140 kiloinen norsu
Hei, Olen jonkinverran ylipainoinen kotiäiti, lapset 4v. ja 9kk. Olen kyllä tiedostanut laihduttsmisen tarpeen ja päättänyt taas yrittää ihan tosissaan. Nyt on vaan tullut sellainen ongelma, että mieheni haukkuu minua päivittäin... eilen olin 140 kiloinen norsu (en todellakaan paina 140kg) ja se huudettiin keskellä pihaa minulle. Sitä edellisenä päivänä "tekisit jotain tolle kropalles"-kommentti. Riita alkaa aina jostain pienestä, siivoamisesta tms. ja aina se päättyy siihen miten läski minä olen. Vaikka alunperin aihe siis olisi mikä vaan, niin aina vedetään tämä asia esiin. Tänään sain kinastelun päätteeksi kuulla, ettei minun kannattais ajatella ollenkaan ruokaa (olin kysynyt, mitä tänään syödään) koska vararavintoa löytyy niin pirusti. Samalla kehoitus syödä vaikka salaattiannos ja siitäkin mielellään vain puolet. Olen niin surullinen ja maassa, lasten kuullen näitä hän minulle sanoo... seksiä ei ole parisuhteessa ollut neljään kuukauteen. Mitä minun pitäisi tehdä... laihduttaa tietysti, mutta tällaisen tuen kanssa se ei ole niin helppoa!
Kommentit (90)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 08:14"]Tuskin onnistuisit, mässy maistuisi enemmän.
Ihmetyttää tälläiset "treenaisin -> heittäisin miehen pellolle"-kommentit
Miksi ette piru vie treenaa jo ennen sitä vaan annatte itsenne kasvaa laardivalaiksi? Sellaistako miehen(naisen) pitäisi kunnioittaa, läskiä akkaa(miestä) jolla ei ole sitä itsekuria.
"Kunnioittamiseni sellasena kuin olen". Jaa-a. Oikein reilu esimerkki, painat 200 kiloa, ukko kantaa sulle ruuat töllön ääreen kun et itse jaksa hakea. Pitäisikö sinua kunnioittaa sellaisena kuin olet.
[/quote]
Mun isä puhui mun äidistä noin. Äiti itki usein. Lopulta isä alkoi myös lyömään äitiä ja solvasi läskiksi (se on ruma haukkumasana). Minä inhosin isää tuolloin ja vihaan edelleen . Onneksi erosivat ja äiti löysi kivan miehen . Minä ikävä kyllä sairastuin syömishäiriöön 16 v. Onneksi paranin. Älkää ottako mieheksenne ihmistä, joka harjoittaa henkistä tai fyysistä väkivaltaa.
[/quote]
Niin totta. Samanlainen lapsuus mullakin. Välit isääni poikki edelleen.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 07:24"]
Jos toinen puoliso haluaa olla timmi ja ulkonäköön liittyvät asiat ovat tärkeitä ja toiselle puoliskolle taas em. asiat täysin yhdentekeviä, niin aikamoista ristiaallokkoa on luvassa. Suosittelen vaihtamaan maisemaa.
[/quote]
Ei se, että ulkonäköasiat ovat merkityksettömiä merkitse sitä, että voi syödä itsensä epäterveelliseen tilaan. Lihavat eivät automaattisesti ole taiteita harrastavia älykköjä.
Nimenomaan lihavathan ajattelevat ulkonäköään koko ajan. Normaalipainoiset ehtivät asjatella muutakin.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 10:17"]
Enpä usko että olen se iso möykky.
Läpi elämän jatkunut harrastus urheillen kyllä pitää kilot loitolla. Välillä olen kyllä tarkoituksella vetänyt kunnolla evästä, mutta sitten kun huomaan, että mahaan alkaa pikkusen kertyä, se on vaan niin yksinkertaista jättää sitten syömättä, vähemmälläkin kyllä pärjää.
[/quote]
Niin, et välttämättä usko, mutta varmuudella et kuitenkaan pysty sanomaan. Kylmä totuus, ei voi mitään.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 18:37"]Älä laihduta. Vaihda komeaan mieheen jas katso exän ilme. Julkaise myös tuon moukan nimi ja kuva niin muutkin osaa varoa
[/quote]
Ei läski voi saada komeaa miestä. Oma vika jos on syöny itsensä sellaiseen kuntoon, ei kukaan lihavia ole tullut pakkosyöttämään
Täällä tämä yksi sama sairas narsisti-sadisti jatkaa ja nimittelee lihavia rumasti.Häntä pitää ymmärtää, vai pitääkö kaikkia hulluja ymmärtää?
Terv. Anoreksiasta parantunut, jonka isä oli ap:n miehen kaltainen sekopää
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 08:14"]Tuskin onnistuisit, mässy maistuisi enemmän.
Ihmetyttää tälläiset "treenaisin -> heittäisin miehen pellolle"-kommentit
Miksi ette piru vie treenaa jo ennen sitä vaan annatte itsenne kasvaa laardivalaiksi? Sellaistako miehen(naisen) pitäisi kunnioittaa, läskiä akkaa(miestä) jolla ei ole sitä itsekuria.
"Kunnioittamiseni sellasena kuin olen". Jaa-a. Oikein reilu esimerkki, painat 200 kiloa, ukko kantaa sulle ruuat töllön ääreen kun et itse jaksa hakea. Pitäisikö sinua kunnioittaa sellaisena kuin olet.
[/quote]
Mun isä puhui mun äidistä noin. Äiti itki usein. Lopulta isä alkoi myös lyömään äitiä ja solvasi läskiksi (se on ruma haukkumasana). Minä inhosin isää tuolloin ja vihaan edelleen . Onneksi erosivat ja äiti löysi kivan miehen . Minä ikävä kyllä sairastuin syömishäiriöön 16 v. Onneksi paranin. Älkää ottako mieheksenne ihmistä, joka harjoittaa henkistä tai fyysistä väkivaltaa.
[/quote]
Peesi
Hmm Jos lihavat ihmiset PYSTYISIVÄT laihdutttaa, eivätkö he olisi jo laihoja? :-D Vai haluavatko he tarkoituksella olla norsuja? enpä usko...
Huomaa kyllä kuinka monta läskiä tälläkin palstalla on. Kuka oikeasti hoikka puolustelaa niitä? Oikeassa elämässä en ole tavannut ketään.
Täällä nämä "hoilka nainen" - nimi merkkiset, todellisuudessa 100 kiloa ja diabetes, puolustelevat vain itseään. huoh..
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 16:07"]Ensimmäiseksi miehestä ero, ei tee hyvää itsetunnollesi. Rakastaan ei puhutella eikä kohdella noin mitä miehesi sinulle tekee. Lapsetkin oppii kohtelemaan sinua epäkunnioittavasti. Kasvatusilmapiiri ei ole teillä oikeanlainen.
Eron jälkeen on helppo laihduttaa. Pistät itsesi kuntoon. Miestäs tai siis silloista ex-miestä vituttaa ihan kympillä.
tsempit sinulle, olen lihava muttei mies koskaan ole siitä maininnut
[/quote]
Amen
Ylipainon voi saada pois, mutta ilkeyttä ja narsismia on vaikea kitkeä pois.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 12:37"]Ylipainon voi saada pois, mutta ilkeyttä ja narsismia on vaikea kitkeä pois.
[/quote]
Ylipainoa on vieläkin vaikempi
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 12:34"]Huomaa kyllä kuinka monta läskiä tälläkin palstalla on. Kuka oikeasti hoikka puolustelaa niitä? Oikeassa elämässä en ole tavannut ketään.
Täällä nämä "hoilka nainen" - nimi merkkiset, todellisuudessa 100 kiloa ja diabetes, puolustelevat vain itseään. huoh..
[/quote]
Sinun kannattaisi mennä takaisin koulun penkille tai lopettaa se ryyppääminen...
Joo-o. Bmi on19. Ei diabetesta, ei ylipainoa. Mutta "isäni" oli tuollainen narsisti-solvaaja joka kiusasi äitiäni ja nimitteli. Ei tarvitse varmaan sanoa, että emme ole puheväleissä.
yhyyy olen lihava yhyy... Laihduta! ( parodia sami hedbergin showsta " mikä toi on, mikä toi on? - SE ON LUOMI!)
lähde youtube: Sami hedberg: kuntosali
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 12:06"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 10:17"]
Enpä usko että olen se iso möykky.
Läpi elämän jatkunut harrastus urheillen kyllä pitää kilot loitolla. Välillä olen kyllä tarkoituksella vetänyt kunnolla evästä, mutta sitten kun huomaan, että mahaan alkaa pikkusen kertyä, se on vaan niin yksinkertaista jättää sitten syömättä, vähemmälläkin kyllä pärjää.
[/quote]
Niin, et välttämättä usko, mutta varmuudella et kuitenkaan pysty sanomaan. Kylmä totuus, ei voi mitään.
[/quote]
Mikään ei ole varmaa paitsi kuolema.
Mutta aika ison elämänmuutoksen pitäisi kyllä tapahtua. Ja vaikken liikkuisikaan, olen aina osannut katsoa itseäni peiliin, milloin on vähemmän syömisen aika.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 23:27"]Ap. Miehesi on sadistinen kiusaaja. Hän ei sinua arvosta. Lähde ennenkuin on myöhäistä. Miehesi voi olla perhesurmaaja, hän vaikuttaa tunteettomalta psykopaatilta :(
[/quote]
Niinpä!
Yritä puhua tuosta kunnolla miehesi kanssa. On mahdollista, että hän ei tajua loukkaavansa syvästi vaan kuvittelee hyväntahtoisesti vitsailevansa. Tai että muut ongelmat ja riidat aina johtavat harkitsemattomiin kommentteihin, joita ei tarkoita vakavasti. Takana voi olla myös huoli terveydestäsi.
Jos mieheltä ei löyty ymmärrystä ja halua selvittää ongelmia niin minäkin sanoisin, että parasta lopettaa koko suhde. Yrittäkää kuitenkin ensin keskustella! Ehkä löytyy motivaatiota etsiä fiksumpia toimintatapoja.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 16:14"]
Jos mieheltä ei löyty ymmärrystä ja halua selvittää ongelmia niin minäkin sanoisin, että parasta lopettaa koko suhde. Yrittäkää kuitenkin ensin keskustella! Ehkä löytyy motivaatiota etsiä fiksumpia toimintatapoja.
[/quote]
Ymmärrystä, että toinen osapuoli on läski? Silloin kyllä pitää keskustella, laihduttamisesta. Varmasti toinen rakastaa, mutta ylimääräisiä kiloja ja vähentynyttä "tarmoa" on vaikea vaan ymmärtää.
Tietenkin jos kumpikin haluaa vaan plösötä töllön ääressä, mikä ettei.
Väkivalta voi olla henkistä. Ja ap:n mies on väkivaltainen henkisesti plus sadistinen ja narsisti. Samoin jokunen tässä ketjussa myös. Puolisoa törkeästi haukkuva ja arvosteleva ei arvosta eikä rakasta puolisoaan ja on todella huono esimerkki lapsille.
Nämä ovat palstan helmet, itse laihduttaisin itseni hyvännäköiseksi ja blaa blaa... EIkö kannattaisi tehdä se hyvissä ajoin eikä päästää laivaa karille ehdoin tahdoin? Vastaus on helppo, ei teillä ole eikä olisi siihen selkärankaa, koska tuskin te itseänne sellaisiksi paksuiksi ällötyksiksi itseänne päästäisitte alunalkaenkaan jos siihen pystyisitte.
Naurettavakse sen tekee vielä se, että sen miehen vuoksi kuitenkin laihduttaisitte, vaikka vaan näyttääksenne, voi voi ja vielä kerran voi. Säälittää nämä läskit...