yhdyntä ei tunnu miltään
Olen 36v nainen. Tajusin yks päivä että voihkin ja ähkin yhdynnässä vain silkasta tottumuksesta. Ei se nyt siis pahalle tunnu mutta ei hyvältäkään. Tunnen ihan selvästi liikkeet sisälläni eli löysyydestä ei ole kyse.
Se tunne ei vain ole mitenkään erikoinen.
En ole koskaan saanut o:ta yhdynnässä, muuten kyllä.
Olen 20 vuotta vain teeskennellyt ooh ja aah. Aika hassua oikeastaan:)
Kommentit (453)
Jumppaa ja liiku . Useimmat vapautuu vasta vanhetessa. Ei hätää .
Olen saanut orgasemeja yhden miehen kanssa. Oli seksisuhde vaan. En tiedä miksi, ei ollut erityisen komea tms ja olimme ystäviä. Keskustelimme paljon. Mutta se seksi.... ja oli yhden ex ministerin kanssa myöhemmin myös samanlaisessa suhteessa joten joku hänessä kai oli.
Sitä ennen ja sen jälkeen olen ollut rakastunut mutten saanut orgasmeja.
Vierailija kirjoitti:
Olen koko ikäni ihmetellyt miksi jotkut naiset haluavat olla yhdynnässä. Itseäni inhottaa ajatus kaikesta siihen liittyvästä.
Aikuisena paljastui hiljalleen että ei yhdyntä tunnu juuri miltään monistakaan naisista. Vagina on pitkälti tunnoton luola, jonka lautta lapsi tulee ulos ja kuukautisveri poistuu.
90-luku aivopesi uskomaan kahteen sukupuoleen jotka saavat yhtäaikaisen orgasmin yhdynnässä. Se oli yhtä suurta kusetusta. Puhuttiin myös g-pisteestä jota ei sitten lopulta ollut olemassakaan.
Klitoris on käytännössä minikokoinen penis ja siihen koko naisen seksuaalinen nautinto kiteytyy. Itse olen ikäni harrastanut vain seksiä joka keskittyy siihen.
Jos sun seksi keskittyy klittaan, niin se on sitten niin, mutta älä hemmetissä luule, että muillakin olisi noin tai, että muutkaan eivät haluaisi yhdyntää. Tunnut olevan aika yksinkertainen ihminen, sorry vaan. Yhtäaikaista orgasmia ei nykyään pidetä enää ihanteellisena ja kyllä se g-piste todellakin on olemassa. Olen omani löytänyt, mutta ei sekään ole sellainen, johon oma seksini keskittyisi.
Olen joskus onnistunut saamaan emätinorgasmin lelulla, mutta vaikeaa se on. Miehen kanssa pitää tyytyä klitorisorgasmiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen koko ikäni ihmetellyt miksi jotkut naiset haluavat olla yhdynnässä. Itseäni inhottaa ajatus kaikesta siihen liittyvästä.
Aikuisena paljastui hiljalleen että ei yhdyntä tunnu juuri miltään monistakaan naisista. Vagina on pitkälti tunnoton luola, jonka lautta lapsi tulee ulos ja kuukautisveri poistuu.
90-luku aivopesi uskomaan kahteen sukupuoleen jotka saavat yhtäaikaisen orgasmin yhdynnässä. Se oli yhtä suurta kusetusta. Puhuttiin myös g-pisteestä jota ei sitten lopulta ollut olemassakaan.
Klitoris on käytännössä minikokoinen penis ja siihen koko naisen seksuaalinen nautinto kiteytyy. Itse olen ikäni harrastanut vain seksiä joka keskittyy siihen.
Onneksi minä ja vaimo ei ole sitä tiedetty kun ollaan 70-luvun teinejä. Saatu vaimon kanssa tuhansia samanaikaisia orgasmeja yhdynnöissä. Vaimo saanut myös joku tuhat orgasmuia suuseksillä ja g-pisteesta hieromalla. Muutenkiin hänelle yhdyntä ja kullini pillussa tyveä myöten ollut aina pääasia seksissä. Ilman sitä ei ole koskaan suostunut pelkkaä nuolemiseen ja sormettamiseen. Hänestä yhtä tyhjän kanssa ilman kullia ja yhdyntää. Halunnut ja vaatinut aina pillun tuusan täyteen kulliani. Mutta hänelle ei olekaan tunnoton pillu.
Aika moista tekstiä! Kyllä orgasmi ilman "kulliakin" on ihanaa! Pelkkä nuoleminenkn on taivaallista!
Vierailija kirjoitti:
Aika moista tekstiä! Kyllä orgasmi ilman "kulliakin" on ihanaa! Pelkkä nuoleminenkn on taivaallista!
Se on silti vaimolleni vain esileikkiä, vaikka olenkin nuollut hänen pilluaan jo 48 vuotta viikoittain. Toki ei hän ilmankaan ole suostunut seksiin. Mutta kun voinut valita, niin halunnut aina kaiken. Hän myös nykyisin pitää suuseksillä ja sormettaen saatuja orgasmeja yhtä hyvinä kuin yhdynnöissä. Kysyin ihan vartavasten. Eniten on silti saanut eläissään yhdynnöissä. Minulle se ja sama, kun kaikkea on koettu ja nautittu riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi minä ja vaimo ei ole sitä tiedetty kun ollaan 70-luvun teinejä. Saatu vaimon kanssa tuhansia samanaikaisia orgasmeja yhdynnöissä. Vaimo saanut myös joku tuhat orgasmuia suuseksillä ja g-p
Paten Regina stories 287
Miksi tyytyä pelkkään nuolemiseen ja sormetukseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on silti vaimolleni vain esileikkiä, vaikka olenkin nuollut hänen pilluaan jo 48 vuotta viikoittain. Toki ei hän ilmankaan ole suostunut seksiin. Mutta kun voinut valita, niin halunnut aina kaiken. Hän myös nykyisin pitää suuseksillä ja sormettaen saatuja orgasmeja yhtä hyvinä kuin yhdynnöissä. Kysyin ihan vartavasten. Eniten on silti saanut eläissään yhdynnöissä. Minulle se ja sama, kun kaikkea on koettu ja nautittu riittävästi.
Paten Regina stories 691
Kuinka nuolla pillua 48 vuotta ilman taukoa
Joillekin voi tuntua Reginan jutuilta, mutta meille ne on olleet todellisuutta. Asennekysymys. Vaimo sälytti orgasminsa minun vastuulleni, joten hän saanut jokaviikkoiset orgasmit nuolemalla,sormettaen ja tai kullilla, halunsa mukaan niin usein kun on vain halunnut. Vastaavasti itse olen saanut nuolla ja naida vaimon pilluun niin paljon kuin olen halunnut. Vaimo ottanut suihinkin niin paljon kuin olen halunnut. Minusta ihan ok diili. Puutteessa oltu viimeksi teini-iässä. Voisin kuvitella, että olisi kelvannut jollekin muulle naiselle myös. Ei ole tarvinnut eikä halunnut käydä vieraissa.
Liian pientä ja nopeaa munaa olet saanut.
P-E-R-S-E-S-E-K-S-I ON RATKAISU!!!
Vierailija kirjoitti:
Joillekin voi tuntua Reginan jutuilta, mutta meille ne on olleet todellisuutta. Asennekysymys. Vaimo sälytti orgasminsa minun vastuulleni, joten hän saanut jokaviikkoiset orgasmit nuolemalla,sormettaen ja tai kullilla, halunsa mukaan niin usein kun on vain halunnut. Vastaavasti itse olen saanut nuolla ja naida vaimon pilluun niin paljon kuin olen halunnut. Vaimo ottanut suihinkin niin paljon kuin olen halunnut. Minusta ihan ok diili. Puutteessa oltu viimeksi teini-iässä. Voisin kuvitella, että olisi kelvannut jollekin muulle naiselle myös. Ei ole tarvinnut eikä halunnut käydä vieraissa.
Paten Regina stories 397
Kuinka voittaa epäonnistumisen pelko vieraan naisen kanssa?
Miehenä olen huomannut, että yhdynnät eivät enää tunnu niin hyvältä, ja laukean harvoin pelkästä yhdynnästä. Samaan aikaan suihinotot ovat alkaneet tuntua entistäkin paremmalta, ja niistä laukean melkein aina. Silti, 90% meidän seksistä on pelkkää yhdyntää, tai sitä, että nuolen (mistä tykkään tosi paljon) orgasmin, tai nuolen ja sitten panen kunnes vaimoni saa orgasmin. Vaimoni ei juuri ikinä kieltäydy suihinotosta, mutta hän ei tunnu olevan mitenkään innokas antamaan niitä, ja vain ehkä kerran pari vuodessa saan niitä pyytämättä. Yleensä silloin kun vaimo on sopivasti humalassa. Tiedän, että pitäisi vaan uskaltaa pyytää niitä suihinottoja, edes vaikka kerran kuukaudessa.
Meidän avioliitossamme on sama tilanne, vaimoni saa ainoastaan klitorisorgasmeja. Seksittelymme on klitoriksen kiihotusta sormin tai klitoriskiihottimella, jonka avulla hän saa orgasmin nopeammin. Minun osuuteni on hyväily ja pillun roplaus sormin tai mulkulla. Tunnen itseni avustajaksi, sivustakatsojaksi. Hänen orgasminsa jälkeen joko nain nopeasti tai hän runkkaa minua. Yhdyntäorgasmia hän ei saa koskaan. Seksielämäni on pääasiassa omaa masturbointia. Joka ilta hyväilen, hieron ja kutittelen häntä seksin toivossa ja petyn. Yhteisiä hetkiä on todella harvoin.
Exä ei saanut koskaan yhdynnässä 20 vuoden aikana. Enkä minä saanut sormillani häntä kliimaksiin, vaikka miten yritin vuosien ajan. Nuolla ei saanut, koska hän ei siitä tykännyt tai häpesi isoja häppäreitäön. Itse kyllä laukesi masturboimalla ja tekikin sitä päivittäin. Sängyssä oli kuitenkin se passiivinen osapuoli.
Hämmästys olikin valtava, kun uusi naisystävä jo ekalla kerralla ratsasti päälläni ja sai orgasmin. Ja seuraavalla kerralla lähetyssarnaajassa. Naisissa on eroja, mutta kannattaa myös itse aktiivisesti siihen O:hon pyrkiä, eikä aina vaan odottaa, että mies panee tai nuolee sen. Varsinkaan jos ei itse edes neuvo mìestä, että ei niin vaan näin ja noin.
M52
Vierailija kirjoitti:
Meidän avioliitossamme on sama tilanne, vaimoni saa ainoastaan klitorisorgasmeja. Seksittelymme on klitoriksen kiihotusta sormin tai klitoriskiihottimella, jonka avulla hän saa orgasmin nopeammin. Minun osuuteni on hyväily ja pillun roplaus sormin tai mulkulla. Tunnen itseni avustajaksi, sivustakatsojaksi. Hänen orgasminsa jälkeen joko nain nopeasti tai hän runkkaa minua. Yhdyntäorgasmia hän ei saa koskaan. Seksielämäni on pääasiassa omaa masturbointia. Joka ilta hyväilen, hieron ja kutittelen häntä seksin toivossa ja petyn. Yhteisiä hetkiä on todella harvoin.
Kuvittele asia toisinpäin; mies aina vain nai, eikä tee muuta.Miltä mahtaa naisesta tuntua, kun ei koskaan saa, jollei sitten itse tee yksinään.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei tunnu, ei miltään. Varsinkin, kun mies vaan työntyy sisää kuiviltaan, ja kun saanut jättää siihen. En kestä tätä enää.
Mies ei kuuntete eikä tee mitään, vaikka kertonut mitä haluaisin.
Voi sentään, jos et kestä eikä mies kuuntele tai mutu, ota ero. On niitäkin miehiä, jotka haluavat naisenkin nauttivan.
Kun aloimme olla yhdessä, ajattelin, että onpas halukas nainen, kun pillu on aina märkänä, mutta aloin ihmetellä, kun ei saa otgasmia. Häntä hävetti tunnustaa, että saa vain klitorisorgasmeja. Minä en ole koskaan osannut tuottaa orgasmia hänelle, hän tekee sen itse.