Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luonnollista!

Vierailija
29.12.2013 |

 

Miksi erektiosta nostetaan noin iso haloo? Sitä ei voi itse päättää ja se on täysin luonnollinen fysiologinen toiminto. Miksi käyttäydytään kuin mies olisi tehnyt jotain väärää?

 

Miksi noi naiset olivat kuin mies olisi tehnyt jotain tosi oksettavaa? Eikö he ole ennen miestä nähnyt?

 

Mitä mieltä mammat on tahdottomasta erektiosta?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi