Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**~~Tähtäimessä LOKAKUU 2014~~**

29.12.2013 |

Hei vaan, jokohan löytyis muita joilla toiveissa laskettu aika lokakuussa 2014? Allekirjoittanut on jo pudonnut elokuisista ja syyskuisista eli nyt ois vuorossa yk3. Viime kierto oli mukavan lyhyt, 27 päivää. :)

yennaf kp 1/27 yk3

Kommentit (601)

561/601 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan!

Ilmottaudunpa itsekin mukaan! Olen alle 30-v, mies muutaman vuoden vanhempi, esikoista ollaan yritetty viime vuoden lopulta. Oma kuumeilu on ehtinyt kasvaa jo ihan mahdottomiin mittasuhteisiin! Nyt ilmeisesti menkat alkamassa, joten pakko saada jotain vertaistukea tähän ärsytykseen, eli aloittaa palstaileminen :D Taustalla olen juttuja lueskellut jo monta kuukautta. Mulla on käytössä multitabsin raskaus ja imetys vitskut ja ovulaation tikuttamiseenkin tutustunut alusta lähtien - meillä ei peitot heilu ihan "joka toinen päivä" niin parempi varmistaa edes se ovulaation ajankohta. No mutta, nyt niitä hemmetin kuukautisia vaan odottelemaan, hyppään varmaan pian marraskuisiin!

NeitiA, kp27/27-31, yk 3

562/601 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi tänään menkat, huh... ikinä en oo näin innoissani ollu menkoista. Kierto venyi 44 päiväseks oletettavasti km:n takia. Mut tämä tarkoittaa, että päästään tosi toimiin nyt yrittämään. Jee! Siirryn tuonne Marraskuisiin. Toivottavasti ei nähdä siellä vaan plussaatte kaikki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
563/601 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi xPikkumyyx, tuo on niin inhottavaa kun ehtii jo innostua.

Weebee itse en ole foolihappoa syönyt vaikka sitä kaapista on löytynytkin. Nyt sitten kun täältä luin, että niin moni syö niin ajattelin, että pitä varmaan itsekin kokeilla.

564/601 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xpikkumyyx onhan noita menkkoja raskaana olevillakin..?

Weebee todellakin odotuksen odottelua plääh.... vielä pari viikkoa....

Sain tänää siihen ovistikkuun haalean viivan niin meinaako se mitään vai ei? Kertokaa viisaammat kun oli niin ihme ohjeet noissa...

565/601 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippis kaikki! Olin syyskuisissa varmojen päivieni kanssa. Ei tullut plussaa vaikka olin aivan varma että olen raskaana. Siinä vauvakuume kasvoi järjettömiin mittasuhteisiin. Sovittiin kuitenkin että jatketaan kuten ennen eikä varsinaisesti yritetä vielä. No nyt kyselisin voiko ovis tulla kahdesti kierrossa??? Ei jumantsuikka miten tää kroppa voi ihmistä huijata?? Että täällä nyt jännäillään sitten lokakuisissakin...

pitää tarkistaa jossain vaiheessa, mutta Havu kp 19?/24-33

566/601 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Weebee: Minä syön foolihappotabletteja yhden ja juon kaksi lasia greippimehua joka päivä :)

ON: Jaahas ovis taitaa olla viikon päästä joten täytyypä laittaa testit tilaukseen :)

567/601 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitys 1.2.2014

**Lokakuun 2014 jännäilijät:**

-

Jansku20 kp 42/32? Yk 7

sannakaro kp 28/21-33 yk1

Simpukka kp 27/21-34

NeitiA kp 28/27-31 yk3

katarine kp 27/29 yk1

kathia kp 27/30-33 yk2

Hilla kp 27/32 yk1

Rva79 kp 25/30-31 yk3

Siirisofia kp 24/25 yk 20-21

Emotar kp 24/28 ja yk7

Marjamiini kp 24/~32 ya 7/13 (kkm 12/13)

Ipa kp 24/40 yk2

Alicia kp 23/30 yk2

Bamse8 kp 22/32-36 yk4

Havu kp 20?/24-33

Snipsus kp 20/30, yk 45

Weebee kp 19/27-29 yk6 

Katherine kp 18/30-35 yk 1

Joliette kp 17/26 yk 3

Saffelson kp 17/26-28  yk 8

80emilia kp 16/26-31 yk6

miiisu kp 15/28 yk 5

Helmiunelma 15/28 yk4

Lapinnoita kp 14/27-28 yk5

blackpanther kp 13/27-28

Trewq kp 13/27-28? yk5

MatildaV kp 12/29 yk6

Anniw kp 10/28-32 yk4

T M H kp 10/27 yk2

Tunturi kp 9/26-28 yk6

anneee kp 33/? yk 4

Marjana kp 24/? yk4v

Rellu kp 19/? yk1

Masc kp ?/ 31-44?! Yk12

Millimamma ?/?? 

Tiusk ?/??

Plussanneet:

killed kp 25/28 yk2

Taivaanlaiva kp 33/31 yk1

yennaf kp 26/27-31 yk3

mannariini kp 25/26 yk1

Tipahtaneet:

Henriikka85

Evelyn80

Lalaloo

tann

mammanen2011

Safia

emilllia

Jonsteri

Jellonamieli

Anniina77

Pikkumyy

568/601 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Jokohan onnittelin kaikkia tähän asti plussanneita...? No, Onnea kuitenkin valtavasti! Siitä syystä voi mun mielestä onnitella vaikka kymmenen kertaa. ;) Pahoittelut tippuneille ja tsempit kanssajännääjille!

PikkuMyy, pitäiskö sun vielä varmuuden vuoksi testata uudelleen menkkojen jälkeen, että onko plussa haalistunut vai vahvistunut. Pieni mahdollisuus kuitenkin on olemassa, että olet raskaana kuukautisista huolimatta, näin kävi juuri työkaverilleni.

ON: Eilen dpo9 tunsin pari ärhäkkää vihlaisua kohdussa, mutta menivät tosi nopsaan ohi. Illalla tuli vielä hitusen jotain vaimeita kohtutuntemuksia ja ennen nukkumaan menoa illalla bongasin hyvin hailukan punertavaa/rusehtavaa valkkaria. Loppui siihen pariin pyyhkäisyyn ilalla, yöllä pissalle herätessä ja nyt aamulla ei näkynyt enää mitään. Tietysti toivon kovasti, että liittyisi kiinnittymiseen, mutta en ole kauhean innoissani, koska viime kierrossa dpo 7-10 tuli myös vähän jotain pientä tiputtelua. Erona viime kiertoon tässä kierrossa, että kohtutuntemuksia (jomotusta ym.) ei ole ollut oviksen jälkeen ennen eilistä lainkaan ja tissit ei ole kipeet. Viime kierrossa dpo7 alkaen oli järjettömät arat nännit ja rinnat kipeet menkkoihin asti. Ja on ollut kauheen onnellinen olo koko tämän loppukierron, johtuiskohan päivittäisestä liikunnasta? :) Nyt menossa dpo 10 ja viime kierrossa menkat alkoi dpo 12 tai 13 (riippuu vähän laskutavasta). Eli kovin on jännät päivät käsillä! Huomenna tekis jo mieli hätähousun testailla, mutta yritän sinnitellä vähän pidempään. Vauvahaaveet ja järki+maltti ei tahdo mahtua samaan päähän rouvalla! :D Jos plussaa ei tässä kierrossa tule, niin erittäin tervetullut lohdutuspalkinto olisi kunnon menkat, kun kahdet viimeiset olleet pelkkää surkeeta tiputtelua... Toivottavasti greippimehu ja tyrniöljykapselit ois auttaneet nyt tähän.

Plussapölyä ja jaksuja kaikille sekä mukavaa talviviikonloppua!

Rouva79, kp 25(26)/30-31 yk 3

569/601 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset kaikille onnittelijoille!

Pikkumyy: Eihän kyse ole vain kiinnittymisvuodosta? Toisaalta tiedän kyllä tapauksia, jossa menkat ovat tulleet parikin kertaa raskaudesta huolimatta, jotenen vielä heittäisi kirvestä kaivoon tämän kierron osalta. :)

Pahoittelut kaikille tippuneille, toivottavasti teille kaikille saadaan plussat sitten ensi kierrosta. :)

Täällä on eletty jänniä päiviä. Keskiviikkoisen plussan jälkeen olen ollut ihan fiiliksissä ja tarkkkailut kehoani entistä tiiviimmin. Luin tuon keskiviikkoaamuna tänne kirjoittamani tekstin ja nauroin, että aika fiiliksissäni olen ollut, sen verran sekavaa tekstiä on tullut suollettua. :D

Eilen tein päiväpisassata vielä uuden testin ja edelleen näyttöön pärähti teksti raskaana. Uskottava se vain on. Enää ei sitten tarvitsekaan jännittää, kuin että pikkuinen on oikeassa paikassa ja pysyy kyydissä. Pitkiä viikkoja luvassa siis. ;) Maanantaina taidan pirautella neuvolaan.

Minä taidan uskaltaa siirtyä tuonne odotuspuolelle, kun sinne oli meille lokakuisille jo ryhmäkin perustettu. Tulen kyllä tänne kurkkimaan teidän kuulumisia. 

Plussaonnea sylin täydeltä teille kaikille. <3

570/601 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli pakko tulla taas palstailemaan.oon täällä käynytkin lukemassa silloin tällöin ja kiva huomata että tutut nimet edelliskuukausien toiveilijoista on plussanneet.  ♥ Itse yrittänyt olla stressaamatta ja nyt tilanne on se että menossa kp 28/26-27 ja ei mitään menkkaoireita. Tosin ei mitään muutakaan oiretta. Oon maanantaihin saakka kyläilemässä enkä pääse apteekkiin eli vielä pitää jännäillä. Mut jotenkin on olo että oiskohan tärpännyt. Ovista en tuntenut koko kuukautena mutta silloin kun sen piti olla niin pupuiltiin ahkerasti päivittäin.  

Onnittelut vielä tasapuolisesti kaikille plussanneille ja onnea tuleville testailijoille!!

Elokuu15 kp 28/26-27 yk 3

571/601 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotin tänne äsken muttei ilmeisesti julkaissut sitä, ei ainakaan mulle näy :D 

Mulla siis alkoi menkat sillon illalla suoraan todella runsaina (niinkun aina) eli vahvasti kyllä luulen ettei täällä olla raskaana :/ ainoa ero näissä menkoissa on ollut että veri on aivan kirkkaan punaista eikä ole klönttistä (anteeksi yksityiskohdat). Uuden testin teen kyllä vielä kun tämä vuoto loppuu ja ilmottelen tuloksesta sitten.. :)

572/601 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaista asti on ollut kaksi alkiota matkassa mukana. 3pv vanhat 10- ja 9-soluiset kaverukset. 17 päivää siirron jälkeen on verikoe. Tuntuu että maanantaista on jo ikuisuus mutta vielä on monen monta päivää edessä ennen testausta. 

Viime kerrallahan raskaustesti näytti plussaa mutta verikokeessa hcg arvo oli aika alhainen joten sen mittaus uusittiin parin päivän päästä jolloin se oli laskenut entisestään. Tukilääkitys sitten lopetettiin.

Kaikenkaikkiaan tämä toinen hoitokierto on tuntunut fyysisesti ja henkisesti huomattavasti helpommalta, pitkäkaavainen vaihdettiin lyhytkaavaiseen. Hcg testin tulos tulee 13pv iltapäivästä. Ajattelin että jos otetaan sitten ystävänpäivä vapaiksi töistä. On tulos sitten mitä on mutta pitkä viikonloppu tekisi terää jokatapauksessa. 

573/601 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi uskoa, että kuulun nyt tähän ryhmään. Tein äsken raskaustestin ja positiivinenhan se oli. Mulla on todella paha endometrioosi ja lääkärit ovat kilvan sanoneet, miten vaikea mun on tulla raskaaksi... Ja nyt ehdimme yrittää KERRAN (siis ihan luomuna) ja tässä sitä nyt ollaan.

Onnenkyyneleitä :,)

574/601 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Marchesa ja paljon peukkuja sinne Snipsus! Itse tipahdin jo kun täti tuli tänään kolme päivää normaalia aiemmin käymään. Eipähän tarvitse jännittää pidempää. Ärsyttää, kun taas tuntui siltä että tällä kertaa olisi voinut onnistua, mutta ei. Lupasin kuitenkin itselleni yrittää pysyä positiivisella mielellä.

575/601 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös nyt 2 alkiota siirretty eilen kyytiin. Hieman on vaikea uskoa onnistumiseen, mutta täytyy yrittää. Eli piinaviikkoa elellään. Meillä verikoe olisi 14.2, mutta en tiedä miten uskallan tuloksia soittaa sitten iltapäivällä, kun pitää kuitenkin töissä vielä jaksaa loppupäivä...

576/601 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snipsus ja Marjana, mulla on niin sormet ja varpaat pystyssä teille, en oo varmaan ikinä näin myötäelänyt toisen jännityksessä kuin nyt teidän... PUUH PUUH plussia puhaltelen teille <3

577/601 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko mä nyt käsittäny oikein että osa syö foolihappoa sen takia että tulisi helpommin raskaaksi? Tai siis jos se helpottaa raskaaksi tulemista ni mä en ole sitä tiennyt :D. Mä suön foolihappoa siksi että sitä suositellaan syömään ennen raskaaksi tuloa jotta elimistön foolihappovarastot olisi täynnä vauvaa varten kun se sitä tarvitsee kehittyäkseen. Runsas foolihappopitoisuus kun vähentää vakavan kehityshäiriön riskiä :).

Ensimmäistä yrittäessä ja odottaessa en kyllä tiennyt foolihaposta ja sen tärkeydestä tuon taivaallista mutta terve lapsi tuli. Minulla oli kyllä aivan kamala paprikan himo raskausajan kun normaalisti en pidä siitä, lähes inhoan sitä. Mutta paprikassa on foolihappoa!! Siksi minun sitä varmaan teki koko ajan mieli kun oli foolihaposta puutetta. Hassua miten ihmiskeho toimii ja vaatii sen mitä tarvitsee :)

Bamse 

578/601 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana:lle oikein paljon tsemppiä piinapäiviin!! Täälä oon pitänyt sulle koko ajan peukkuja! Munasolut siis kypsyi tarpeeksi kun sait kyytiläiset mukaan! Nyt pidän sulle todella todella paljon peukkuja ja toivon että saatte miehesi kanssa parhaan ystävänpäivän ikinä <3 <3 <3

Snipsukselle kans paljon tsemppiä piinapäiviin!!

579/601 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA marchesa!!! Ja pidän kyllä niin vahvasti peukkuja teille Snipsus ja Marjana!

580/601 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuisiin siirryn! Onnittelut plussanneille! <3