**~~Tähtäimessä LOKAKUU 2014~~**
Hei vaan, jokohan löytyis muita joilla toiveissa laskettu aika lokakuussa 2014? Allekirjoittanut on jo pudonnut elokuisista ja syyskuisista eli nyt ois vuorossa yk3. Viime kierto oli mukavan lyhyt, 27 päivää. :)
yennaf kp 1/27 yk3
Kommentit (601)
Olin tänään ehkä hiukan hölmö mut tein testin ja oli nega. Jotenkin oli vaan niitä oireita mutta ehkä sitten vaan olen kuvitellut. Mutta olin kyllä hätäinen sillä menkkojen pitäis alkaa vasta viikon päästä la joten odotellaan vielä...jotenkin vaan oli hassu olo mutta nähtävästi sitä saa kehiteltyä itelleen kaikenlaisia oireita. No täytyy vielä jännätä.
Nopeesti ON: Testasin puhtaan negan. Ihan odotetusti. Mut voi jo siirtää tonne tippuneisiin, vaikka menkat ei oo vielä tulleet. Mä taustailen täällä ja siihen asti kun menkat alkaa ja siirryn sit tonne Marraskuisiin kun uus kierto alkaa.
Juu, ei osunut lokakuulle tämä ammus. Täti tuli kylään ja runsaana tulikin. Pitkän päivän keskellä on ollut kyllä monesti haikeus mielessä. Ei vieläkään. Ehkäpä marraskuussa sitten?! Pikainen oli pyrähdykseni tässä ryhmässä. Siirryn tästä tuonne marraskuun puolelle..
Onnittelut plussanneille ja harmittelut pudonneille, niin olis toivonut näitä viestejä lukiessa että plussapinoon olisi kertynyt jo enemmänkin nimiä.
Itse pähkäilen sitä miten ehkäisyn poisjättäminen on nyt kerrassaan aiheuttanut sen että raskausasiat on mielessä koko ajan eikä muusta ajattelusta nyt oikein tule mitään - taitaapa olla yleista täällä :) Suurta toivoa en elättele tärpistä kun jai peiton heiluttelu vähemmälle mutta piti kuitenkin halpistestit tilata varmuuden vuoksi....
Tsemppiä muille, itse jatkan vielä viikon verran taustailua!
Harmittelut negoista ja tädeistä :/ nyt sais alkaa niitä plussia ropisemaan, tulee aina niin hyvälle tuulelle niistä lukiessa!
Täällä alkaa sekä oviksen tikutus että peiton heiluttelu tänään. Ja toivon ettei ovis mee maanantaille koska sillon ei ole enää mahista sänkypuuhiin...
Trewq 11/27-28 yk4
Pahoittelut pudonneille ja negan tehneille! Mä kans odottelen et tulis lisää plussia, isolla joukolla kuitenkin vielä kierto kesken...
Tääl hihkuttu innosta, en tikutellutkaan turhaan:ovis löytyi tänään kp 22. Kaivelin vanhoja pinoja ja esikoisesta kun plussasin niin sain hymynaaman kp 21. Eli kai mulla sitten vaan on myöhäinen ovis. Toivottavasti ei jää luteaalivaihe liian lyhkäseks. Jos ei tässä kierrossa nappaa niin meinaan viel jatkaa tikuttelua ihan nähdäkseni kuinka paljon tuossa on heittoa. Nyt vaan odottelen miestä kotiin ;)
Ihanaa perjantaita ja viikonloppua kaikille!
Alicia 22/30-? yk2
Hei!
Isosti onnea plussanneille <3
Täällä tuli eilen täti kylään odotetusti ja siirrympä seuraavan kuun pinoon. Tsemppiä kaikille,käyn lukemassa kuulumisia täältä pinosta :)
Terkuin ANNIINA77
Täällä vielä viimeseen asti joudutaan jännäämään. Ovista odotellaan ensi viikolle (ti-ke). Mukavaa että täällä on muutama muukin loppukuun jännittäjä.
Marraskuun ketjukin jo löytyy että tervetuloa kaikille jotka sinne joutuvat siirtymään!
Täälläkin yksi on yksi jännäilijä! Aikaisemmin en ole keskustelupalstoille kirjoitellut.
Käytin tässä kierrossa ensimmäistä kertaa ovistestejä ja olevinaan oviksen pongasinkin, mutta syön terolutteja ja nyt vasta luin että ne voi myös estää ovulaation ja niin ees päin, ääh monimutkaista.. Jänniä aikoja kuitenkin eletään, koska ensi viikolla pitäis sit joko vuotoa tai plussa tulla :)
Täällä on vietetty hiljaiseloa alkukierron ajan ja jännäilty teidän muiden puolesta. :) Ihanaa, että plussia on jo pinossa! Nyt alkaa ovis lähestyä ja olettaisin, että maanantaina ois h-hetket käsillä. Viikonloppuna toivottavasti saadan jotain aikaiseksi.. Ihan viimeisten joukossa täällä sitten jännäillään.
Vähän alkaa jo tää yrittäminen vaikuttaa negatiivisesti omiin fiiliksiin. Tuntuu, että elämä pyörii oman kropan tarkkailun ympärillä ja ehkä vielä syksyisessä keskenmenossakin. Ei oikein uskalla toivoa uutta tärppiä, kun pelottaa jo valmiiksi, että mitä sitten..? Karvaasti on nyt koettu se, että mitä vaan voi sattua vielä positiivisen testin jälkeenkin. Jos raskaus ois jatkunu niin nyt oltaisiin jo yli puolen välin ja alkukesästä ois oma pieni kainalossa, mutta kun ei niin ei..
Vielä en oo lähteny ovista tikuttamaan. En oikein oo varma, tuoko se vaan lisästressiä vai helpottaisiko, kun tietäisi tärppiajan varmuudella. Keskenmenon jälkeen ovis ei oo viime kiertoa lukuunottamatta ollu kovin selkee. Ihmettelen myös, että rinnat ei kipeydy ollenkaan oviksen ja menkkojen välissä (eikä milloinkaan muulloinkaan). Ennen keskenmenoa tää oli selvä merkki siitä, että ovis on menny. Tosin oviskivutkin ym. oireet oli ennen km:a selkeemmät. Nyt siis vielä lisäjännitystä tuo se et toimiiko koko ovulaatio normaalisti.. Onko muilla km:n kokeneilla vastaavia havaintoja?
Matildav, itse olen kanssa miettinyt oviksen testaamista, tuoko varmuutta vai lisästressiä. Ajattelin, että tässä kierrossa en testaa, sitten seuraavassa ehkä jos sellainen vielä tulee. Tähän taitaa olla mielipiteitä molempiin suuntiin.
Hei!
Onnittelut plussanneille ja voimia vielä plussaansa odottaville <3
Mitä Marjanalle kuuluu? Entäpä Snipsukselle? Missä kohtaa olette menossa? Täältä plussatuulosia lähetellen..
kaunisikävä 16+1
Itse en ole oviskipuja koskaan huomannut, joten ovistestit toi ainakin minulle rauhallisuutta loppukiertoon. Ei tarvinnut miettiä, että onko ovis mennyt jo tai että ovuloinko ylipäätänsä.
Päivitys 31.1.2014
**Lokakuun 2014 jännäilijät:**
-
Jansku20 kp 41/32? Yk 7
sannakaro kp 27/21-33 yk1
Simpukka kp 26/21-34
katarine kp 26/29 yk1
kathia kp 26/30-33 yk2
Hilla kp 26/32 yk1
Rva79 kp 24/30-31 yk3
Siirisofia kp 23/25 yk 20-21
Emotar kp 23/28 ja yk7
Marjamiini kp 23/~32 ya 7/13 (kkm 12/13)
Ipa kp 23/40 yk2
Alicia kp 22/30 yk2
Bamse8 kp 21/32-36 yk4
Snipsus kp 19/30, yk 45
Weebee kp 17/27-29 yk6
Katherine kp 17/30-35 yk 1
Joliette kp 16/26 yk 3
Saffelson kp 16/26-28 yk 8
80emilia kp 15/26-31 yk6
miiisu kp 14/28 yk 5
Helmiunelma 14/28 yk4
Lapinnoita kp 13/27-28 yk5
blackpanther kp 12/27-28
Trewq kp 12/27-28? yk5
MatildaV kp 11/29 yk6
Anniw kp 9/28-32 yk4
T M H kp 9/27 yk2
Tunturi kp 8/26-28 yk6
anneee kp 32/? yk 4
Pikkumyy kp 30/? yk1
Marjana kp 23/? yk4v
Rellu kp 18/ ? yk1
Masc kp ?/ 31-44?! Yk12
Millimamma ?/??
Tiusk ?/??
Plussanneet:
killed kp 25/28 yk2
Taivaanlaiva kp 33/31 yk1
yennaf kp 26/27-31 yk3
mannariini kp 25/26 yk1
Tipahtaneet:
Henriikka85
Evelyn80
Lalaloo
tann
mammanen2011
Safia
emilllia
Jonsteri
Jellonamieli
Anniina77
Täällä taidettiin tipahtaa.. eilen aamulla tein raskaustestin, kaksi selkeetä viivaa joista toinen oli haaleampi mutta ihan selkeä viiva.. samana iltana alkoikin sitten menkat.. mistä lie sen toisen viivan siihen sitten väsännyt :/
Plussatuulia kaikille!
Täällä kuukkarit kärsitty ja pienet harjoitukset jo aloitettu :) Ajattelin tikuttaa ovulaation CB digillä ja aloittaa su kp10. Haastetta lisää se kun mies lähtee työreissuun ma ja on 12 pvä poissa. Luulen, että ovulaatio on ke-to välissä, mutta testeillä varmistan sen. Viimeinen talletus mahdollisuus on aikaisin ma aamuna ja toivoa, että simot jaksaa olla huudeilla h-hetkellä?
Hurjan paljon onnea plussanneille ja tippuneille parempaa onnea ensi kuulle <3
MatildaV: Mä oon miettinyt samallalailla et johtuukohan syksyisestä keskenmenosta se, ettei rinnat oo tulleet kipeiksi oviksesta menkkoihin... mulla itseasiassa nyt eka kierto elokuisen keskenmenon jälkeen kun tissit tuli kipeiksi.. olen mukamas tuntenut oviksen joka kuu ja kierto on ollut sännöllinen oma itsensä.. mutta... jännä juttu..
PLUSSANNEILLE PALJON ONNEA!!
Tipantaneille ja negatuksille isot pahoittelut ja tsempit jatkoon.. !!
ON: ovisviikko ollut käsillä, tässä kierrossa tuli nännit ja tissit yleensäkin herkiksi.. lohdullista jostain syystä.. Kaikkemme on annettu, lopputulos selviää sitten ens kuussa... oon lähdös risteilylle loppukierrosta, joutuu ehkä testaa ennenko lähtee.. jos on mitään syytä edes miettiä sellaisia... Tuntuu joskus, ettei tää odotuken odotus lopu koskaan...
Weebee kp 18 (listassa on yks päivä liian vähän - oma mokani tod.näk..) / 27-29 ja yk 6.
Piti muuten kysymäni FOOLIHAPOSTA... syöttekö te kaikki sitä lisänä ja kuinka paljon vuorokaudessa??
Heips!
mannariini, paljon onnea plussasta <3
täällä ollaan nuhassa.. Mä vaan arvuuttelen taas näitä mun iltalämpöjä kun 37 molemmin puolin viuhtoo. Kun viimeksi syyskuussa plussasin olin sillonki nuhassa ja sit kans arvailin et johtuukoha lämmöt siitä mut plussa tuli, joka kylläki meni kesken muutaman päivän päästä.. Ja nyt sama. laskin tuos et kierto olis nyt 24/31-44 viikko sit alkuviikosta olin tuntevani oviksen, mut muuten ei mitää hajua oliko.. No ensi viikolla vois sit loppuviikosta testata jos ei tätiä kuuli. Mut ei kyl kovin suuret odotukset oo.
Tintti