Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ajattelin seurata uuden vuoden vastaanottoa pohjois-siivestä
Kommentit (4)
Passaa sä etelästä mä pohjoisesta, itä näkyy länteen mukavasti
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä katson sitä meidän tornihuoneesta, kirjaston yläpuolelta.
Pojat nukkuu jo pohjoissiivessä, ei sinne kannata mennä häiritsemään. Vaikka miten yrittää hiippailla, kaikuu huoneissa kuitenkin. Me katsotaan ilotulitusta tornihuoneesta talon länsipuolella.
Alue: Aihe vapaa
Mä ajattelin ottaa asennon eteläsiiven puolelta, etteihän tänne vaan ruuhkaa tule?