Missäpäin Suomea on ikävimmät ihmiset
Aloitan itse. Pohjois Savossa, ei enää naurata se että kun savolainen puhuu vastuu siirtyy kuulijalle, niin paljon siellä on valehteli joita ja käteistä ja ilkeitä ihmisiä.
Kommentit (115)
Itä-suomalaiset eivät hauku Turkua vaan Helsinkiä...eihän myö ees tiijetä missä se Turku on... ;)
vaan kyllä meistä itäsuomalaisista löytyy aika monta katkeraa ihmistä ja semmoisen kanssa on vaikea elää...
Muutin pois Turusta aikanaan paljolti siksi, että ihmiset ärsytti (esim. baarissa tultiin kommentoimaan negatiivisesti ulkonäköä, juoruilua, työympyröissä ihan häiriintyneitä ihmisiä, kaupassa ei palveltu ellei ollut pukeutunut kalliin näköisesti).
Kävin kuitenkin Turussa aika usein vanhempieni takia ja esim. kaupungilla tuijotettiin (tää oli äitini huomio) todennäköisesti siksi, että olin ulkopaikkakuntalainen. Turku on suuri pieni kylä ja tuntuu että kaikki tuntevat toisensa jotain kautta.
Viime vuoden aikana olin töiden takia Turussa enemmän kuin kymmeneen vuoteen. Yllätyin positiivisesti! Eräälläkin shoppailureissulla ihan vieras nainen tuli neuvomaan missä eräs ravintola on kun kuuli että kaverini kanssa pähkäilen asiaa. Marketissa keskustelin pariskunnan kanssa parhaista tuorejuustomauista (he aloittivat) ja mieshenkilö tuli keskustelemaan eri sipulilajikkeista vihannesosastolla. Nämä toki tapahtuivat eri reissuilla. Työympyröissäkin ihmiset olivat tosi mukavia ja tulivat juttelemaan lounaalla vaikka olinkin vieras.
Saatana jos ei Turku kelpaa ni häipykää täältä sitte!
Ehdottomasti Vantaa ja Lahti.44
Pohjanmaalla on ilkeimmät ihmiset ja lapissa juopoimmat.
Vantaalla ja Lahdessa ehdottomasti.Te ketkä haukutte Turkua oletteko jostain muualta kotoisin?
Vantaalla ja Lahdessa ehdottomasti.Te ketkä haukutte Turkua oletteko jostain muualta kotoisin?
Ehdottomasti Vantaalla ja Espoossa.Te ketkä haukutte Turkua oletteko muualta kotoisin?Itse en tunne kuvailustanne Turkua.
Ehdottomasti Vantaalla ja Espoossa.Te ketkä haukutte Turkua oletteko muualta kotoisin?Itse en tunne kuvailustanne Turkua.
Pohjois-Savossa. Etenkin siinä savo-karjalan kieppeillä asuvat.