Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyläily ja siivoton koti...

Vierailija
29.12.2013 |

Mä olen varmaan erityisasemassa, koska mulla on niin hyviä ystäviä, että kylään tullessaan voidaan alkaa yhdessä viikkaamaan pyykkiä tai laitetaan astiat koneeseen ja keitetään sit kahvit... Eräs sinkkuystävä on  joskus ihan ahdistunut jos olen tulossa, että hänellä on niin sekasta. No niinpä onkin, mutta siinä juoruilun ja kahvittelun lomassa siivoillaan yhdessä, ja hetken päästä onkin ihan siistiä. Samainen kaveri osallistuu mielellään mun kotona johonkin isompaan siivoustalkooseen, kuten esim. ikkunoiden pesu.

Joskus ollaan ihan sovitustu ystäväpiirissä pidetty siivouspäivä, aloitetaan aamulla yhdeltä, mennään toiselle ja jopa kolmannelle, viimeisellä vietetään sit loppuilta ensin siivoten, sitten saunoen ja itseämme siiderillä palkiten.

Ja ei aina ole pommikoteja, kukin ystävä saa vuorollaan myös kunnon kahvitarjoilut puhtaassa kodissa.

Kommentit (399)

Vierailija
1/399 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on pakko nostaa. Toivottavasti tämä ketju ei ikinä katoa. AV:n parasta antia.

Vierailija
2/399 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 20:07"]

Tämä on pakko nostaa. Toivottavasti tämä ketju ei ikinä katoa. AV:n parasta antia.

[/quote]

Parasta tässä on nimenomaan se, ettei tämä ole väkisinväännetty provo, vaan tälle palstalle todellakin sopiva vahinko! Suorastaan uskomaton.

Mä nauroin eilen illalla enemmän kuin koko vuonna yhteensä, vaikka nauran joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/399 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän niin kuin se pilluilkiö. Ihana.

Vierailija
4/399 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niin, että sillä norpalla sipastaan ensin emätintä ja sitten pyyhitään kaikki kodin pinnat ylhäältä alas asti?

Mä ymmärrän kyllä että ap haluaa siivota vaan parhaimpien ystäviensä kanssa. Ja toisaalta nyt ymmärrän paljon paremmin, miksi täälläkin jokainen vetää heti herneen nekkuun, jos anoppi vähän on poikansa kotona siivoillut...

Vierailija
5/399 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
6/399 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt jäi tuo mielikuva anopista siivoamassa varmaan pysyvästi mieleen. Yääk!

Vierailija
7/399 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps. Klassikon ainesta.

Vierailija
8/399 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihhih. Kerrankin aito moga oikeassa paikassa oikeaan aikaan!!

Vierailija
9/399 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta ei voi tulla muuta kuin iloiseksi :D.

Vierailija
10/399 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta ei voi tulla muuta kuin iloiseksi :D.

Vierailija
11/399 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassoo. Mä en jaksa pitää mitään lyhytkarvaista norppaa kyllä, käyhän se majavakin.

Vierailija
12/399 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjoh... minusta on mukavampi rentoua, kun tavataan kaverien kanssa. Siivoaminen sujuu kyllä yksinkin, vaikkapa vähän kerrallaan. Aina välillä pidän vartin tauon ja vaikkapa luen jonkun jutun lehdestä tai juon mukin teetä.

Mutta ei siinä mitään, jos kavereiden kanssa tavataan usein, sitä yhdessäoloa voi joskus käyttää tuollaiseen yhdessäpuuhailuunkin.

Vierailija
13/399 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:45"]Joo, Porvoossa tämä akkalauma kiertää norppien ja emättimen kanssa talosta toiseen kahvit ja pullat mukanaan. Omin silmin olen nähnyt.

Olen eri kaveripiiriä, Luojan kiitos.

[/quote]

VOI LUOJA tätä automaattista tekstinsyöttöä!!!!

MOPPIEN ja RÄTTIEN, ei norppien ja ...

[/quote]

Pitkään kieltämättä luin ensimmäistä viestiä.

Vierailija
14/399 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään nauranut näin paljon pitkiin aikoihin! Onneksi olen yksin kotona!

Vierailija
15/399 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ketju pitkään aikaan :)

Vierailija
16/399 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/399 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen koti niin samanlainen emäntä siellä asuu. Meillä on aina super puhdasta, en revi persettä vaan en jätä mitään seurasvalle päivälle, niin sama järjestys säilyy. Siivoamisessa ei mene kun 20 minsaa.

Vierailija
18/399 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös tuollaisia ystäviä. Useammin kuin kerran ollaan soiteltu toisillemme saisko siivousapua. Ollaan siivottu ja sen jälkeen heitetty sipsit yms kuppiin ja muut frendit bileisiin. Bileiden jälkeenkin aina pari jää auttamaan jälkien siivouksessa vaikka me ei ikinä olla örvellettykään. Mut me ollaankin 17-20 vuotiaita, että ehkä meillä on yhteisöllisyyttä jäljellä.

Vierailija
19/399 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 08:41"]Mulla on myös tuollaisia ystäviä. Useammin kuin kerran ollaan soiteltu toisillemme saisko siivousapua. Ollaan siivottu ja sen jälkeen heitetty sipsit yms kuppiin ja muut frendit bileisiin. Bileiden jälkeenkin aina pari jää auttamaan jälkien siivouksessa vaikka me ei ikinä olla örvellettykään. Mut me ollaankin 17-20 vuotiaita, että ehkä meillä on yhteisöllisyyttä jäljellä.

[/quote] oletpa sä avuton

Vierailija
20/399 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan