Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko raitis mies

Vierailija
30.12.2013 |

Ihan naurettava? Olisiko teille turnoff se, että mies olisi raitis?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, vaan ainoa mies jonka voisin hyväksyä :)

Vierailija
2/60 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin absolutisti, joten se olisi iso plussa! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan...ennemminkin turn-on

Vierailija
4/60 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ja aion ruveta itsekin...reilua, eikös?

Vierailija
5/60 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mieluummin kaljaa kiskova isomaha tai punanenäinen viinin"maistaja".

Vierailija
6/60 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan, varsinkin jos puhutaan nelikymppisistä miehistä. Liika nähnyt työssä niitä toisen puolen edustajia. 

Vierailija
7/60 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raittiin ihmisen kanssa ei voisi millään elää, missäs pidät hauskaa? Vai pitääkö elää kuin vanhukset? 

Olen sitä mieltä että raittiissa ihmisissä on jotain salaisesti vialla, koska syntien määrä on aina vakio. Katsokaa vaikka lessuja, miten paljon kivaa pidetään sitten pikkulasten kanssa.

Vierailija
8/60 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne sellainen! Mistä niitä löytyy (ikäluokassa 35+)

Vierailija
9/60 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 20:13"]

Raittiin ihmisen kanssa ei voisi millään elää, missäs pidät hauskaa? Vai pitääkö elää kuin vanhukset? 

Olen sitä mieltä että raittiissa ihmisissä on jotain salaisesti vialla, koska syntien määrä on aina vakio. Katsokaa vaikka lessuja, miten paljon kivaa pidetään sitten pikkulasten kanssa.

[/quote]

Surullista, jos luulet ettei ilman viinaa voi pitää hauskaa. Vai oletko provo. :)

Vierailija
10/60 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolutisti kompensoi jotain puutteitaan raittiudellaan. Se voi ensin vaikuttaa hienolta ja ihailtavalta kunnes paljastuu se toinen todellisuus. Vielä kauheampaa jos hän joskus juonnut rankasti. Silloin hänessä asuu selvänä piru.

Vierailija
11/60 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi absolutistia, en.

t. Juopon kanssa 20 vuotta ollut ja sellaisesta eronnut.

Vierailija
12/60 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 20:18"]

Absolutisti kompensoi jotain puutteitaan raittiudellaan. Se voi ensin vaikuttaa hienolta ja ihailtavalta kunnes paljastuu se toinen todellisuus. Vielä kauheampaa jos hän joskus juonnut rankasti. Silloin hänessä asuu selvänä piru.

[/quote]

Näinkö on? Eikö suomessa voi olla muuta syytä olla raitis? Että raitis on aina epäilyttävä tyyppi?

Ei mielestäni, täällä näkee aivan tarpeeksi niitä kännihakuisesti juovia idiootteja. Pitäisi raittiutta erittäin hyvänä puolena.

Vierailija
13/60 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa tänne! Sitä toista laitaa tuntuu vaan löytyvän enemmän :(

Vierailija
14/60 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raittius on kiihkoabsolutismia, niin se voisi olla turn-off. Sinällään raitis ja terve elämäntapa on suotavaa ja toivottavaa. Ei minua silti haitaa, jos mies joisi joskus muutaman. Humalaista en pystyisi katsomaan yhtään kotonani, kiitos alkoholistiperheessä kasvamiseni.

Vierailija
15/60 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on näköjään vaan juoppoja tai absolutisteja. Mun mies juo silloin tällöin kaljan, itse en juo koska odotan lasta.

Vierailija
16/60 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Minusta olisi tylsää, ellen voisi jakaa silloin tällöin viinipulloa mieheni kanssa. Tai käydä baarissa ja viipyä tappiin asti. Siis miinusta tulisi, toki moni muu tekijä merkitsee myös ja lopputulos syntyy kokonaisuudesta.

Vierailija
17/60 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 20:18"]

[/quote]

No olen ollut koko elämäni abso eli 25v. En halua kokea krapulaa tai muita sekoiluja. En kuitenkaan tuomitse ja olen mukana illanvietoissa, koska kaverini juovat fiksusti. Huumori on ollut minun huumeeni. :)

Vierailija
18/60 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 20:13"]

[/quote]

Surullista, jos luulet ettei ilman viinaa voi pitää hauskaa. Vai oletko provo. :)

[/quote]

Melkein päästessäni nyt kolmeenkymmeneen ikävuoteen, voin todeta ettei hauskaa voi pitää ilman viinaa. Kivaa voi kahvilla, käydä lounaalla jne, mutta kun lyödään kaasu pohjaan niin ilo ja hauskuus ilman viinaa on teeskentelyä.

Vierailija
19/60 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla tavallaan alkoholi mittaa ihmisen luonnehäiriön.

Jos käyttäytyy alkoholin vaikutuksen alaisena huomattavan älyttömästi. Ei pelkästään päähänpistojen osalta, vaan luonne ja olemus selvästi muuttuvat jo ennen kovaa humalaa, se viittaa luonnehäiriöön.

Samoin ihminen ei ole aivan tasapainoinen jos häntä tavattomasti häiritsee muiden alkoholinkäyttö. Se ei tarkoita sitä että täytyy sietää kotonaan humalaisia, vaan sitä että ei voi suhtautua luontevasti ihmisiin jotka ovat humalassa eikä millään tavalla ymmärtää heitä. Se vihjaa oman pään sisällä olevaan vikaan.

Vierailija
20/60 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 20:27"]

Omalla tavallaan alkoholi mittaa ihmisen luonnehäiriön.

Jos käyttäytyy alkoholin vaikutuksen alaisena huomattavan älyttömästi. Ei pelkästään päähänpistojen osalta, vaan luonne ja olemus selvästi muuttuvat jo ennen kovaa humalaa, se viittaa luonnehäiriöön.

Samoin ihminen ei ole aivan tasapainoinen jos häntä tavattomasti häiritsee muiden alkoholinkäyttö. Se ei tarkoita sitä että täytyy sietää kotonaan humalaisia, vaan sitä että ei voi suhtautua luontevasti ihmisiin jotka ovat humalassa eikä millään tavalla ymmärtää heitä. Se vihjaa oman pään sisällä olevaan vikaan.

[/quote]

Keittiöpsykologiaa parhaimmillaan! Annatko tähän vähän oikeaa faktaa, linkkiä tutkimuksiin ym.