Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyläily ja siivoton koti...

Vierailija
29.12.2013 |

Mä olen varmaan erityisasemassa, koska mulla on niin hyviä ystäviä, että kylään tullessaan voidaan alkaa yhdessä viikkaamaan pyykkiä tai laitetaan astiat koneeseen ja keitetään sit kahvit... Eräs sinkkuystävä on  joskus ihan ahdistunut jos olen tulossa, että hänellä on niin sekasta. No niinpä onkin, mutta siinä juoruilun ja kahvittelun lomassa siivoillaan yhdessä, ja hetken päästä onkin ihan siistiä. Samainen kaveri osallistuu mielellään mun kotona johonkin isompaan siivoustalkooseen, kuten esim. ikkunoiden pesu.

Joskus ollaan ihan sovitustu ystäväpiirissä pidetty siivouspäivä, aloitetaan aamulla yhdeltä, mennään toiselle ja jopa kolmannelle, viimeisellä vietetään sit loppuilta ensin siivoten, sitten saunoen ja itseämme siiderillä palkiten.

Ja ei aina ole pommikoteja, kukin ystävä saa vuorollaan myös kunnon kahvitarjoilut puhtaassa kodissa.

Kommentit (399)

Vierailija
281/399 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompas kiva tapa, en voi muuta sanoa :)

Vierailija
282/399 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/399 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän norppia ja emättimiä käytetään siivouksessa käytännössä? Itse olen käyttänyt lähinnä tavallisia lähimarketista saatavia siivousvälineitä. Niillä ei aina tule täysin siistiä jälkeä, joten uudet siivousvinkit tulevat tarpeeseen.

Vierailija
284/399 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokos on norpat viritetty valmiustilaan??

Vierailija
285/399 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, puuhasteluahan se tuokin on. Meillä työssäkäyvillä äideillä vain ei ole koko päivää aikaa puunailla kavereiden koteja vaan silloin kun ehditään ystävien kanssa nähdä, niin mielellään vaan keskitytään vaihtamaan kuulumisia ja hengahtämään kahvikupin ääreen.

Se on valitettavan totta, että kun opiskeluajat ovat ohi ja nuoresta aikuisesta siirrytty kolmekymppisten kerhoon, elämästä katoaa jousto ja kaikkea määrittää työ.  Vapaa-aikaakin on - ne 2 päivää viikossa - mutta silti puhutaan, kuin aika ei riittäisi mihinkään. 

Minä en jaksa istuskella kaverien kanssa kahvikupin ääressä, vaan haluan tehdä jotain samalla. 

Vierailija
286/399 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:45"]Joo, Porvoossa tämä akkalauma kiertää norppien ja emättimen kanssa talosta toiseen kahvit ja pullat mukanaan. Omin silmin olen nähnyt.

Olen eri kaveripiiriä, Luojan kiitos.

VOI LUOJA tätä automaattista tekstinsyöttöä!!!!

MOPPIEN ja RÄTTIEN, ei norppien ja ...

No vähän ajattelinkin, että niin MITÄ niillä on mukana?! 😁

Vierailija
287/399 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kun kevätsiivoa aloittelen, niin aattelin kysyä mistä te löydätte norppia?

Vierailija
288/399 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko voi aloittaa joulusiivouksen?

Vierailija
289/399 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että saimaannorppa on uhanalainen laji.

Vierailija
290/399 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyläilykulttuuri on kuollut ja hyvä niin. Ihan typerää ajanhukkaa.

Vierailija
291/399 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteekö emättimellä vaikeatkin tahrat?

Vierailija
292/399 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyläilyssä ei oo nykyään järkeä, kun työpaikalla saa ja joutuu höpisemään tyhjänpäiväsyyksiä työkavereitten kanssa. Kotona mieluummin lukee tai miettii omia mielenkiinnon kohteita, tai harrastaa omia juttuja.

Vierailija
293/399 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin hiljattain pakettiauton, jonka kyljessä luki Kiinteistöhuolto KH Norppa. Alla luki vielä toimialat, joihin kuului mm. siivouspalvelut. :D

Vierailija
294/399 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se siivoukseen käytettävä emätin tekovagina? Voisi joskus kokeilla ja käydä seksikaupasta ostamassa sellaisen. Varmaan tahrat lähtee hyvin, kun vielä laittaa tekopimperoon vähän pesuainetta.

Vierailija
295/399 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä paremmissa piireissä kutsutaan vain siivottuihin koteihin kylään, eikä todellakaan aleta toisten sotkuja siivota.

Teillä käy siivousfirman työntekijä siivoamassa.

Vierailija
297/399 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norpat ja emättimet ovat näköjään ajankohtaisia vielä kuuden vuoden jälkeen.

Vierailija
298/399 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Norpat ja emättimet ovat näköjään ajankohtaisia vielä kuuden vuoden jälkeen.

Muistan, kun joulun aikaan luin tuota ketjua ja nauroin vedet silmissä.

Vierailija
299/399 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyläilykulttuuri on kuollut ja hyvä niin. Ihan typerää ajanhukkaa.

Oli se ennen vanhaan ihan hyvää ajanvietettä kun ei ollut nettiä tai telkkaria ja kaikilla oli koko ajan tylsää.

Vierailija
300/399 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju ehkä hauskin. Just tahattoman huumorin vuoksi. Ja tällä hetkellä koti on siivoton, et norppalauma sais tulla siivoomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän