Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotko Michael Schumacherin tiedottajan valheisiin?

Vierailija
01.01.2014 |

Oliko paikalla nopeusmittarin kanssa kenties?

http://www.iltasanomat.fi/formula1/art-1288637838349.html?ref=hs-tf-promo6

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/10 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta muutenkin tämä koko show on saamassa käsittämättömät mittasuhteet. Tiedotustilaisuuksia, jossa lääkärit kuvailevat potilaalle tekemiään toimenpiteitä, onko tuo nyt edes sallittua, onhan lääkäreillä vaitiolovelvollisuus. Miten Corinna suostuu tuollaisiin tilaisuuksiin (taitaa olla kyllä niin shokissa, että antaa tämän kaiken tapahtua vaan)? Mitä Michael ajattelee jälkeenpäin? Miksi onnettomuuden kulusta pitää tiedottajan alkaa vääntää juttua mututuntumalla. En ymmärrä, en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Je keitä ne tyypit oli, joita oli kuvattu sairaalan ovella? Nevä hööd.

Vierailija
4/10 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael ei varmaankaan ajattele enää koskaan mitään, koska aivonsa ovat vaurioituneet. Parempi perheen on tiedottaa avoimesti itse kuin olla kaiken maailman kyttääjien ja paparazzien kohteena. Saavat rauhan nopeammin ja mitä salailemista tapahtuneessa on? Onnettomuuksia sattuu.

Vierailija
5/10 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka onnettomuus olisikin oman varomattomuuden syytä, mehusteletteko oikeasti tuollaisilla asioilla. Vai onko tämä taas sitä rauhoittelua, että minulle ei koskaan voi käydä mitään pahaa kun olen niin kunnollinen ja tunnollinen. Kaihdan riskejä viimeiseen asti, mutta tiedän myös ettei se suojele miltään. Tunsin ihmisen joka sai samanlaiset vammat ja kuoli muutaman päivän kuluttua lyötyään päänsä keittiössään.

Vierailija
6/10 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että Michael Schumacherin tiedottaja puhuu totta. Schumacher tunnetaan hyvin avuliaana ihmisenä, joka on auttanut paljon ystäviään ja tekee todella paljon hyväntekeväisyystyötä.

Sabine Kehm on tuntenut Schumacherin ja hänen perheensä todella pitkään ja on tietenkin itsekin hyvin järkyttynyt koko tapaturmasta. Eikä ensimmäisen päivän aikana ole ollut ollenkaan tarpeen puhua turman yksityiskohdista.

Vierailija
7/10 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalainen formulaykkösten pitkäaikainen toimittaja Kai Ebel haastatteli Schumacheria 17 joulukuuta, päivää ennen kuin Schumacher lähti perheensä ja ystäviensä kanssa hiihtämään Meribeliin. Schumacher oli odottanut lomaa kovasti. Schumacher oli sanonut, että hän ei ota koskaan turhia riskejä ja kontrolloi vauhtiaan. Toimittaja sanoi, että Schumacherille tapahtui onnettomuus. Kuten kenelle meille tahansa voi tapahtua kadulla. Ehkä hän ei nähnyt kumpua lumessa tai ehkä siellä oli risu. Schumacher on sanonut aiemmin: "En voi vain olla tekemättä mitään, koska ehkä jotain voi tapahtua. Jos jotain tapahtuu, ehkä se on kohtalo".

http://www.bild.de/sport/motorsport/michael-schumacher-skiunfall/ebel-ueber-letztes-interview-mit-schumacher-34032322.bild.html

Vierailija
8/10 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sabine Kehmillä ei ole mitään syytä valehdella, koska onnettomuudessa loukkaantui vain Schumacher itse. 

Vierailija
9/10 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 09:15"]

Sabine Kehmillä ei ole mitään syytä valehdella, koska onnettomuudessa loukkaantui vain Schumacher itse. 

[/quote]

En uskokaan, että hän valehtelee vääristäen tietoisesti totuutta. Mutta kukaan muukaan, tuskin edes läsnäolleet, voivat sanoa mikä vauhti oli tai mitä ihan tarkalleen ottaen tapahtui. Minusta asiansta tiedottaminen tähän tapaan tässä vaiheessa on täysin tarpeetonta. Niinkuin kaikki nuo lehdistötilaisuudet, joissa lääkärit selostavat asiaa. Minusta Michael ja hänen perheensä tarvitsevat nyt rauhaa ja yksityisyyttä, eikä meillä ulkopuolisilla ole mitään oikeutta vaatia tietää asioista yksityiskohtia myöten.

Vierailija
10/10 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olettaa, että tiedottaja on keskustellut Schumin ystävän, joka on kertonut, että nopeus ei ollut kova, kanssa. Eihän tuolloin tarvitse mitään itse keksiä tai spekuloida. Eli Schumi ei ottanut välttämättä riskejä nopeuden suhteen vaan hänelle tapahtui jotakin mikä voi meille kaikille käydä - huono tuuri.