Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyläily ja siivoton koti...

Vierailija
29.12.2013 |

Mä olen varmaan erityisasemassa, koska mulla on niin hyviä ystäviä, että kylään tullessaan voidaan alkaa yhdessä viikkaamaan pyykkiä tai laitetaan astiat koneeseen ja keitetään sit kahvit... Eräs sinkkuystävä on  joskus ihan ahdistunut jos olen tulossa, että hänellä on niin sekasta. No niinpä onkin, mutta siinä juoruilun ja kahvittelun lomassa siivoillaan yhdessä, ja hetken päästä onkin ihan siistiä. Samainen kaveri osallistuu mielellään mun kotona johonkin isompaan siivoustalkooseen, kuten esim. ikkunoiden pesu.

Joskus ollaan ihan sovitustu ystäväpiirissä pidetty siivouspäivä, aloitetaan aamulla yhdeltä, mennään toiselle ja jopa kolmannelle, viimeisellä vietetään sit loppuilta ensin siivoten, sitten saunoen ja itseämme siiderillä palkiten.

Ja ei aina ole pommikoteja, kukin ystävä saa vuorollaan myös kunnon kahvitarjoilut puhtaassa kodissa.

Kommentit (399)

Vierailija
301/399 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kyläillä nykyään kun on Skype.

Vierailija
302/399 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kyläillä nykyään kun on Skype.

Kyllä mä mieluummin näkisin nuo norpat livenä kuin Skypen kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/399 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:49"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:45"]Joo, Porvoossa tämä akkalauma kiertää norppien ja emättimen kanssa talosta toiseen kahvit ja pullat mukanaan. Omin silmin olen nähnyt.

Olen eri kaveripiiriä, Luojan kiitos.

No on siinä näky!

TOi on selvästi joku uus perinne. Norppien ja emättimen kanssa, pitääpä kokeilla.

Mä olen kyllä tähänkin asti ottanut aina emättimen mukaan kyläilyreissulle. Yleensä on kuitenkin jäänyt käyttämättä.

Mullaki aina kassit mukana ja harvemmin viime aikoina tarvinu purkaa

Vierailija
304/399 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromies -75 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:49"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:45"]Joo, Porvoossa tämä akkalauma kiertää norppien ja emättimen kanssa talosta toiseen kahvit ja pullat mukanaan. Omin silmin olen nähnyt.

Olen eri kaveripiiriä, Luojan kiitos.

No on siinä näky!

TOi on selvästi joku uus perinne. Norppien ja emättimen kanssa, pitääpä kokeilla.

Mä olen kyllä tähänkin asti ottanut aina emättimen mukaan kyläilyreissulle. Yleensä on kuitenkin jäänyt käyttämättä.

Mullaki aina kassit mukana ja harvemmin viime aikoina tarvinu purkaa

Mut siivotessa on hyvä vetää käteen .hanskat. Hyvät käteen veto hanskat on tärkeitä. Paljain käsin ei kannata tehä mitään

Vierailija
305/399 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen tuollaiseen siivoajavieraaseen olen törmännyt. Tai ainakin kovasti lupasi, että voidaan yhdessä siivota, kun sanoin ettei vierailu nyt sovi, kun en ole siivonnut vieraita ajatellen... Ei ilmeisesti havainnut hienovaraista vihjettä, että ei nyt.

Vierailija
306/399 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vois tulla kavereidensa kanssa mullekin kylään. Tarjoaisin kyllä sitten päivän loputtua väkevää boolia

Mies51v

Vierailija
307/399 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun norpat joka kotiin!

Vierailija
308/399 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas vanha aloitus..

Vierailija
309/399 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikko 😀

Vierailija
310/399 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju....

Sinituote saa kilpailijan Norppa ja Emätin Oy:n

Vierailija
311/399 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne akat tulee joskus Ap vastaan niin mahdatko malttaa olla nauramatta.

Vierailija
312/399 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse motivoidun jos kyläilen oikein sotkuisessa kodissa. Vähän ahdistun, mutta kun tulen kotiin niin näen ne omat pikku läjät jonkin valtavan potentiaalisena alkuna, ja jo alkaa raivauskäsi heilua.

Vierailija
313/399 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että saimaannorpat ovat niin harvinaisia kun palstamammat käyttävät niitä siivoukseen.

Vierailija
314/399 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up :D

Vierailija
315/399 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei häiritse yhtään toisten huushollien sotkut, MUTTA oman huushollin sotkut vieraitten silmien edessä häiritsee peevelisti. Oikeastaan on aika rauhoittavaa olla vieraana vähän sekaisin olevassa huushollissa kuin viimeisen päälle nuollussa kodissa.

Meillä on tuttavaperhe, jossa kahvinjuontikin on ahdistavaa, kun perheen isä häslää koko ajan tiskirättinsä kanssa pyyhkimässä pöytää. Kahvikupitkin viedään pöydästä tiskikoneeseen heti kun ne on tyhjennetty.

Vierailija
316/399 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ahdistaa tämä helvetinmoinen sotku täällä kotona, akka niin saatanan laiska ettei koskaan juuri siivoile, itse yritän parhaani mukaan siivota ja pestä pyykkiä. Vituttaa ja ahdistaa kun entinen muija ja tyttökaverikin molemmat piti kämpän tiptop kunnossa, ei tätä voi kauaa kestää pirukaan.

Vierailija
317/399 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs nyt koronan aikakautena?

Eikö teitä yhtään siivottomuus häiritse?

Miten hyvin ns. siivoton ihminen muka muuten on hyvin varautunut, muistaa hinkata käsiään ja desinfioida tärkeitä paikkoja?

Hmmm. Itsellä nousisi niskavillat pystyyn.

Vierailija
318/399 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä ahdistaa tämä helvetinmoinen sotku täällä kotona, akka niin saatanan laiska ettei koskaan juuri siivoile, itse yritän parhaani mukaan siivota ja pestä pyykkiä. Vituttaa ja ahdistaa kun entinen muija ja tyttökaverikin molemmat piti kämpän tiptop kunnossa, ei tätä voi kauaa kestää pirukaan.

Minulla mirs sitä sorttia, että vaikka ssmulls siivoasin koko ison asuntomme, on se hänen jäljiltään jo illalla hirveässä kunnossa.

En edes odota, että itse pahemmin siivoaisi (olen itse työtön, mies sen sijaan painaa töitä ja tuo isot tulot kotiin), mutta joku roti tähän olisi saatava, tai kohta luovutan.

Edes vanhempani eivöt suostu tulemaan meille kylään, kun miehen jäljiltä eivät uskalla edes istua mihinkään, saati syödä.

Muilla mitään vastaavaa, vsi löysinkö kenties erityisyksilön?

Vierailija
319/399 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*mies, *aamulla jne.

Olen näköjään siivoamisesta jo väsähtänyt :D

Vierailija
320/399 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, korona-aikaan ei saa kyläillä - siivoton koti ei häiritse ketään <3

Siivotaan sitten taas syksymmällä!