Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiseen kaveriin et pidä enää yhteyttä?

Vierailija
01.01.2014 |

Itselläni on tullut mitta täyteen yhtä kaveria. Säälii itseään vuosikaudet ja koko ajan tuo julki epävarmuuttaan siitä, että mahtaako ihmiset viihtyä hänen seurassaan. Saattaa esim. johonkin illanviettokutsuun kirjoittaa, että "mun kanssa siellä ei sitten toki tarvitse hengailla." Saattaa bileissä ja tapaamisissa yhtäkkiä tokaista, että "ja sulla on tylsää vai?", vaikka kukaan ei ole sanonut mitään ja istutaan ja jutellaan normaalisti hyvällä mielellä. Aivan äärettömän raskasta olla tällaisessa seurassa. Jatkuvasti pitäisi olla varpaillaan ja varoa, ettei vain jollain harmittomalla liikkeellä tai ilmeellä loukkaa itsesäälikuningatarta.

No, nyt on ainakin saanut aikaiseksi sen mitä koko ajan vatvoo, eli yksi ihminen ainakin on kaikonnut lähipiiristä.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiiviset ystävät on jääneet,yhteen ystävään katkaisen välit hänen kateuden takia,esim kun olin mieheni kanssa aivan upeassa hotellihuoneessa yötä josta näytin kuvia hän totesi että mulla ei ole tuommoista glamouria elämässä,toinen syy on että hän on nyt myös ihastunut mieheeni jo vuosia,kehuu miestäni minulle, ja hän on tutustunut kaikkiin mieheni ystäviin fbssa,mutta miestäni ei kiinnosta vitun vertaa ystäväni.ei auttanut vaikka hän hankki silikonit(kuten minä jo aiemmin)ei se että hän alkoi harrrastamaan kaikkea mitä minä mieheni ja hänen lapsensa alkoi harrastamaan samoja mitä meidän,ei edes se että hän erosi ja on pysytellyt sinkkuna ole saanut huomiota mieheltäni yhtään.aikoinaan myös teki kaikenlaista että olisi saanut minulle ja miehelle riitoja aikaan.ongelmana on se että mieheni on sitoutunut vain perheeseensä ja tekee kaikkensa isänä ja puolisona perheen eteen.tukehtukoon kateuteensa,ei ole minun ongelma.

Vierailija
82/84 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka vain valittaa sairauksistaan. Koko ajan valittaa ja seikkaperäisesti kertoo kuinka siihen ja tuohon sattuu.

Sama henkilö on sitten kaikkien maailman asioiden besserwisser. Voi huokaus. Tietää kaikesta kaiken. Ei jaksa.

Ja piinaa koko ajan pommittaen viesteillä ja puheluilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aggressiiviseen, alentuvaan vittuilijaan. Poriskoon keskenään negatiivisuutensa paskapytyssä.

Vierailija
84/84 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiseen joka käyttäytyi vastuuttomasti: hankki lapsia 5+ (kaikki nyt huostaanotettu) tiheästi vaihtuvien miesten kanssa, valitti kun isot lapset hankalia mutta uusia vauvoja piti saada kun ne on niin ihania, ei käyttänyt ehkäisyä kun se oli niin "hankalaa", koti kuin kaatopaikka ja ihan liian pieni perheen kokoon nähden (osa lapsista mm. nukkui sohvalla ja keittiössä kun muualle ei mahtunut) jne jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä