Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyläily ja siivoton koti...

Vierailija
29.12.2013 |

Mä olen varmaan erityisasemassa, koska mulla on niin hyviä ystäviä, että kylään tullessaan voidaan alkaa yhdessä viikkaamaan pyykkiä tai laitetaan astiat koneeseen ja keitetään sit kahvit... Eräs sinkkuystävä on  joskus ihan ahdistunut jos olen tulossa, että hänellä on niin sekasta. No niinpä onkin, mutta siinä juoruilun ja kahvittelun lomassa siivoillaan yhdessä, ja hetken päästä onkin ihan siistiä. Samainen kaveri osallistuu mielellään mun kotona johonkin isompaan siivoustalkooseen, kuten esim. ikkunoiden pesu.

Joskus ollaan ihan sovitustu ystäväpiirissä pidetty siivouspäivä, aloitetaan aamulla yhdeltä, mennään toiselle ja jopa kolmannelle, viimeisellä vietetään sit loppuilta ensin siivoten, sitten saunoen ja itseämme siiderillä palkiten.

Ja ei aina ole pommikoteja, kukin ystävä saa vuorollaan myös kunnon kahvitarjoilut puhtaassa kodissa.

Kommentit (399)

Vierailija
81/399 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:45"]Joo, Porvoossa tämä akkalauma kiertää norppien ja emättimen kanssa talosta toiseen kahvit ja pullat mukanaan. Omin silmin olen nähnyt.

Olen eri kaveripiiriä, Luojan kiitos.

[/quote]

No on siinä näky!

Vierailija
82/399 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:45"]Joo, Porvoossa tämä akkalauma kiertää norppien ja emättimen kanssa talosta toiseen kahvit ja pullat mukanaan. Omin silmin olen nähnyt.

[/quote]

No on siinä näky!

[/quote]

TOi on selvästi joku uus perinne. Norppien ja emättimen kanssa, pitääpä kokeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/399 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:45"]

Niin no, puuhasteluahan se tuokin on. Meillä työssäkäyvillä äideillä vain ei ole koko päivää aikaa puunailla kavereiden koteja vaan silloin kun ehditään ystävien kanssa nähdä, niin mielellään vaan keskitytään vaihtamaan kuulumisia ja hengahtämään kahvikupin ääreen.

[/quote]

Ihan tehostettua ajankäyttöä tuo on, yhdessä siivoten tapaa ystävänsä ja tulee kunkin koti puhtaaksi ns. sivutuotteena. Meillä kaveripiirissä kaikki käyvät työssä, mutta äitejä eivät kaikki ole. Minä olen ja minusta on kiva toimia näinkin. Usein pelkkää kahvia juoden, mutta välillä myös rätti kädessä. -ap-

Vierailija
84/399 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voisi olla meillä aika kivaa. Kaverit siivoaisi toisessa päässä taloa ja minä toisessa päässä palstailisin.

Vierailija
85/399 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:49"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:48"]

[/quote]

No on siinä näky!

[/quote]

TOi on selvästi joku uus perinne. Norppien ja emättimen kanssa, pitääpä kokeilla.

[/quote]

Mä olen kyllä tähänkin asti ottanut aina emättimen mukaan kyläilyreissulle. Yleensä on kuitenkin jäänyt käyttämättä.

Vierailija
86/399 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin niin onnellisessa asemassa, että ylimääräistä tavaraa ei nurkissani pyörinyt. Oli aina siistin näköistä. Kerran viikossa siivosin ne vähäiset pölykoirat pois. Saatoin keskittyä elämiseen, ystäviin ja viihtymiseen. Kotona jaksoin leipoa ja kokata tasokkaasti.

Sitten tuli mies ja lapsia. Lapsilla on liikaa leluja, kun muut ostavat ja miehen omatkin ovat täällä, anoppi kun säilytti ne. Pieneksi jääneitä vaatteita ei ehdi aina kierrättämään. Vaatesäilytystilat valtaa miehen kokoelmat. Mm postimerkki, levy ja kirja. Mies säästää kaikkea, jos vaikka sattuisi tarvitsemaan... Kalsari-inventaariossa, jonka järjestin, meni alkoholisteille ainakin 20 pitkät priimat kalsarit, mutta siis anopin ostamat ja vanhahtavan tyyliset!

Laitoin siis ison pyörän pyörimään, vaikka ei olekaan mun juttu. Haluan vain vallan kodissa itselleni, koska kyllästyttää toisten aikaansaama tilanne. Kullekin omat kaapit ja loput tavarat ulos! Anopin tuomat turhat tavarat takaisin hänelle! Ei ole mun juttu jaksaa myydä niitä kirpparillakaan. Onneksi mieskin alkaa ymmärtää tilanteemme vakavuuden.

Vierailija
87/399 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Porvoossa tämä akkalauma kiertää norppien ja emättimen kanssa talosta toiseen kahvit ja pullat mukanaan. Omin silmin olen nähnyt.

[/quote]norppien ja emättimen??? wtf?

Vierailija
88/399 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:45"]Joo, Porvoossa tämä akkalauma kiertää norppien ja emättimen kanssa talosta toiseen kahvit ja pullat mukanaan. Omin silmin olen nähnyt.

[/quote]

VOI LUOJA tätä automaattista tekstinsyöttöä!!!!

MOPPIEN ja RÄTTIEN, ei norppien ja ...

[/quote]

Mietinkin hetken tuota... O_O nauran ihan hemmetisti :D

Vierailija
89/399 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norpat ja emättimet mukana! Ymmärrän että akkalaumalla on ne emättimet mukana, mutta norpat? 

Vierailija
90/399 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Porvoossa tämä akkalauma kiertää norppien ja emättimen kanssa talosta toiseen kahvit ja pullat mukanaan. Omin silmin olen nähnyt.

[/quote]

XD  *huutonaurua*

Vierailija
91/399 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:55"]

[/quote]norppien ja emättimen??? wtf?

[/quote]unohda, olikin jo selitetty... läppäri lähetti viestiäni tooooosi kauan

Vierailija
92/399 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimpulit ja norpat?

Vierailija
93/399 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuolen tähän norppanauruun!

Vierailija
94/399 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:48"]

[/quote]

No on siinä näky!

[/quote]

[/quote]

Se on se pimpuli.

Vierailija
95/399 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saakeli, norpat ja emättimet! Kiitos koko joululoman parhaimmista nauruista!

Vierailija
96/399 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:45"]Joo, Porvoossa tämä akkalauma kiertää norppien ja emättimen kanssa talosta toiseen kahvit ja pullat mukanaan. Omin silmin olen nähnyt.

[/quote]

VOI LUOJA tätä automaattista tekstinsyöttöä!!!!

MOPPIEN ja RÄTTIEN, ei norppien ja ...

[/quote]

Ai kamala tätä mielikuvaa kun akkalauma kiiruhtaa torpasta toiseen ,muutamalla hämmentyneen näköinen norppa kainalossa ja joukon johtaja kantaa emätintä olkapäällä, lopuilla ne kahvit ja pullat.. Tien reunassa sinä seisot ystäviesi kanssa olemassa onnellisia siitä ettette kuulu tähän porukkaan :D:D:D

Vierailija
97/399 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ideaanne todella hyvänä. Toisten kotien siivoaminen ja järjestely on hauskaa.

En nauranut norpille ja... Kovin paljoa. :D

Vierailija
98/399 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mulla ole tuollaisia kavereita?

Vierailija
99/399 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee pissa housuun kun naurattaa niin paljon. Erityisesti kun tämä siivousasia on lapsiperheessä aina niin ajankohtainen. Kiitos av!

Vierailija
100/399 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentyneen näköinen norppa-parka!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän