Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykymaailmassa voi valita sukupuolen mutta ei ikää?

Vierailija
09.10.2020 |

Mielestäni samalla logiikalla voisi myös vaihtaa/korjata iän. Jos olen aina tuntenut itseni esim. paljon vanhemmaksi kuin oikeasti olen, niin eikö syntymävuoteni tilalle voisi laittaa jonkin muun vuoden? Esim jos biologinen syntymävuoteni olisi vaikka 1990, niin ”oikea” syntymävuoteni olisikin 1950 koska koen olevani sen ikäinen ja sinä vuonna syntynyt. Ja minulla pitäisi olla oikeus muuttaa henkilötunnukseeni se vuosi ja yhteiskunnan pitäisi kohdella minua sen ikäisenä. Mitä eroa tällä on sukupuolen korjaamiseen?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun vaan klinikalle hoitoihin ja terapiaan tutkittavaksi, katsotaan mitä usean lääkärin lausunnot sanovat transition tarpeestasi muutaman vuoden kuluttua.

Vierailija
2/40 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on siinä, että sukupuolen vaihtamista on lobattu vuosikausia hyvin aggressiivisesti kun taas iän vaihtamista ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies yritti muuttaa ikänsä laillisesti Belgiassa tai Hollanissa, mutta ei tainnut mennä läpi.

Vierailija
4/40 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sittenhän ei intersektionaaliella olisi valkoisia boomereita ja setämiehiä, joita vihata ja syyttää maailman pahuudesta.

Vierailija
5/40 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei voi? Katso vaikka deitti-ilmoituksia...

Vierailija
6/40 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ikä vaikuttaa niin todella moneen eri oikeuteen (kouluun meno, täysi-ikäisyys, eläkeikä jne.) joten sitä ei vain voi määritellä itse. Sukupolen ei ainakaan pitäisi enää nykyään vaikuttaa ihmisen oikeuksiin joten sen vaihtaminen on paljon simppelimpi juttu.

Vierailija
7/40 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän vaihto pitää saada mahdolliseksi. Olen ainakin 20 vuotta nuorempi.

Vierailija
8/40 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen itseni koiraksi, voinko rekisteröityä kasvatustietokantaan ja jättäytyä pois ihmisen rekisteristä, koska se ahdistaa?

Vierailija
9/40 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen henkisesti 10 vuotias poika ja haluan sextailla ikäisteni tyttöjen kanssa.

Vierailija
10/40 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sen tietyissä tilanteissa saakin valita? Esim. kun tulee ulkomailta Suomeen käsi pitkällä voi 35v. mies valita iäkseen 17.

Vierailija
11/40 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonväri myös oman tuntemuksen mukaan.

Vierailija
12/40 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihonväri myös oman tuntemuksen mukaan.

Ihonväri on täysin koskematon ja pyhä tabu asia koskea, sillä ei pidä edes vitsailla. Haudanvakava asia, sillä ihmisen kaikkinainen hyvyys määritellään ihonvärin mukaan mm. siten, että valkoinen on pahuuden huipentuma ja musta taas hyvyyden. Etninen muslimi taas menee skaalan ulkopuolelle täydellisen pyhyyden piiriin.

Vierailija
13/40 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla 65 niin pääsisin eläkkeelle.

Vierailija
14/40 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ikä vaikuttaa niin todella moneen eri oikeuteen (kouluun meno, täysi-ikäisyys, eläkeikä jne.) joten sitä ei vain voi määritellä itse. Sukupolen ei ainakaan pitäisi enää nykyään vaikuttaa ihmisen oikeuksiin joten sen vaihtaminen on paljon simppelimpi juttu.

Ai niin se varusmiespalvelus? Ei tosiaan vaikuta ei. T. 11 kk. märässä metsässä rämpinyt jotta sinä saisit vaahdota luomuraskauksistasi ym. sheibasta.

Vierailija
15/40 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 16 mutta tunnen itseni 18-vuotiaaksi. Saanko uudet henkkarit ja ostaa pari olutta? :D

Vierailija
16/40 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas koen olevani identiteetiltäni rikas, niin hemmetin ahdistavaa kun todellisuus on toinen. Kyllä yhteiskunta saisi tässä tilanteessa tulla vastaan ja edes neljännesmiljoonan voisi siirtää tililleni.

Vierailija
17/40 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs hollantilainen mies yritti tätä itse asiassa. 

https://www.npr.org/2018/11/08/665592537/69-year-old-dutch-man-seeks-to…

Vierailija
18/40 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei älkää nyt, on jo olemassa transage (pääosin jenkeissä tällä hetkellä), jossa ikä koetaan. MAPeja (minor attracted person) puolustellaan ja heille haetaan "oikeuksia". Osa puolustelijoista on näiden kanssa suhteessa olevia lapsia. Kannattaa googlata.

Vierailija
19/40 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen itseni koiraksi, voinko rekisteröityä kasvatustietokantaan ja jättäytyä pois ihmisen rekisteristä, koska se ahdistaa?

Sen jälkeen oletkin sidottu koppiin ympäri vuorokauden eikä mikään ulina auta. Ja syöt vaan serttiä. Veskille et pääse. Ja omistaja voi tietty lopettaa sut piikillä tai pyssyllä jos huvittaa.

Vierailija
20/40 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen olevani transmiljonääri. Valitettavasti yhteiskunta ei tunnusta identiteettiäni tai tarjoa siihen sopivia hoitoja, joiden avulla pankkitilini saldo muuttuisi vastaamaan identiteettiäni. Epäilen ihmisoikeuksiani loukatun...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan