Missäpäin Suomea on ikävimmät ihmiset
Aloitan itse. Pohjois Savossa, ei enää naurata se että kun savolainen puhuu vastuu siirtyy kuulijalle, niin paljon siellä on valehteli joita ja käteistä ja ilkeitä ihmisiä.
Kommentit (115)
johtopäätös: koko Suomi on täytetty kusipääihmisillä! Hyvä Suomi!
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:24"]Seinäjoki... Ihan kamala paikka ja huvittavinta että luulevat olevansa kaupunkilaisia vaikka on sisäänpäinlämpiävä pikkukylä.
[/quote]
Seinäjoki. Luulevat itsestään liikaa ja eivät pidä muita minään.
Etelä-Pohjanmaalla.
T: 9 vuotta Etelä-Pohjanmaalla asunut
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:05"]Etelä-Pohjanmaalla.
T: 9 vuotta Etelä-Pohjanmaalla asunut
[/quote]
Valitettavasti tämä on totta. Nurkkakuntaista sakkia.
Pohjoisessa asuvat savolaisten sukulaiset, savolaiset itse ja helsinkiläiset.
Itse luulin , et Kuopiossa mut tätä keskustelua seuranneena, sama homma joka puolella Suomea.
Luin ketjun tähän asti. Hiukan hymyilyttää, koska ennen kuin olin edes avannut ketjua, ajattelin, että Turussa ehdottomasti.
Siis Turku: sisäänpäinlämpiäviä muita kieroon katsovia seläntakanajuoruajia ja myös päin naamaa vittuilijoita.
Terveiset Etelä-Helsingistä suomenruotsalaisten keskeltä
S A L O . Sisäsiittoisempaa ja sisäänpäin kääntynempää paikkaa et löydä! Tosin nyt kun siellä ei oo töitä muuttaa nekin Turkuun !
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 08:48"]Tyhmänylpeät ITÄsuomalaiset jotka muuttaneet Helsinkiin. Alkavat vääntämään stadin murretta naurettavalla tavalla, painuisivat takaisin sinne landelle itärajalle lehmiä lypsämään.
[/quote]
Tämä on kieltämättä ärsyttävää, ei kylläkään murteen takia, vaan ulkonäön. Itäsuomalaisten takia helsinkiläiset ovat keskimäärin paljon rumempia kuin turkulaiset. Itäsuomalaisilla on kalpea iho, kapeat silmät ja lyhyet jalat.
Joka paikassa, ja joka paikasta löytyy hyviäkin ihmisiä
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 23:34"]Tampereella.
[/quote] No ei kyllä. Monia tamperelaisia tuntevana ja opiskeluajan Tampereella asuneena voin sanoa, että paljoa tuon rehellisempää ja huumorintajuisempaa väkeä on hankala löytää.
Lappeenrannassa. Puhutaan paskaa selän takana aivan järkyttävästi, kaikista. Päin naamaa ei uskalleta sanoa vittuakaan vaan esitetään niin kilttiä ja avuliasta mutta tekopyhyys paistaa kyllä hyvin läpi.
[quote author="Anonyymi nihilisti" time="12.07.2015 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 08:48"]Tyhmänylpeät ITÄsuomalaiset jotka muuttaneet Helsinkiin. Alkavat vääntämään stadin murretta naurettavalla tavalla, painuisivat takaisin sinne landelle itärajalle lehmiä lypsämään.
[/quote]
Tämä on kieltämättä ärsyttävää, ei kylläkään murteen takia, vaan ulkonäön. Itäsuomalaisten takia helsinkiläiset ovat keskimäärin paljon rumempia kuin turkulaiset. Itäsuomalaisilla on kalpea iho, kapeat silmät ja lyhyet jalat.
[/quote] Entä jos on geenit sekä Turusta että Itä-Suomesta? Että millanen mä niinkun olen? ;)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:18"]
S A L O . Sisäsiittoisempaa ja sisäänpäin kääntynempää paikkaa et löydä! Tosin nyt kun siellä ei oo töitä muuttaa nekin Turkuun !
[/quote]
Täsmälleen samaa mieltä. Turkukin on eittämättä hanurista, mutta suorastaan ihanuus Saloon verrattuna.
Kaikkialla voi olla ilkeitä mutta tuskin missään on niin paljon ilkeitä ja tyhmiä kuin kuopion seudulla.