<3 Syyskuiset *2014* <3
Heippa!
Ajattelin, että voisin perustaa meille tuleville mammoille oman keskustelun, kun en sellaista löytänyt. Täällä LA 2.9.2014 ja nyt raskausviikot 4+6. Jotenkin todella varma olo tästä pikkuisesta (ja siitä että hän kyydissä pysyy), että uskallan olla jo onnessani :)
Toivottavasti joukkoon liittyy paljon porukkaa :)
Eli, vapaata keskustelua raskaudesta ja muustakin!
Mä odottelen kuumeisesti oireita, mitään muuta ei ole kuin kamala turvotus. Kaiken lisäksi syön koko ajan jotain kun tupakkia ei saa enää polttaa :( Paisun ku pullataikina!
Millamarianna & Pirpana 4+6
Kommentit (285)
Hei! Olen 34 -vuotias esikoisen odottaja Tampereelta. Menossa on 12. viikko ja LA on tällä hetkellä 17.9.2014, varmistunee ultrassa pe. 7.3. Synnytyssairaala on siis TAYS. Pikkuhiljaa sitä alkaa tajuamaan että raskaana ollaan, mutta olen odottanut ultraa jo kuin kuuta nousevaa. Kävin jo 9. viikolla 14.2. varhaisultrassa yksityisellä ja siellähän se masuasukki heilutteli jalkojaan ja sydän pampatti. Liityn mielelläni myös suljettuun ryhmään. onko täällä muita tampereelta tai TAYS:ssa synnyttäjiä?
Heippa teille kaikille! :-)
Täällä ollaan viikoilla 12+6, ja LA 4.9. Itse täytän kohtapuoliin 20 ja avomies 22.
Ajattelin tulla tänne vähän höpöttelemään, nyt kun tämmösen sivuston löysin! :-D
Elikkäs, ensimmäistä innolla odotellaan! :-) Vaikkakin pahoinvointi on ollut jotain aivan järkyttäväää... YÄK! Nyt parin viikon ajan ollut jo helpompaa.. Tosin närästystä välillä havaittavissa!
Mitäs minä nyt muuta tähän, hmm.. Tosiaan synnytyksen olisi tarkotus tapahtua KYS:ssa, mikäli sinne asti keretään, matkaakin 100km välissä! :-D
Latioin tuonne suljetulle puolelle pyynnön, jospa itsekkin sinne kohta pääsen! :-)
Mukavaa illan jatkoa! :-P
Heippa! Osaakohan joku vastata, että koska hyväksyntä tuonne sivulla 9 linkattuun suljettuun ryhmään annetaan? laitoin pyynnön alkuviikosta jo.
Kai sitä itsekin uskaltautuu jo liittyä suljettuun ryhmään, nyt menossa 10+2 esikoista odotellessa, ensi viikolla ultra jossa kaikki toivottavasti niinkun pitääkin. Pitäkää peukkuja! Toisaalta, sydänäänet saan kuulumaan melkein joka kerta jo kotidopplerilla, joten huoli ei ole enää niin suuri kun alussa! ;-)
Itse olen Helsinkiläinen parikymppinen odottaja.
Heissan!
Ensimmäinen tulossa ja LA 21.9. Itse olen 36-v. enkä ollut suunnitellut perheenlisäystä, päinvastoin. Melkoinen shokki-uutinenhan tämä oli, kun asia varmistui. Mutta onhan tässä useampi kuukausi aikaa totutella ajatukseen...
Ihmetyttää se, että minulla menossa 10+6 ja nyt jo näkyy maha! Etenkin ruokailun jälkeen järkyttävää turvotusta haivaittavissa. Onko kenelläkään muulla samoja "oireita"!?