Sivut

Kommentit (306)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija

Mä olin niin onnellisessa asemassa, että ylimääräistä tavaraa ei nurkissani pyörinyt. Oli aina siistin näköistä. Kerran viikossa siivosin ne vähäiset pölykoirat pois. Saatoin keskittyä elämiseen, ystäviin ja viihtymiseen. Kotona jaksoin leipoa ja kokata tasokkaasti.

Sitten tuli mies ja lapsia. Lapsilla on liikaa leluja, kun muut ostavat ja miehen omatkin ovat täällä, anoppi kun säilytti ne. Pieneksi jääneitä vaatteita ei ehdi aina kierrättämään. Vaatesäilytystilat valtaa miehen kokoelmat. Mm postimerkki, levy ja kirja. Mies säästää kaikkea, jos vaikka sattuisi tarvitsemaan... Kalsari-inventaariossa, jonka järjestin, meni alkoholisteille ainakin 20 pitkät priimat kalsarit, mutta siis anopin ostamat ja vanhahtavan tyyliset!
Laitoin siis ison pyörän pyörimään, vaikka ei olekaan mun juttu. Haluan vain vallan kodissa itselleni, koska kyllästyttää toisten aikaansaama tilanne. Kullekin omat kaapit ja loput tavarat ulos! Anopin tuomat turhat tavarat takaisin hänelle! Ei ole mun juttu jaksaa myydä niitä kirpparillakaan. Onneksi mieskin alkaa ymmärtää tilanteemme vakavuuden.

Miksi se ei ole miehen koti? Mun veljellä oli samanlainen tilanne eli vaimo päätti, mitä kotona sai olla ja mitä ei. Aika pian lähti se mieskin.

Jos sinä menet sitten sinne siivoamaan sukuni tuottaman kaaoksen,kun veljestäsi ei siihen ole? Ota vaikka ne äitisi kärräämät tavarat itselleni mukaan samalla, ennakkoperintönä ole hyvä.

SukuSI

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä olen varmaan erityisasemassa, koska mulla on niin hyviä ystäviä, että kylään tullessaan voidaan alkaa yhdessä viikkaamaan pyykkiä tai laitetaan astiat koneeseen ja keitetään sit kahvit... Eräs sinkkuystävä on  joskus ihan ahdistunut jos olen tulossa, että hänellä on niin sekasta. No niinpä onkin, mutta siinä juoruilun ja kahvittelun lomassa siivoillaan yhdessä, ja hetken päästä onkin ihan siistiä. Samainen kaveri osallistuu mielellään mun kotona johonkin isompaan siivoustalkooseen, kuten esim. ikkunoiden pesu.

Joskus ollaan ihan sovitustu ystäväpiirissä pidetty siivouspäivä, aloitetaan aamulla yhdeltä, mennään toiselle ja jopa kolmannelle, viimeisellä vietetään sit loppuilta ensin siivoten, sitten saunoen ja itseämme siiderillä palkiten.

Ja ei aina ole pommikoteja, kukin ystävä saa vuorollaan myös kunnon kahvitarjoilut puhtaassa kodissa.

Heinoa! Näinhän miehetkin toimivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kelpaako harmaahylje eli halli?

Entäs kirjohylje?

Kirjohylje (Phoca vitulina) on pienikokoinen hylje, jota tavataan Itämeren eteläosassa, Pohjois-Atlantilla ja Tyynen valtameren pohjoisosassa. Suomessa kirjohyljettä on tavattu satunnaisesti (myös Tenojoessa).

Vierailija

Itsellä iskee aina paniikki, jos joku tulee yllättäen kylään, koska talo on usein sekainen. Eräs kaveri ei ole millänsäkään oman huushollin sotkuista. Päinvastoin pyytää aina kahville, vaikka talo on kuin pommin jäljiltä. Ei ilmeisesti stressaa pikkuasioista.

Vierailija

Tää nyt ei liity norppiin, mutta mulla on parhaan kaverini kanssa sellainen tapa, että siivotaan "yhdessä" omissa kodeissamme, ja höpötetään handsfreehen koko ajan.

Imuroinnin ajaksi on keskustelussa tauko. Sen jälkeen taas uudestaan höpinä jatkuu. Siivous sujuu tosi kivasti, pidetään myös tauot samaan aikaan, siinä jutellessa sovitaan, että "mennäänkö kahville?" ja sit kumpikin pitää sen kahvitaukonsa omassa kotonaan, ja sitten taas siivoaminen jatkuu. Suosittelen :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Norppa ja emätin :D. Paras ikinä!
Mut sen kirjoittaja sanoi,että oli automaattinen tekstisyöttövirhe

No niinhän se tietysti sanoi kun Porvoon norppa ja emätinmafia oli ensin kovistellut.

Vierailija

Enpä kehtaisi pyytää ketään siivoamaan kotiani :D Kyllä omat sotkut on itse siivottava. Voisin lähteä siivoustalkoisiin, jos jollain olisi esim. elämänhallintaongelmia.

Tyyne

Vierailija kirjoitti:
Vierailija

Vierailija

Vierailija
Joo, Porvoossa tämä akkalauma kiertää norppien ja emättimen kanssa talosta toiseen kahvit ja pullat mukanaan. Omin silmin olen nähnyt.
Olen eri kaveripiiriä, Luojan kiitos.

No on siinä näky!

TOi on selvästi joku uus perinne. Norppien ja emättimen kanssa, pitääpä kokeilla.

Mä olen kyllä tähänkin asti ottanut aina emättimen mukaan kyläilyreissulle. Yleensä on kuitenkin jäänyt käyttämättä.

😂😂😂

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Norppa ja emätin :D. Paras ikinä!
Mut sen kirjoittaja sanoi,että oli automaattinen tekstisyöttövirhe

Tämä virhe oli minun ja on muuten ollut aika hupaisaa seurata millaiseksi megalomaaniseksi ketjuksi tämä on venynyt virheeni takia.

Väsyneenä tulee joskus itsekin naurettua tälle uudestaan :D

P.s. Otin muuten tämän tapauksen johdosta sen automaattisen tekstinsyötön pois päältä!

Vierailija

Ihanaa, että hauskaa riittää, vaikka tuolle Porvoolaiselle sanoisin, että lukisi ennen kuin nappaa lähtemään.

Hyvät naurut tuli! Ja aurinko paistaa! Mahtavaa päivää siivottomille ja siisteille!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat