GALLUP: Montako raskautta / montako lasta
Heissan
Pistetäänpäs tähän viikonlopun kunniaksi pystyyn gallup:
Eli montako raskautta ja montako lasta sinulla on.
Tämä on 7:s raskaus ja lapsia on 3 kpl.
Liinukka rv 7+4
Kommentit (39)
.. 4 raskautta ja kaksi lasta. Eli kaksi km:a.
Kuudes raskaus menossa ja lapsia nyt 5 ja kuudes toivottavasti syntyy kuukauden sisällä.
elikkäs neljäs raskaus ja neljännen lapsen laskettu aika marras-joulukuun vaihteessa. Kaikki on aina mennyt onnekkaasti. :)
Toivon kaikille keskenmenoista ym. kärsineille sekä tietysti kaikille muillekkin odottaville oikein hyvää ja onnellista raskausaikaa!
Eli kolmatta kertaa raskaana (l.a 16.2. 2007) ja kaksi lasta.
Nyt menossa 11. raskaus, neljä lasta. Eli noi " muut" on keskenmenoja...
Nasu rv 16+1
Kaksi raskautta, yksi lapsi. Ensimmäinen rv 17 päättyi tuntemattomasta syystä vauvan menehtymiseen.
eli taustalla 2km .. Nyt meneillään rv 33+4 ja vauva potkuttelee kovasti :´)
Eli kaksi raskautta ja kaksi lasta
M+Pojat
Neljäs raskaus, kaksi lasta on ja kolmannen pitäisi syntyä loppuvuodesta. Kaikkein ensimmäisin raskaus päättyi keskenmenoon rv7.
Nimittäin siksi,että nyt tiedän etten todellakaan ole ainoa...
Mulla menossa ilmeisesti 8 raskaus(ei vielä testattu,mutta menkat vissiin kk:n myöhäs) ja kolme lasta.
uupu
4. raskaus nyt aluillaan ja yksi tyttö on jo ennestään.
Toinen syntynee reilun parin kuukauden päästä
Ninnu rv 31+6
kolmas raskaus menossa, ennestään yksi tytär, ultran mukaan ja mikäli kaikki menee hyviin niin toinen tyttö syntyy joulukuussa!
Tiina 20+6
10. raskaus nyt menossa. kolme lasta, joulukuussa 4. syntynee. 5 km ja yksi keskeytys kolarin vuoksi
meneillään kolmas raskaus ja ennestään yksi poika. Jos kaikki sujuu hyvin niin joulukuussa tulossa kaksi lasta lisää =)
White rv 19+3
Kahdeksas raskaus,kaksi lasta.
Alkuraskauden keskenmenoja 4 sekä yksi vk 20+4.
Nyt raskausviikkoja siis 21+6.liinukka2006:
HeissanPistetäänpäs tähän viikonlopun kunniaksi pystyyn gallup:
Eli montako raskautta ja montako lasta sinulla on.
Tämä on 7:s raskaus ja lapsia on 3 kpl.
Liinukka rv 7+4
Ensimmäinen raskaus, ei lapsia vielä, nyt rv 12 + 3, LA 5.2.2007
Rupesi taas pelottamaan mitä kaikkea voi näköjään tapahtua ja että keskenmenot ovat noinkin yleisiä!
Jospa tämä nyt jaksaisi loppuun asti..rv13+4 ja hyvältä näyttää =)