Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyläily ja siivoton koti...

Vierailija
29.12.2013 |

Mä olen varmaan erityisasemassa, koska mulla on niin hyviä ystäviä, että kylään tullessaan voidaan alkaa yhdessä viikkaamaan pyykkiä tai laitetaan astiat koneeseen ja keitetään sit kahvit... Eräs sinkkuystävä on  joskus ihan ahdistunut jos olen tulossa, että hänellä on niin sekasta. No niinpä onkin, mutta siinä juoruilun ja kahvittelun lomassa siivoillaan yhdessä, ja hetken päästä onkin ihan siistiä. Samainen kaveri osallistuu mielellään mun kotona johonkin isompaan siivoustalkooseen, kuten esim. ikkunoiden pesu.

Joskus ollaan ihan sovitustu ystäväpiirissä pidetty siivouspäivä, aloitetaan aamulla yhdeltä, mennään toiselle ja jopa kolmannelle, viimeisellä vietetään sit loppuilta ensin siivoten, sitten saunoen ja itseämme siiderillä palkiten.

Ja ei aina ole pommikoteja, kukin ystävä saa vuorollaan myös kunnon kahvitarjoilut puhtaassa kodissa.

Kommentit (399)

Vierailija
221/399 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tosi ahdistunut kun en millään jaksais näillä helteillä siivota.. tai oikeastaan tehdä yhtään mitään. Nyt stressaa, koska sunnuntaiksi kutsuin vieraita kylään ja pitäisi saada koko talo siivottua. 3 pyykkikoria ihan täynnä, tiskit laittamatta varmaan ainakin viikon ajalta, lapsen huone ihan täynnä leluja. Miten selviän tästä urakasta? Vähän nyt oli offtopic mutta tuntuu että tämä helle ja raskaus on kyllä vienyt kaikki voimat ja kotiaskareet ahdistaa! Olispa siivoavia ystäviä, mutta en kyllä kehtaisi ketään tänne läävään päästää.

Pistät astiat koneeseen, tenavan siivoomaan huoneensa ja pyykeistä ei tarvite välittää. Imurointi tarvittaessa ja kaikki on valmista.

Vierailija
222/399 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kamalaa aloittaa joku siivouskiertue aamulla ja koluta 3-4 huushollia läpi - vaikkakin yhteistyössä. 😮

Ei, mieluummin kuuraan 1 kämpän itse, omani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/399 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntai, koti sekainen mutta pitää tehdä työpaikan töitä. Kuka tulisi auttaan parin norpan kanssa? Jauhenlihapihvit ja kahvia + mehua tarjolla. Emättimellä pyyhin väliovet eilen.

Vierailija
224/399 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateisen keskiviikkopäivän uppaus :D

Vierailija
225/399 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa minullakin norpat. Emätin löytyy, mutten tiedä mitä sillä tekisin. Vinkkejä?

Vierailija
226/399 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, Porvoossa tämä akkalauma kiertää norppien ja emättimen kanssa talosta toiseen kahvit ja pullat mukanaan. Omin silmin olen nähnyt.

Olen eri kaveripiiriä, Luojan kiitos.

Ai että tää jaksaa naurattaa vieläkin vuosien jälkeen! Akkalauma kera norppien ja emättimien, tää on oikeasti paras autocorrect, mitä olen koskaan nähnyt =D

Vierailija
227/399 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua pissat housuis ny😅😅😅😅😅

Vierailija
228/399 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipahan pitkästä aikaa naurettua oikein kunnolla 😂kiitos ketjun nostajalle.

Vierailija
229/399 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kutsu vieraita siivottomaan kotiin. Joskus on joku alkanut kärttää, että siivotaan yhdessä, hän haluaa kuitenkin tulla! Minulle sellainen ei kuitenkaan sovi. Itse voisin ihan mielelläni auttaa ystävää siivouksessa, mutta oman kotini siivoaminen kuuluu mielestäni ainoastaan minulle. En halua ketään hypistelemään esineitäni ja aukomaan kaappejani.

Vierailija
230/399 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos kun meiltä miehiltä ei toi siivoominen oikein suju, mutta tulihan siihen selitys. Emätin puuttuu. Norppaa lähtisin pyytämään, mutta se on rauhoitettu.

Vierailija
231/399 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala kylässä siivoamaan ja mun kodissa ei vieras siivoa.

Vierailija
232/399 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvoin viime yön, ja aloin selata ketjuja. Löysinpä tämän. Valmiiksi väsynyt, joten hekottelin tätä miten voi siivota aivan uudella tavalla.  Kiitos siitä kirotusvirheestä. 

Vierailija
233/399 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas hauskoja juttuja :) Oma kommenttini tosin on, että sotkuiseen kotiin en itse kutsu vieraita, mutta jos vierailen sotkuisessa kodissa, niin ei se haittaa. Kukin tyylillään. Tästä Blogiini :)

Vierailija
234/399 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:49"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:45"]Joo, Porvoossa tämä akkalauma kiertää norppien ja emättimen kanssa talosta toiseen kahvit ja pullat mukanaan. Omin silmin olen nähnyt.

No on siinä näky!

TOi on selvästi joku uus perinne. Norppien ja emättimen kanssa, pitääpä kokeilla.

Mä olen kyllä tähänkin asti ottanut aina emättimen mukaan kyläilyreissulle. Yleensä on kuitenkin jäänyt käyttämättä.

Tästä voi hyvinkin tulla aaveen legenda... Käsikakka vm. 2018. 😽😜

Vierailija
235/399 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei mulla ole tuollaisia kavereita?

Ai keillä on norppa ja emätin? En mäkään, mutta olispa hieno tuntea!

Vierailija
236/399 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se hieno kirjoitus jossa kerrottiin kyläilyn vaikeudesta koska tulee liikaa paineita siivota. Oliko se Hesarissa vaiko Me Naisissa?

Vierailija
237/399 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legenda. Norppa ja emätin. 😂

Vierailija
238/399 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä, nyt ei tule joulusiivouksesta enää mitään, en kestä!! :D

Vierailija
239/399 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä, nyt ei tule joulusiivouksesta enää mitään, en kestä!! :D

eihän nyt enää kannata siivota, joulun viiniä nauttimaan vaan ;)

Vierailija
240/399 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, Porvoossa tämä akkalauma kiertää norppien ja emättimen kanssa talosta toiseen kahvit ja pullat mukanaan. Omin silmin olen nähnyt.

Mulla olut mukana Itämeren hylje... nyt ymmärrän, että miksi siistiä ei ole tullut. Pitää olla norppa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi