Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**~~Tähtäimessä LOKAKUU 2014~~**

29.12.2013 |

Hei vaan, jokohan löytyis muita joilla toiveissa laskettu aika lokakuussa 2014? Allekirjoittanut on jo pudonnut elokuisista ja syyskuisista eli nyt ois vuorossa yk3. Viime kierto oli mukavan lyhyt, 27 päivää. :)

yennaf kp 1/27 yk3

Kommentit (601)

121/601 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussanneille! Ja tietenkin hyvää ystävänpäivää!

itsellä olo ollut aika tasaista ja oireetonta plussan jälkeen, välillä alavatsalla vain satunnaista vihlovaa eipä juuri muuta..

pitää ensiviikolla vielä varmistaa testillä ja jos sitä sitten jo neuvola aikaa varailisi..

tänään kp 33/25

vko 4+5

Haaveilija

122/601 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cb digi raskaana 1-2. Nyt alkaa sit se toisenlainen hermoilu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
123/601 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Trewq! Ihanaa! =D

Ipa Voi että! =( Tsemppiä ja voimia uuteen yritykseen!

124/601 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Olen vauvakuumeilija vuodelta 2012 syyskuiset. En ole kuopuksen syntymän jälkeen hirveämmin pyörinyt kuumeilupalstalla kun kolmannen lapsen kuumeilu ei ole ollut vielä ajankohtaista. Yhden ihmisen kuumeilu on kuitenkin jäänyt mieleeni ja minun on pakko tunnustaa että olen seurannut miten Marjanan vauvakuumeilu etenee. Ajattelin silloin pari vuotta sitten, että jos Marjanalle plussa suodaan niin ihan varmasti tulen häntä onnittelemaan. Nyt on sitten aika onnitella: sydämen täydeltä onnea sinulle Marjana! En ole varmaan ikinä ollut näin onnellinen "tuntemattoman" ihmisen puolesta mutta sinun matkasi täällä palstalla on ollut niin mieleenpainuva etten voi muuta kuin iloita täydestä sydämestä <3 Toivottavasti saan seurata sinun matkaasi myös tulevaisuudessa, olet nyyttisi ansainnut <3 

Ritu 82

125/601 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kans kuumeilija vuoden 2012 syyskuisista. Marjanan kuulumisia olen kans aina välillä käynyt lukemassa ja NYT SAA ONNITELLA! :D Aivan mahtavaa! Todella paljon onnea sinulle ja paljon tarrasukkia matkaan! Nauti raskaudestasi! Ja olen tästä joskus ennenkin maininnut, mutta jos sinua yhtään kiinnostaa blogin pitäminen niin uskon, että sinulla olisi aika monta lukijaa.. :D

126/601 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitys 15.2.2014

**Lokakuun 2014 jännäilijät:**

-

Jansku20 kp 56/32? Yk 7

Weebee kp 33/27-29 yk6 

Joliette kp 31/26 yk 3

Snipsus kp 34/30 yk 45

Bamse8 kp 36/32-36 yk4

80emilia kp 30/26-31 yk6

Havu kp 33?/24-33

Katherine kp 32/30-35 yk 1

miiisu kp 29/28 yk 5

Helmiunelma 29/28 yk4

Lapinnoita kp 28/27-28 yk5

MatildaV kp 26/29 yk6

mimmi ja onni kp 37/42-44 yk 3

Anniw kp 24/28-32 yk4

T M H kp 24/27 yk2

Tunturi kp 23/26-28 yk6

Hjöördis Kp 22/25 yk1

Lovemychildren yk2v

Millimamma ?/?? 

Plussanneet:

killed kp 25/28 yk2

Taivaanlaiva kp 33/31 yk1

yennaf kp 26/27-31 yk3

mannariini kp 25/26 yk1

Elokuu15 kp 30/26-27 yk3

Hilla kp 32/31 yk1

Haaveilija 28/25 yk 3

Marjana yk4v

Trewq kp 26/27-28? yk5

Tipahtaneet:

Henriikka85

Evelyn80

Lalaloo

tann

mammanen2011

Safia

emilllia

Jonsteri

Jellonamieli

Anniina77

Pikkumyy

Tiusk

NeitiA

katarine

sannakaro

anneee

Rouva79

Masc

kathia

Alicia

Marjamiini

Simpukka

Saffelson

Rellu

Ipa

Emotar

blackpanther

KADONNEET:

Siirisofia kp 38/25 yk 20-21

127/601 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Trewq:lle onnittelut plussasta! Pudonneille tsempit! 

Nyt pitäis saada ehdottomasti enempi plussia kehiin.mikä siinä onkaan, että kun ajoitus pitäs olla just eikä melkein niin silti ei tapahdu mitään??!! 

Eilen illalla kun kävin nukkumaan niin rupesi omituisesti polttelemaan kylkiin, tuonne jenkkakahvojen taakse :) Ja alavatsa jotenkin tuntuu raskaalta. Niin ja ruokaa tehnyt mieli ihan liikaa :) Jonka seurauksena naamakin saanut pari kukkasta :D  Tänään oviksesta n. 9 päivää..vielä ei varmaankaan näkyisi mitään, jos testais?? Päivät tuntuvat ikuisuudelta ja aamulla vessassa aina miettii, et josko testais jo..(ai miten niin hätännen?? :) ) Tälläkin hetkellä hiljalleen polttelee tonne selkään :/ Taitaa menkkoja enteillä..

Mutta nyt duunipäivä tekemään alta pois!

Mimmi ja Onni kp 38

128/601 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt apua kanssakuumeilijat! Olen lukenut täältä, että toiset on hörppinyt punaviiniä jotta kohdun verenkierto vilkastuisi. Äiti oli ostanut punkkua illaksi ja epäilisi todella paljon, jos en lasillista ottaisi. Eli voinko ottaa lasillisen tai vähemmän tänään kp 24/27.

129/601 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TMH mä tässä plussakierrossa join kp1 ovulaatioon asti greippimehua joka päivä ja oviksesta melkeen eiliseen plussaan asti lasin punkkua per ilta ;)

130/601 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon PALJON onnea Marjana !! <3 ja paljon onnea myös Trewq ! <3 Molemmille toivon tarrasukkia matkaan ! :)

On: Täällä ei mitään ihmeempiä.. Tänään on Terolut kuurista 7/10 syöty. Edelleen nännit hellinä, mut ei enää niin kipeet ku oli vähä aika sitte. 

Kellä kokemusta Teroluteista ? Koskakohan uskaltaa sit testailla jos täti ei kurvaa terojen jälkee heti kylää ? Kuinkakoha mont päivää terojen lopettamisen jälkee pitäs tädin tulla ? 

Jotenki on sellanen olo, et en oikein usko tärppiin täs kierros.. Kierto niiiiin sekasin jajaja en tiie.. Toivon kuitenkin parasta..<3

Nyt on aineki yks huoli vähemmän, sain nimittäin vakituisen työn ! :) tähän asti tehny määräaikasia määräaikasten perää 3vuotta. Nyt ei aineka tartte huolehtii et jatkuuko työt vai ei :) Omakoti on viel hakuses, sopivaa ei oo viel löytynny, jatketaa etsintöjä :)

Jansku20

131/601 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille ja erityisesti Marjanalle!

Täällä pudottiin tänään.

Tsempit uuteen kiertoon toisillekkin tippuneille...

132/601 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehys!

Havu: Kiitos kysymästä :) Mie en ole koko kuussa käyny kertaakhan täälä ja toissapäivänä tuli semmonen tunne että pitäskhän käyä lukemassa.. (ja näin net Marjanan ihanat uutiset) ....eli tilanne ompi tämä - iski kai jonkulainen pelko p******seen että emmä met taia enhä kuitenkhan jatkaa tätä hommaa... ja unohutin täysin projektin. Mies oli jo sitä mieltä, ja on edelleen ettei enhän vauvoja. Kyllä 3 on hieno luku.

No tässä menkkoja oottelen, ei tuntemuksia. Eikä ole ollu koko kuussa ;D

Ei puuhailtu ees oviksen tienoilla, en tuntenu sitä ees vishin. Olisko touhuttu kp10? eikä ehkäisyä..... joskus kp 20 oli hiivaki, ja kp 24 touhuamisen jälkhin vähän ihimettelin pientä vaalianpunasta vuotoa.

Katothampa nytten, eikhän se täti kurvaile kohta. 

Noita kp28

133/601 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille!  Ja erityistsempit Marjanalle, mikä ihana ystävänpäivälahja! <3 Nyt sitten vaan nautit raskaudesta, oot sen niin ansainnu.

Täällä ei mitään kurjuutta kummempaa.. Taidan heittää kohta kirveen kaivoon. Ovis oli tuntemusten mukaan viime viikon ti/ke. Ei tainnu mennä ajoitukset ihan kohdilleen. Pupuiltiin la ja su ja sit seuraavan kerran vasta to eli just ne tärkeimmät päivät jäi välistä. Et ei hirveesti oo toivoa, tuntemukset viittaa siihen et menkat alkaa ihan ajallaan alkuviikosta. :( Mulle silti tää oviksen jälkeiset kaksi viikkoa on paljon helpompia kuin ne kierron ekat kaks viikkoa. Nää menee jotenkin vaan rennommin kun ei tarvi "stressata" oviksesta. Ekat kaksi viikkoa on jotenkin tuskaisemmat, ensin kärsit menkoista ja sitten mietit milloin on ovis ja tuleeko se varmasti hyödynnettyä.

Onko kellään tietoa, pääseekö lapsettomuustutkimuksiin aiemmin, jos tiedossa on joku raskauden mahdollisuuksia huonontava asia? Itsellä ollu kilpparin kanssa ongelmia ja se ei nyt ainakaan paranna mahdollisuuksia. Meillä tulee toukokuussa vuosi yritystä täyteen, johon tosin mahtuu yksi alkuraskauden (6+6) km.

MatildaV kp 26/28-29

134/601 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On: Täällä ei mitään tuntemuksia. Mulla ei kylläkään ole ikinä mitään tuntemuksia ennen menkkoja etten osaa niitä koskaan aavistaa. Ja ekassa raskaudessakaan ei ollut niin mitään tuntemuksia, ei rinnat kipeät, ei huonoa oloa, ei väsymystä, ei vessassa ravaamista kun vasta viimeisen raskauskuukauden aikana. Niin enpä osaa sanoa mitä on tulossa. Ovista tikutin mutta en saanut plussaa testiin tässä kierrossa ollenkaan. Ja kierto on aina heitellyt että voi olla että tämä nyt vaan venyy.. katsotaan ehkä sitten maanantaina testausta jos ei tätiä kuulu..

Ja voi Ipa kun mulla tuli kurja fiilis sun puolesta. Niinkun kaikkien pudonneiden.. toivoin vaan niin että pikkunen olis pysyny matkassa

Bamse kp 36/32-36 yk 4

135/601 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä se täti tarkasti saapui. Plussa-onnea kaikille ja noita hihtasee johonki kaihraan miettimhään mikähän son elämän tarkotus ;DDDDD

136/601 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, että saan vihdoinkin tulla onnittelemaan sinua Marjana! Olen aina ajoittain käynyt kurkkaamassa, miten sinulla menee. Nyt ota kaikki ilo irti tästä onnistumisesta. Onnea, onnea, onnea (tuhat kertaa)... ♡

T. Tellu ja poikanen 36+4

137/601 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie luulen että oon melkosen huvittava näitten eipäs-joopas olojeni ja kirjotusteni kanssa. Eilen olin satavarma että menkat alkaa ja metsään meni yritys.

Tänään kuitenkin alavatsaa "pistelly" iha järjettömästi ja kaks kertaa yritti haamulainen piirtyä mammaksin herkkään testiin. Tosi haalea siis mutta selvästi punersi toisesta reunasta. Toisen tein aamulla ja toisen illalla. Huomenna käyn ostaa clearbluen testin jos menkkoja ei näy.Tänään taitaa olla dpo 9. Tuo pistely on sellasta kuin joku neulalla tökkis ympäri masua. Luulin eka et kuvitteln sen, mutta niin hyvä mielikuvitus ei taida ees mulla olla :D

138/601 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olen täällä käynyt silloin tällöin kurkkaamassa. Etenkin Marjanan kuulumisia olen käynyt lukemassa. En tiedä muistatko mua enään, kuumeiltiin samaan aikaan kun yritin kolmatta lasta v.2011. Yk 5 sitten tärppäsi ja nyt meidän "vauva" on 1v 8kk. 

Oli aivan ihana lukea Marjanan uutiset! Sinä jos kuka olet tämän ansainnut. Oli varmaan mahtavaa nähdä ne kaksi viivaa testissä kun on niin kauan toivonut ja joutunut pettymään. Toivon kaikkea hyvää 9kk matkallesi. Palkinto tulee olemaan kaikista parhain.

Haluan kertoa tässä meidän tarinamme lyhyenä versiona:

toivottavasti se voisi tuoda toivoa niille jotka ovat yrittäneet jo pidempään

Vauvaa yritimme reilun vuoden tuloksetta. Siihen mahtui paljon pettymyksiä ja kyyneliä. Hoidot aloitettiin ja 3 inseminaatiota tehtiin ilman tulosta. Meillä vikaa miehen siittiöiden liikkuvuudessa vain 1% nopeasti eteneviä. Järkytyshän se oli. Ensimmäinen ICSI-hoito tehtiin vuonna 2007 ja sain viimein nähdä ne kaksi maagista viivaa, siitä syntyi pieni kullannuppumme tyttö vuonna 2008. Meistä tuli viimein äiti ja isä. Esikoisen ollessa 10kk aloimme haaveilemaan toisesta lapsesta. Soitimme klinikalle. Päätimme yrittää pakaste alkioilla mitä jäi 4 kpl onnistuneesta hoidosta. Alkiot eivät kuitenkaan selvinneet sulatuksesta. Pettymys oli suuri. :( Yritimme tuloksetta useamman kierron kunnes lääkäri määräsi miehelle clomifen lääkettä parantamaan siittiöitä ja kehoitti yritämään normaalisti. Olimme jonossa jo seuraavaan icsi-hoitoon kun yllätykseksi tulin raskaaks tytön ollessa 1,5 v. Terve pikkuriikkinen poika syntyi kuukauden etuajassa. Pian minuun iski taas vauvakuume ja halusimme vielä kolmannen lapsen. Päätimme yrittää vaikka onnistumisesta ei ollut takeita. neljä kiertoa yritimme ja kaikki päättyivät menkkojen alkuun. Mies napsi taas clomifenia, ja se kannatti koska tulin seuraavasta kierrosta raskaaksi. Lääkäri kyllä vakuutteli että lääke ei voinut millään parantaa siittiöitä niin nopeasti ja lyhyessä ajassa. Kolmas lapsemme pikkuinen tyttö syntyi vuonna 2012. Lapsilukumme piti olla täynnä, suunnittelin jo töihin paluuta mutta luonto päätti toisin.Tulin raskaaksi ehkäisystä huolimatta tytön ollessa 9kk ja pieni poikamme syntyi joulukuussa 2013. Enpä olisi silloin uskonut että olisin joskus neljän lapsen äiti.

Toivottavasti tarinamme voisi antaa toivoa muillekin! Meillä alku oli hankalaa eikä millään meinattu saada omaa nyyttiä ja nyt meillä on jo suurperhe ja pienimmäinen 2kk. vaikka ei raskautta sunniteltukaan, olen ikuisesti onnellinen että hänet saimme!

Onnea vielä tuhannesti Marjanalle raskaudestasi <3

ja kaikille muillekin onnistuneille. Voimahalit kaikille jotka eivät vielä onnistuneet, teidän aika tulee vielä.

139/601 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille <3 :)

ON : kp24/28-32 ja ei mulla muuta raportoitavaa kun että vasen rinta on kipee joka hyvä ennusmerkki aiempia raskauksia kun muistelen :)

140/601 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yennaf, ilmottelin tuossa muutama päivä sitten negasta joten mut voi siirtää tipahtaneisiin.

Marraskuisiin en aio siirtyä, säästän itteni siltä. Parin viikon päästä taas klinikalla suunnitteluaika.