Montako koronatartunnan saanutta tiedät lähipiiristäsi?
Kommentit (108)
Tiedän nuoren joka on sairastunut. Ei ole vielä parantunut.
Ulkomailta tiedän yhden iäkkään miehen, joka kuoli virukseen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas suuri prosentti suomen korona kuolleista on jo mainittu AV lla?
Jokainen, osa vissiin jo useampaan otteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Minä kirjoittelen Espanjasta, onko jollekkin todella noin vaikea käsittää että ei täällä kirjoittele pelkästään Suomessa asuvat.
Niin varmaan juu. Unohdit vaan sen mainita.
2.
Toinen, alunperin hyväkuntoinen vanhus, kuoli.
Toinen, perusterve parikymppinen sai tartunnan keväällä, ja toipui lievästä, ei edes sairaalahoitoa vaativasta koronasta monta kuukautta, että pystyi palaamaan urheiluharrastuksensa pariin edes jotenkin ja vasta puolen vuoden päästä oli normaali olo. Käy ilmeisesti keuhkoihin aika pahasti.
Vierailija kirjoitti:
2.
Toinen, alunperin hyväkuntoinen vanhus, kuoli.
Toinen, perusterve parikymppinen sai tartunnan keväällä, ja toipui lievästä, ei edes sairaalahoitoa vaativasta koronasta monta kuukautta, että pystyi palaamaan urheiluharrastuksensa pariin edes jotenkin ja vasta puolen vuoden päästä oli normaali olo. Käy ilmeisesti keuhkoihin aika pahasti.
Nämä siis pääkaupunkiseudulta, jossa asun. Altistuneita ja testattuja tiedän enemmänkin, koska olen aineenopettaja, eli olen tekemisissä ison oppilasmäärän kanssa. Vielä ei ole tullut koronatapausta, joka laittaisi testeihin ison määrän oppilaita/minut ja opetuksen jäihin ainakin hetkeksi, mutta näen että se on vain ajan kysymys.
Sukulaispariskunnalla oli keväällä. Selvisivät lievin oirein, vaikka mies sydänsairas. Heidän tuttavansa taas joutui teholle, mutta topui.
En tunne ketään, en edes "virallisesti" altistuneita.