Lue keskustelun säännöt.
Luonnollista!
29.12.2013 |
Miksi erektiosta nostetaan noin iso haloo? Sitä ei voi itse päättää ja se on täysin luonnollinen fysiologinen toiminto. Miksi käyttäydytään kuin mies olisi tehnyt jotain väärää?
Miksi noi naiset olivat kuin mies olisi tehnyt jotain tosi oksettavaa? Eikö he ole ennen miestä nähnyt?
Mitä mieltä mammat on tahdottomasta erektiosta?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla