Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen juhliminen raskausaikana

Vierailija
01.01.2014 |

Olisin kysynyt muilta odottajilta, että onko hormoonit tehny tepposet vai onko kiukulle syy...oltiin viettämässä uutta-vuotta isolla seurueella 14 aikuista ja 6 lasta, minulla 2lasta entisestä liitosta jotka oli mukana.uudelle miehelleni lapsi on ensimmäinen ja vaikea ymmärtää muutosta mitä se naisessa jo näin alkuvaiheessa vk.8aiheuttaa...hän nautti paljusta kavereiden kanssa ja on samalla reissulla edelleen ja minä en ole nukkunut silmän täyttä...kuuluuko uuttena vuotena juhlia aamuun, vaikka muu perhe lähtee kotiin jo 24.00 aikaan?olenko vain tiukkapipo?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö keskustele miehen kanssa mistään?

Vierailija
22/22 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mielestäni ois ihan järkevää ennen lapsen hankintaa keskustella siitä raskausajastakin. Ja siitä miten mies sinä aikana käyttäytyy kun itse ei pääse menoihin. Kyllä itseä vähän ärsyttäis "joutua" olemaan raskauden takia poissa menoista (esim pahoinvointi) ja mies menisi niin kuin haluaa. Kyllä se lapsi yhteinen päätös on ja molempien käyttäytyminen tilanteen mukaan. Ei se että nainen nyt vaan sattuu olemaan se joka lapsen mahassaan kasvattaa tarkoita että se ei miehenkin käytökseen vaikuttaisi. Noh onneksi avokki ei alkoholia käytä eikä baareissa juokse vaan mielummin on kanssani. (Ja ei käyttänyt ennen tapaamistammekaan.) Tämä siis vastauksena näihin "miks mies ei sais mennä raskausaikana", ei varsinaiseen aloitukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi