**~~Tähtäimessä LOKAKUU 2014~~**
Hei vaan, jokohan löytyis muita joilla toiveissa laskettu aika lokakuussa 2014? Allekirjoittanut on jo pudonnut elokuisista ja syyskuisista eli nyt ois vuorossa yk3. Viime kierto oli mukavan lyhyt, 27 päivää. :)
yennaf kp 1/27 yk3
Kommentit (601)
Elokuu lisäsin sut jännäilijöiden listaan halusit tai et, vanhoja tuttujahan tässä ollaan ;) Lupaavan myöhässä sulla menkat, toivottavasti saisit plussan testiin. Tuu sit heti kertomaan uutiset! :)
Pahoittelut tippuneille :(
Bamse, mä en itseasiassa edes tiedä miksi oon syönyt foolihappoa kaikki nämä vuodet. :D Syön kun lääkäri on niin määrännyt ;) No ei, muistan kyllä että lääkäri kertoi että monessa muussa maassa foolihappo on lisätty jo e-pillereihin valmiiksi jotta ne ns. varastot olisi täynnä kun vauvanhankinta tulee ajankohtaiseksi. Kai se kroppa jotenkin voi "estää" raskautumisen jos on jotain puutostiloja, siksi niitä suositellaan aloitettaviksi jo ennen varsinaista yritystä.
Onnea Marchesa, ihanaa!
Marjana ja Snipsus, peukut on kovasti pystyssä teille kummallekin. Tsemppiä piinaviikkoihin!
Pahoittelut tippuneille ja tärppionnea seuraavaan kiertoon!
ON: Eilen oli sen verran omituisia kipuiluja kohdussa ja muniksissa (menkkakivun tyyppisiä, mutta ei samanlaisia kuitenkaan) vähän väliä koko illan, että hätähousun oli tänään pakko testata herkällä halpisliuskalla aamupissistä dpo 11. Nega tuli tieteskin. Mutta olipa sitten pakko pöljän vielä jemmata sitä liuskaa ja kurkkia jälkikäteen: haalean haalea roskishaamu siihen on ilmestynyt (tai sitten kuvittelen sen haaveissani vain?). En sano miehelle vielä yhtään mitään kun hän herää, koska hän ei liuskassa kuitenkaan mitään näkisi :D ja roskishaamuhan ei edes tarkoita vielä yhtään mitään, eikä tollanen esihaamu varsinkaan. Toiveet silti nosti varovasti päätään, pakko myöntää. Aiemmissa kierroissa on liuskat pysyneet puhtaan valkoisina testiviivan kohdalta. Tiistaina tai keskiviikkona testailen uudelleen, jos ei menkat ole alkaneet...katsotaan pystynkö pitäytymään tässä päätöksessä, kun kaapissa halpisliuskoja on vielä reilusti. ;) Huiiiii, piiiiinaa!
+++Plussatuulia kaikille jännääjille!+++
Rouva"hätähousu"79 kp 26(27)/30-31, yk 3
PikkuMyy, kyllä vain ne rakkulat saatiin kypsymään, vaikkakin startti oli hitaampi kuin yleensä. Lääkäri nosti parille päivälle lääkeannoksen, mikä tosin aiheutti sen, että oikeassa munasarjassa myös ne turhankin pienet ottivat kasvupyrähdyksen. Onneksi myös ne suurimmatkin, joiden kasvua toivottiin. Nuo pienet rakkulat kun aiheuttaa juuri sen ylistimulaation riskin, mutta ilmeisesti siltä vältyttiin tälläkin kertaa. :)
Rva79:lle hyviä hermoja matkaan! Eihän mikään testailemasta estä. ;)
ON: Itsehän olen jo nyt tehnyt raskaustestin. :D Tosin vain nähdäkseni Pregnyl-piikin häviäimistä elimistöstä, että välttyisin sitten turhilta plussilta. Se kun näkyy raskaustestissä ainakin vielä ja nyt sen pistosta 6 päivää.
Mieliala ei ole kyllä muuttunut mihinkään. Epämääräisen levoton olo ja epätoivo onnistumisen suhteen. Yritän ainakin olla kuuntelematta jokaista nippailua... Varsinkin, kun ne voivat aivan hyvin johtua lääkkeistä, kun edelleen menee sekä Lugesteronia (keltarauhashormonia) että Zumenonia (estrogeenia). En tiedä tekeekö jompi kumpi vähän tätä latteaa fiilistäkin nyt.
Marjana pp 2
Mun käsityksen mukaan foolihappo ehkäisee spinaalihalkioita ja siten keskenmenoa. Pitäisi alkaa syömään. Itse vedän beroccaa jossa on saantisuosituksen mukainen määrä. Nyt se on loppu, pitää käydä hakee lisää.
Mä voisin vannoa että ovis oli kp 11, kp 18 ja kp 19. Ei kai voi olla kuin yksi. Saas nähdä. Ajattelin testailla vasta sitten jos menkat ei oo alkaneet ton vikan päivän mukaan eli kierto ois 34pv. Enkä kuuntele MITÄÄN oiretta.
Oikea kp on nyt 20
Moi kaikki kanssakuumeilijat!
Saatan tehdä vain vilahduksen täällä kuumeilupuolella, koska eilen kp25/30 tuli täysin selkeä plussa apteekin raskaustestillä. Miehen kanssa tuijotettiin testiä epäuskoisina...Ai miten niin hätähousu? ;) Mies olisi (tottakai) malttanut odottaa testin kanssa ensiviikkoon.
Nyt toivon pienen pysyvän matkassa lokakuulle asti!
Olen seuraillut vauvakuumetta jo monta kuukautta, mutta jokin on estänyt kirjoittamasta. Kovasti plussatuulia kaikille, tavataan odotuspuolella!
ikionnellinen TIGERCAT (kolmen emo, neljättä odotan/toivon)
Marjana: Toivotaan, että nyt onnistuu :)
Rva79: Jännät paikat sulla -jospa siitä roskishaamusta tulis ihan kunnon viiva :)
Tigarcat: Onnea :)
ON: On tässä yritetty nyt ovislaskureiden mukainen ovis hyödyntää :) Vaikka vahvasti mulla on sellainen olo, että ei tästä kierrosta vielä tärppää, oli nuo menkatkin niin kummalliset, että liekö kroppa vielä ihan täysin palautunut. Jännäillään kuitenkin, sitä sais sitten 14.-15.2. alkaa testailemaan ;)
Ja mulla on muuten yks päivä liian vähän tuolla listalla. Nyt siis kp 15/27-28..
Terve vaan! Täällä on niin suuri harmitus että tuli ihan itku tänään ja miehelle oon tiuskinut koko päivän (vaikkei se sille mitään voi)
Tänä viikonloppuna oli ihan lapsivapaatakin sen takia että oviksen oletan olevan su-ma akselilla. NO, mieshän tuli sitten kipeeksi eilen ja kaikki meni suoraan sanottuna VITUIKSI. Ja tähän nyt monta v-sanaa perään. Tekis mieli heittää tää läppärikin seinään.
Käyn kurkkimassa muiden kuulumiset mutta eiköän tää ollu sit mun osalta tässä.
Parempaa onnea teille muille!!!!!! :)
Trewq voi harmi kun menee parhaat päivät ohi. Uskon että ketuttaa, varsinkin näin alkuun. Ehkä ajan kans v-käyrä laskee ja eiku uutta yritystä enskierrossa! :)
ON: sen verran, että olot just niinku viimekierrossakin tähän aikaan. Kirjailin niitä viimeks paperille ja nyt on hyvä tarkistella. Oletan, että 6-7pv ni alkaa menkat. :/
Ipa kp25
Hellurei!
oikein paljon onnea matkaan Marjana ja Snipsus, kovasti toivon että olis kyytiläiset matkassa molemmilla!
Bamse, olet oikeassa, välillä meinaa unohtua ettei se foolihappo lisää raskaaksitulon mahdollisuuksia, sen sijaan auttaa pitämään huolta mahdollisen kyytiläisen kehityksestä :) Mäkään ensimmäisessä raskaudessa rupesin popsimaan vitamiineja vasta kun raskaus oli jo tiedossa. Jokatapauksessa hyvähän foolihapon saannista on pitää huolta jo ennen raskautumista.
Rva79, luupaavalta kuulostaa, harvoin kai niitä haamuja (edes testiajan jälkeen) ilmestyy tikkuun aiheetta. Malttia, malttia ;)
Trewq, ymmärrän harmisin täysin, kun sitä ovispäivää odottaa kuin kuuta taivaalta ja sitten yritys meneekin puihin, ja odotus alkaa taas alusta, niin se on kuluttavaa. Väitän ettei miehet koskaan aivan tule ymmärtämään meitä tässä vauvakuumeasiassa, meillä pitkä "odotus" alkaa jo ennen plussaamista :) Toivottavasti ovis ei vielä menny ja pääsetkin sen vielä hyödyntämään tässä kierrossa, tsemppiä!
Jänniä paikkoja monella kuumeilijalla. Itselläkin käynnistyy piinaviikko. Mulla ei oo hajuakaan minkä pituinen kierto on tulossa, kun en tiedä onko vielä edes imetyksen jälkeen tasoittunut. Aika laihaksi jäi ovisplussasta huolimatta yritys tässä kierrossa, mutta toivon että olis ollu sitten nappisuoritus :) Ja oon ainakin positiivinen sen suhteen että ovulointi todennäköisesti tapahtui ja yritys ei ole siinä mielessä turhaa!Ajattelin testailla aikaisintaan viikon päästä sunnuntaina.
alicia kp24
Liityn mukaan. Toinen haaveissa :)
Kp 9/25 ja yk 1.
Päivitys 3.2.2014
**Lokakuun 2014 jännäilijät:**
-
Jansku20 kp 44/32? Yk 7
Elokuu15 kp 30/26-27 yk3
sannakaro kp 30/21-33 yk1
Simpukka kp 29/21-34
Siirisofia kp 26/25 yk 20-21
katarine kp 29/29 yk1
kathia kp 29/30-33 yk2
Hilla kp 29/32 yk1
Rva79 kp 27/30-31 yk3
Emotar kp 26/28 ja yk7
Marjamiini kp 26/~32 ya 7/13 (kkm 12/13)
Ipa kp 26/40 yk2
Alicia kp 25/30 yk2
Bamse8 kp 24/32-36 yk4
Havu kp 22?/24-33
Snipsus kp 22/30, yk 45
Weebee kp 21/27-29 yk6
Katherine kp 20/30-35 yk 1
Joliette kp 19/26 yk 3
Saffelson kp 19/26-28 yk 8
80emilia kp 18/26-31 yk6
miiisu kp 17/28 yk 5
Helmiunelma 17/28 yk4
Lapinnoita kp 16/27-28 yk5
blackpanther kp 15/27-28
Trewq kp 15/27-28? yk5
MatildaV kp 14/29 yk6
Anniw kp 12/28-32 yk4
T M H kp 12/27 yk2
Tunturi kp 11/26-28 yk6
Hjöördis Kp 10/25 yk1
anneee kp 35/? yk 4
Marjana kp 26/? yk4v
Rellu kp 21/? yk1
Masc kp ?/ 31-44?! Yk12
Millimamma ?/??
Plussanneet:
killed kp 25/28 yk2
Taivaanlaiva kp 33/31 yk1
yennaf kp 26/27-31 yk3
mannariini kp 25/26 yk1
Tipahtaneet:
Henriikka85
Evelyn80
Lalaloo
tann
mammanen2011
Safia
emilllia
Jonsteri
Jellonamieli
Anniina77
Pikkumyy
Tiusk
NeitiA
Mites alkupään jännäilijät joista en muista lukeneeni vähään aikaan, sannakaro, Simpukka, siirisofia, katarine?
Huomenia!
Oireitten mukaan luulisin, että ois tärpänny, mutta nyt aamulla tein testin ja negaa näytti. Jos huomenna ei menkkoja näy, nii sitte vaan uutta testiä putkeen :)
Varovasti mukaan =)
Tulen tänne jännäilemään vaikken nyt tärppiin jaksa uskoakaan. Olemme ekassa inseminaatiohoidossa ja inssi tehdään keskiviikkona. Onnistumisprosentti on niin olematon...
MARJANA: Olen seurannut taustalta taivaltasi, myötä ja vastamäkeä. Vaikka jäin viime kesänä pois palstoilta hermolepoon niin olen käynyt säännöllisesti lukemassa kuulumisiasi. Usko pois, että olen joka solullani teitä tsemppaamassa. NYT on teidän vuoro!!! Voimia!
ON: Olen siis vaaaanha palstalainen, mutta jäin pois viime kesänä. Uuden miehen kanssa ollaan toivottu lasta nyt kaksi vuotta, entisestä liitosta minulla on jo kolme hoidoilla saatua lasta. Miehen kanssa saldona toistaiseksi yksi kkm. Viime kesänä saatiin testitulokset miehestä ja murskauutisia ne olikin. Raskautumistodennäköisyys luomuna about 2%. Niinpä jäätiin miettimään jatkoa, mentiin naimisiin ja päätettiin sitten koettaa yksi rundi IVF:ää.
Nyt siis IVF-jonossa, suunnittelu vk14 ja siirto vk19 jos tästä inseminaatiosta ei mitään tule. Tänään oli ultra jossa löydettiin 30mm(!!!) munasolu. Ikinä en ole vastaavaa nähnyt, mutta siellä se vaan oli. Melkoinen vaste Gonaliin, sanoi lääkäri. Tänään illalla pregnyl ja keskiviikkoaamuna sitten operaatio.
Kaikille plussatuulia, Marjanalle eritoten!!!
Terkuin LMC (ent. Roxymamma)
ps. Listoille jos lisäätte niin yritystä 2v, kierrosta ei väliä kun lääkkeillä mennään
Ohjoj. Juuri äsken plussasin kauppakeskuksen vessassa :D Menkat tänään siis jo neljättä päivää myöhässä ja ei se viivakaan kovin vahva ollut mutta hyvin selkeä :) :)
Edelleenkin miellän itseni oireettomaksi vaikka alavatsalla nipistelee ja polttelee. Ja hengästyn jo yksissä portaissa :D Kaipa se kaikki happi kiertää nyt ensisijaisesti kohtuun vai miten se ny olikaan. Myös tissit on aavistuksen arat.
Jännittävää aikaa. Siirrynpä siis odottajien puolelle :)
Tärppionnet kaikille jotka vielä tänne jää haaveilemaan :)
Elokuu15 + vauva viikoilla 4+2 ?
Paljon Onnea Elokuu! <3
Tervetuloa uudet ja uusvanhat! :)
Trewq, voi pöh! Uskon, että ottaa aivoon! :/ Jos nyt missasitte oviksen, niin yritä ottaa hermolevon kannalta yksi kierto, vaikka ketuttaakin varmasti aivan tuhottomasti. En ole itsekään ennen tämän kuumeilun alkua ymmärtänyt, miten pitkä voi yksi kuukausi olla ja miten paljon yksikin "menetetty" kuukausi kirpasee! Eikä sitä voi järjellä kellekään selittää, ei sitä tajua jos ei ole ollut samassa tilanteessa.
Katarine, ihanan coolina oot siellä negasta huolimatta. Toivottavasti huomenna pärähtäis plussa! :)
ON: Jouduin heräämään yöllä jopa kaksi kertaa pissalle, mikä on mulle ennen kuulumatonta. Rouva piinapäissään testasi sitten taas halpisliuskaan roskishaamun aamulla, mutta nyt haamulainen oli vielä hailurampi kuin eilen. Aamupäivällä olin jo alaselkäkipujen ja harmituksen (pääasiassa negasta johtuvan) takii varma, että täti kurvaa paikalle viimeistään parin tunnin sisällä. Viime kierrossakin se tuli dpo 12 (tai 13). Mutta eipä ole ei-toivottua kyläilijää ainakaan vielä näkynyt. Ja selkäjomokin loppui jo monta tuntia sitten. Jotenkin silti vahvasti sellanen tunne, että kyllä se tyhmä täti kuitenkin mut löytää parin päivän sisällä. Liekö tämä negatiivinen fiilis asian suhteen juurikin PMS:n aiheuttamaa, kun muuten oon tämän kierron hyrissyt onnesta ovulaatiosta eteenpäin. :D No, kuten aiemminkin sanoin, niin onnellinen olisin myös kunnollisista menkoista, jolloin tietäisin kohdun limakalvon olevan elpymässä... Jos tulee pelkkää tiputtelua taas, ni sit tilaan jo ensi kiertoon ultra-ajan ovulaation aikoihin. Plan B siis tehty!
Slightly depressed Rouvanen kp 27(28)/30-31 yk3, 12dpo
PS. Noita kiertopäiviä katsoessa ei kyllä pitäis vielä masentua negasta, mutta kait tässä varmuuden vuoksi tsemppaa itteensä ikävimpään vaihtoehtoon. Ettei käy Antskut (Mie romahan!) :D
Onnea Elokuu!
täällä elellään jo kiertopäivää 35. viime viikolla testasin loppuviikosta ja negaa näytti... kaikki oireetkin tuntuvat hävinneen joten menkkoja odotellessa.. taitaa tulla taas piiiiitkä kierto :/
anneee kp35/? yk4
Paljon onnea Marchesa, tigercat ja elokuu!!! Ihan mahtavaa :)
Rouvalla ja Katarinella on superjännää, pitkiä pinnoja teille!! Tulkaa kertomaan miten käy!
Voi että, täällähän on aika paljon hoidoissa olevia. Marjanan ja Roxymaman tilanteita olen taustalta seurannutkin, hirvittävän paljon onnea ja voimia teille. Jospa nyt..? Pidän sormet ja varpaat ristissä täällä teidän kaikkien puolesta.
Menikö Trewqlta ihan ohi vai ehdittekö vielä tänään? Taitaa olla vähän hankalaa kun on lapsosia... eihän noista ovulaatioista näytä ottavan mitään selvää, bongasitko sen?
On: lupasin itselleni etten lähde laukalle tän kuumeen kanssa, mutta kävin sitten katsomassa äitiysvaatteita nettikaupassa, laskeskelin mahdollista laskettua aikaa jne. Voi ei.. oon niin hölmö, vitsit mikä pettymys sitten taas!! Miten te saatte pidettyä itsenne aisoissa?? Mun mahaa nippailee, mutta sama oli viime kierrossa niin tiedän että mua huijataan vaan. Yritin olla havaitsematta mitään tuntemuksia, mutta minkäs teet jos meinaa p*rkele päästä välillä. Kai tää mulla liittyy tähän loppukiertoon sitten? Onko muilla alavatsatuntemuksia oviksen jälkeen tai loppukierrosta? Tekis mieli heittäytyä lattialle "mutku mä haluu-uu-un". No ainakin tiedetään että jos lapsi meille joskus suodaan niin se on erittäin haluttu ja toivottu.
Paljon onnea Elokuu ! <3
pikaista omanapailua.. Huomenna ois se gyne aika, saa nähä mitä se sannoo.. Jos pitäs oireita ihan ettimäl ettii niin maha on kuralla, ilmavaivoja, turvottaaaaa ihan hirveesti ! Nuha ja palelee, flunssa ? Pientä alavatsa jomottelua oli pari päivää sit mut sekin loppu. Muuten ei tuntemuksia mihinkään suuntaan.. :/
Laskeskelin tossa, että 9.11 kun sain keskenmenon, niin siitä meni 44pv ku seuraavat "menkat" alko.. Joten ilmeisesti tääkin kierto on sit vähintään tuon 44pv.. Toivotaa ettei huominen muutu kp1:ksi !!
Kävin hölmö tänää taas apteekis ostaas Apteekin oman r-testipaketin mis on kaks testii.. Ajattelin et josko huomen viittis toisen tuhlata.. Ja sit jos ei täti saavu kylään viikon sisällä niin teen sen toisen. Tai varmaankin teen aikasemmin :D
Todella turhautunut olo...
Jansku20 kp44/32-(44) yk 7
Päivitys 2.2.2014
**Lokakuun 2014 jännäilijät:**
-
Jansku20 kp 43/32? Yk 7
Elokuu15 kp 29/26-27 yk3
sannakaro kp 29/21-33 yk1
Simpukka kp 28/21-34
Siirisofia kp 25/25 yk 20-21
katarine kp 28/29 yk1
kathia kp 28/30-33 yk2
Hilla kp 28/32 yk1
Rva79 kp 26/30-31 yk3
Emotar kp 25/28 ja yk7
Marjamiini kp 25/~32 ya 7/13 (kkm 12/13)
Ipa kp 25/40 yk2
Alicia kp 24/30 yk2
Bamse8 kp 23/32-36 yk4
Havu kp 21?/24-33
Snipsus kp 21/30, yk 45
Weebee kp 20/27-29 yk6
Katherine kp 19/30-35 yk 1
Joliette kp 18/26 yk 3
Saffelson kp 18/26-28 yk 8
80emilia kp 17/26-31 yk6
miiisu kp 16/28 yk 5
Helmiunelma 16/28 yk4