Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yhdyntä ei tunnu miltään

Vierailija
29.12.2013 |

Olen 36v nainen. Tajusin yks päivä että voihkin ja ähkin yhdynnässä vain silkasta tottumuksesta. Ei se nyt siis pahalle tunnu mutta ei hyvältäkään. Tunnen ihan selvästi liikkeet sisälläni eli löysyydestä ei ole kyse.

Se tunne ei vain ole mitenkään erikoinen.

En ole koskaan saanut o:ta yhdynnässä, muuten kyllä.

Olen 20 vuotta vain teeskennellyt ooh ja aah. Aika hassua oikeastaan:)

Kommentit (453)

Vierailija
421/453 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen nii löysä etten tunne mitään edes liikkeitä sisällä. Siksi en ole seksiä harrastanut oikein ollenkaan. Myöskään miehet sanovat ettei tunnu miltään.

Vierailija
422/453 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun aloimme olla yhdessä, ajattelin, että onpas halukas nainen, kun pillu on aina märkänä, mutta aloin ihmetellä, kun ei saa otgasmia. Häntä hävetti tunnustaa, että saa vain klitorisorgasmeja. Minä en ole koskaan osannut tuottaa orgasmia hänelle, hän tekee sen itse.

Niin, miksihän hävetti "tunnustaa"! Naiset opetettu siihen että vain yhdyntä on seksiäja sillä pitää saada, Milloin tunnustetaan se totuus, että se klitoris nyt vaan on se naisen nautintoelin, kalun vastinne. Ei tarvitse mitään häpeää tuntea. luoja luonut niin.

Ja mikset sinä mies, anna niitä klitorisorgasmeja , miksi naisen pitää ne itse tehdä, yksin. Tuhat kertaa ihanampaa kun mies tekee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/453 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni sai aiemmin vuosi pelkkiä klitorisorgasmeja, nykyään tuotan sellaisen edelleen joka kerta sormilla tai kielellä ja hetken rauhoituttuaan siirrytään yhdyntään jossa hän ehkä 2/3 seksikerroista laukeaa vielä uudestaan kun ensin on herkistynyt yhdellä klitraorkulla.

Vierailija
424/453 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun aloimme olla yhdessä, ajattelin, että onpas halukas nainen, kun pillu on aina märkänä, mutta aloin ihmetellä, kun ei saa otgasmia. Häntä hävetti tunnustaa, että saa vain klitorisorgasmeja. Minä en ole koskaan osannut tuottaa orgasmia hänelle, hän tekee sen itse.

Kuultaa ihan minun entiseltä vaimoltani. Satisfyerille neljä orkkua 10 minuuttiin, ei ollut m7käån ongelma. Ja pillu mallia aina valmis ja kostea. Mutta orgasmi onnistuu vain omilla sormilla tai itse vibraa käyttäen. Vaikka olisi ollut lähellä, niin koskaan ei päässyt sen kynnyksen yli.

Vierailija
425/453 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta yhdyntä voi tuntua ihanalta, penetraatio yleensäkin, sormilla peniksellä dildolla...

Mutta en silti halua oikein harrastaa seksiä miehen kanssa koska edes sitä penetraatiota ei malteta harjoittaa tarpeeksi. Aina vaan miehen pussien tyhjennys minuun tai minun sormien avulla. Kunnes kieltäydyin kokonaan. En usko että meidän seksielämä tästä enää viriää, inhottaa niin. Exän kanssa sain aina helposti ja oli sellainen olo että sängyssä sai olla juuri niin rento ja laiska tai kiimainen ja villi kuin halusi ja sovittiin yhteen. Nykyinen mies jotenkin avuton tai estynyt että minun pitää tehdä kaikki ja jos yritin keskustella asiasta niin "kerro niin teen", mutta olen kertonut?? Häntä pitäisi siinä tilanteessa ohjeistaa ja ohjata kuin pikkupoikaa vaikka olen sata kertaa kertonut mitä toivoisin ja vaikka itse osaan antaa suuseksiä ja käsihoitoa ilman erillispyyntöä??

Vierailija
426/453 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en saa nautintoa emättimen kautta juurikaan. Esim jos käytän geishapalloja, niin ne ei tuota minulle minkäänlaista nautintoa. Yhdytäkin tuntuu ilmeisesti hyvältä vain siksi, että klitorikseni saa simulaatiota. Kuitenkin koko rakastelu on kiihottavaa. Ja on kiihottavaa nähdä miehen halu. En saa koskaan orgasmia. Ilmeisesti myös klitorikseni on normaalia vähemmän herkkä. Elämäni ensimmäisen orkun sain vasta 36-vuotiaana vesisuihkulla. Pitää olla sekä tärinä että lämpö, jotta saan. Kadehdin naisia, jotka laukeavt herkästi. Ja minun värkkiäni ei todellakaan ole pilattu hieromasauvoilla. Vaikka en ollut koskaan käyttänyt sellaista, en ollut saanut.

Epäilen vahvasti että homma toimii ihan toisinpäin. Joka kohdassa kroppaa hermosto kehittyy saadessaan ärsykkeitä, esimerkiksi lihastreenissä hermotus kasvaa ja lisääntyy samalla kun lihakset kasvaa.

Vierailija
427/453 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rouvalle ei näytä yhdyntä maistuvan, jätän homman kesken ja alan nukkumaan. En halua väkisin yrittää ja jättää rouvalle ikävää muistoa. Nautittavaa silloin kun molemmille maistuu.

Mies, 66 v.

Vierailija
428/453 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeeta, jos nainen saanut ensimmäisen orgasminsa vasta 36 vuotiaana.

Ja karmeeta on myös puhe miehiltä "vaimoni sai vain tai ainoastaan klitorisorgasmeja". Miksi tämä aliarvotus vaan jatkuu..

Omia orgasmejaan pitää arvostaa, minä olen saanut pienestäalkaen niitä ja kovia, parhaita miehen antamina.

Vierailija
429/453 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja karmeeta on myös puhe miehiltä "vaimoni sai vain tai ainoastaan klitorisorgasmeja". Miksi tämä aliarvotus vaan jatkuu..

Omia orgasmejaan pitää arvostaa, minä olen saanut pienestäalkaen niitä ja kovia, parhaita miehen antamina.

Ihan kun olis kuullu on joskus ennenkin

Vierailija
430/453 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen jonkun miehen kanssa joskus ajatellut, että klitoriksen helliminen orkkuun asti riittää mulle, en ole yhtään välittänyt yhdynnästä ja siitä jyystämisestä. 

Mutta toisien miesten kanssa se jyystö tuntuukin aivan ihanalta. 

Eli miehestä kiinni minulla ainakin. 

Ei pelkässä yhdynnässä orkkua saa, vaatii sen klitoriksen hieromisen myös. Minun värkki ainakin on sellainen. 

Vierailija
431/453 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö olekkin valitettavaa, aina kuulee samaa, ja jotkut eivät saa koskaan millään lailla, ja silti jotkut mihet vaan ivailee ja pisteyttää, paskiaiset.

Vierailija
432/453 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä saanut orgasmia yhdynnässä. Olen tyydyttänyt itseäni niin kauan kuin muistan ja orgasmin tuottaminen on mulle jotain hyvin yksityistä, henkisen puolen juttuja siis. Sitä paitsi ajoituksen täytyy olla aivan täydellinen orgasmin saadakseni. En usko, että kukaan mies pystyy hidastamaan ja nopeuttamaan tahtia juuri niin täsmällisesti kuin orgasmini vaatii. Tasainen jyystö ei riitä. 

Seksi miehen kanssa on silti nautinnollista ja aivan eri asia, kuin sooloseksi. Seksi on itse asiassa ainoa asia mihin miestä tarvitsen ja nimenomaisesti haluan vakituisen seksikumppanin. 

Vierailija
433/453 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö olekkin valitettavaa, aina kuulee samaa, ja jotkut eivät saa koskaan millään lailla, ja silti jotkut mihet vaan ivailee ja pisteyttää, paskiaiset.

Nuole sinä riivinrauta vaan pillua. Äläkä ala itkemään, että nimittelen sinua.

Vierailija
434/453 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se sitten miesten vika, jos joku nainen ei saa mitenkään? Eipä ole vaan ihan syy löytyy siitä naisesta itsestään.

Vierailija
435/453 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole käytöstavat sulla kovin kummoiset.

Vierailija
436/453 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se yhdyntä tosiaan tunnukkaan miltään, juuri, Siis tuntee kyllä, että joku liikkuu, mutta ei se mitään kiihoitusta tuo.

Vierailija
437/453 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on seksissä melko tunnoton ja kömpelö. Ei hän sitä vastusta, mutta nautinto on kiven takana. Ja nänneihin ei saa juuri koskea, se vie nautintoa. Eli seksinä on kovin pitkäpiimäistä eikä hän osaa olla aktiivinen miehen suhteen. Siksi päädyin viime syksynä selibaattiin, koska yhdynnöistä tuli vain surullinen olo. Lisäksi syy oli hygienia. 9 kertaa kymmenestä pimppa haisi pitsalle. Vuosikausiin en puhunut siitä, mutta kun sanoin  hän suuttui. Tämä kaikki vei haluni.

Vierailija
438/453 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se yhdyntä tosiaan tunnukkaan miltään, juuri, Siis tuntee kyllä, että joku liikkuu, mutta ei se mitään kiihoitusta tuo.

Olisiko syytä olla rehellinen itselleen sekä puolisolleen ja viheltää peli poikki.

Miksi panet, jos se ei tunnu miltään? Joutuuko miehesi naimaan kuivaa toosaa?

Vierailija
439/453 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko syytä olla rehellinen itselleen sekä puolisolleen ja viheltää peli poikki.

Koska mies haluaa myös naida. Eikä mulla ole mitään "toosaa" vaan vulva ja se ei ole kuiva. Mieheni antaa mulle kyllä orgasmeja jokapäivä. Miksi tämä seikka, ettei suurin osa naisista saa yhdynnässä, on niin vaikeaa ja raivoa herättävää joidenkin miesten mielessä. Tätä en hyväksy.

Vierailija
440/453 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mies haluaa myös naida. Eikä mulla ole mitään "toosaa" vaan vulva ja se ei ole kuiva. Mieheni antaa mulle kyllä orgasmeja jokapäivä. Miksi tämä seikka, ettei suurin osa naisista saa yhdynnässä, on niin vaikeaa ja raivoa herättävää joidenkin miesten mielessä. Tätä en hyväksy.

Oletko puhunut miehesi kanssa tunnottomasta vulvastasi? Jos et vielä ole, niin olisi kyllä aika tehdä se jo.

Tässä ei nyt puhuttu mistään saamisesta vaan siitä, että paneminen ei tunnu miltään. Ne on kaksi täysin eri asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan