähemmän ajatus houkuttelee.

eri

Ok

Vierailija
53/82 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ovuloin, haaveilen panevani suunnilleen jokaista vastaantulevaa miestä. Ja se himokas katse ei todellakaan jää niiltä huomaamatta. Muina aikoina olenkin sitten lähes frigidi. Tämä on tuonut omat haasteensa parisuhteisiin. Eli maku vaihtelee siitä, että kaikki kelpaa, siihen, että mikään ei kelpaa.

Vierailija
54/82 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä jo vuoden miettinyt, mikä ihme minuun meni, kun ihastuin uuteen pomooni. Oltiin tavattu videolla ja kerran silmätystenkin, en tuntenut todellakaan mitään värinöitä. Mutta kun hän tuli Suomeen käymään, oli kuin salama olis lyönyt (minun päähän). Oli aamu ja pomo oli niin suihkunraikas ja tuoksui NIIN HYVÄLTÄ. Polvet melkein pettivät. En tiedä sitten, oliko minulla se kuuluisa ovulaatio sinä päivänä. Koko päivän olin aivan pistoksissa pienessä kokoushuoneessa. Olin juuri rehellisesti aiemmin aamulla vastannut työkaverilleni, joka vitsaili minulle ”onko uusi pomosi kuuma”, ettei kovin kuuma. Yhtäkkiä olikin kuuma, tai ainakin hyväntuoksuinen!

Puoli vuotta tehtiin yhdessä töitä ja ihastus oli aivan tuskallinen. Onneksi ei nähty kuin jotain kerran kuussa, niin naama pysyi jotenkin peruslukemilla. Onneksi ei enää tarvitse kipristellä himossa työpaikalla, vaikka olihan se ihanaakin tavallaan.

Ja miten tämä vastaa ketjun kysymykseen, niin noin suuressa kuvassa tuo mies vastasi miesmakuani, mutta luulen että tuona päivänä ihastuin koska oli varmaan ovulaatio, tuli niin puskista.

Vierailija
55/82 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jossakin määrin vaihtelee. Oikeastaan selkeät turn-offit pysyvät samoina, mutta kieltämättä katselen "sillä silmällä" eri näköisiä miehiä riippuen kierron vaiheesta.

Aika pitkältä näin minullakin, joskin ovulaation aikana siedän sellaisiakin asioita, jotka muutoin ovat turn-off. Ovulaation aikana ns. rima alenee.

Ei alene.

Vastaaja 17 tässä vakuuttaa, että kyllä vaan aleni rima ennätysalas. Kaikki Alepan pussin kanssa laahustavat, likaiset ja hikiset, röökinhajuiset ölvääjätkin näin mahdollisuuksina. Mahdollisuuksina!!

Kohtalotoveri täällä ilmoittautuu. Ei sitä kehtaa edes ajatella, millaisiin Arskoihin on tullut tunnettua vetoa.

Totaalirepeäminen Arskoille :D

Vierailija
56/82 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovuloidessa https://www.explica.co/wp-content/uploads/2020/05/Olivier-Richters-viud…

Muutoin https://i.insider.com/5bc641f5a5a15c0e206bfe13?width=1100&format=jpeg&a…

On siinä pieni ero.

Tää on joku pieni poika joka on etsinyt nää kuvaparit kun on lukenut äitinsä vanhaa lehteä.

Yök. Niin väärin nämä populistiset jutut. Sama kuin "putkiaivot" ja "tippaleipäaivot".

Vierailija
57/82 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan vaihdellut. Olen ollut lapsesta asti kiinnostunut saman tyyppisistä miehistä.

Vierailija
58/82 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siinä pieni ero.

Tää on joku pieni poika joka on etsinyt nää kuvaparit kun on lukenut äitinsä vanhaa lehteä.

Yök. Niin väärin nämä populistiset jutut. Sama kuin "putkiaivot" ja "tippaleipäaivot".

Mikä ihme sinut saa kuvittelemaan noin? Yli 30-vuotias nainen olen :D

Vierailija
59/82 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan, mutta ovulaation lähestyessä olen huomannut tuijottelevani miesten hartioita. Muulloin en niihin niin kiinnitä huomiota.

Vierailija
60/82 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta ajattelen koko asiaa. Saattaa hyvinkin olla, että vaihtelee. Kun jotkut ihastukset menee päivässä, parissa ohi. Ja ne on ihan keskenään erilaisia.