**~~Tähtäimessä LOKAKUU 2014~~**
Hei vaan, jokohan löytyis muita joilla toiveissa laskettu aika lokakuussa 2014? Allekirjoittanut on jo pudonnut elokuisista ja syyskuisista eli nyt ois vuorossa yk3. Viime kierto oli mukavan lyhyt, 27 päivää. :)
yennaf kp 1/27 yk3
Kommentit (601)
Päivitys 27.1.2014
**Lokakuun 2014 jännäilijät:**
-
Jonsteri kp 41/~34, yk 2v
Jansku20 kp 37/32? Yk 7
mammanen2011 kp 29/28 yk 5
emilllia kp 28/28 yk3
Anniina77 kp 25/29 yk5
sannakaro kp 23/21-33 yk1
mannariini kp 23/26 yk1
Simpukka kp 22/21-34
katarine kp 22/29 yk1
kathia kp 22/30-33 yk2
Hilla kp 22/32 yk1
Rva79 kp 20/30-31 yk3
Siirisofia kp 19/25 yk 20-21
Emotar kp 19/28 ja yk7
Marjamiini kp 19/~32 ya 7/13 (kkm 12/13)
Ipa kp 19/40 yk2
Alicia kp 18/30 yk3
Bamse8 kp 17/32-36 yk4
Snipsus kp 15/30, yk 45
Weebee kp 13/27-29 yk6
Joliette kp 12/26 yk 3
Saffelson kp 12/26-28 yk 8
80emilia kp 11/26-31 yk6
miiisu kp 10/28 yk 5
Helmiunelma 10/28 yk4
Lapinnoita kp 9/27-28 yk5
blackpanther kp 8/27-28
Trewq kp 8/27-28? yk5
MatildaV kp 7/29 yk6
Anniw kp 5/28-32 yk4
T M H kp 5/27 yk2
Tunturi kp 4/26-28 yk6
anneee kp 28/? yk 4
Pikkumyy kp 26/? yk1
Marjana kp 19/? yk4v
Rellu kp 14/ ? yk1
Masc kp ?/ 31-44?! Yk12
tann
Safia ?/??
Millimamma ?/??
Plussanneet:
killed kp 25/28 yk2
Taivaanlaiva kp 33/31 yk1
yennaf kp 26/27-31 yk3
Tipahtaneet:
Henriikka85
Evelyn80
Lalaloo
tann
Päivitys 27.1.2014
-
Jonsteri kp 41/~34, yk 2v
Jansku20 kp 37/32? Yk 7
mammanen2011 kp 29/28 yk 5
emilllia kp 28/28 yk3
Anniina77 kp 25/29 yk5
sannakaro kp 23/21-33 yk1
mannariini kp 23/26 yk1
Simpukka kp 22/21-34
katarine kp 22/29 yk1
kathia kp 22/30-33 yk2
Hilla kp 22/32 yk1
Rva79 kp 20/30-31 yk3
Siirisofia kp 19/25 yk 20-21
Emotar kp 19/28 ja yk7
Marjamiini kp 19/~32 ya 7/13 (kkm 12/13)
Ipa kp 19/40 yk2
Alicia kp 18/30 yk3
Bamse8 kp 17/32-36 yk4
Snipsus kp 15/30, yk 45
Weebee kp 13/27-29 yk6
Katherine kp 13/30-35 yk 1
Joliette kp 12/26 yk 3
Saffelson kp 12/26-28 yk 8
80emilia kp 11/26-31 yk6
miiisu kp 10/28 yk 5
Helmiunelma 10/28 yk4
Lapinnoita kp 9/27-28 yk5
blackpanther kp 8/27-28
Trewq kp 8/27-28? yk5
MatildaV kp 7/29 yk6
Anniw kp 5/28-32 yk4
T M H kp 5/27 yk2
Tunturi kp 4/26-28 yk6
anneee kp 28/? yk 4
Pikkumyy kp 26/? yk1
Marjana kp 19/? yk4v
Rellu kp 14/ ? yk1
Masc kp ?/ 31-44?! Yk12
tann
Safia ?/??
Millimamma ?/??
Plussanneet:
killed kp 25/28 yk2
yennaf kp 26/27-31 yk3
Tipahtaneet:
Henriikka85
Evelyn80
Lalaloo
tann
Katherine, menee nyt kyllä ihan mun piikkiin ettei sinuu listassa lukenu kun siellä on myös katarine ja tää urpo mitään tajunnu :D Soriiii!
tann; voi kurjuus :( Tsemppiä uuteen kiertoon!
Marjana ihan hurjasti tsemppiä tälle viikolle, jännät paikat ja mulla on peukut ja varpaat pystyssä teille!!
Mannariini, mäkin olen pitänyt itseäni ihan täyspäisenä ihmisenä mutta odotan kuin kuuta nousevaa että pääsen testaamaan viikkonäytöllisellä testillä. Odottavan aika on tunnetusti pitkä...
Minäkin tipahdin nyt tästä porukasta sillä menkat alko :(
Terkut Dubaista! Niinhän siinä kävi että matkaseuraan liittyi täti punaisessa burkhassaan!
Nippanappa marraskuisiin mennään. La olis 1.11.
Paljon onnea plussanneille!
pahoittelut tippuneille. Lalaloolle varsinkin! <3
Safia kp 3/28-30 yk 6
Voi lalaloo, halauksia! Voin vaan arvailla tuntemuksesia, oon itse miettinyt samaa että montakohan sitä vielä kestää. Sinulla kyllä varmaasti rankempaa kun kukaan osaa arvatakkaan. Lepoa ja tsemppiä hurjasti matkaan <3
tänne iski flunssa pöpö, esikoiselle onneks kuumeettomana mut itellä nyt päälle 37.44 lämpöö ja oon ihan kuollu, muita oireita ei kyl itellä oo vielä..
Tintti
Hei. Täällä myös yksi jännittäjä lisää. Ikää 36v ja neljäs haaveissa. Elokuussa jätin pillerit eli menossa yritys 5. Kaksi kertaa on ollut kiinnitysyritys eli syyskuu ja lokakuu.
Nyt kiertopäivä 32/32 ja tänään tuli plussa testiin. Itseasiassa ekan plussan sain viime pe herkällä testillä.
Vieläkään ei jostain syystä uskalla iloita kahta viiva jotka testiin tuli...
Oireita on ollut: vessassa ravaaminen, alavatsan nipistely, ällöttävä olo, lämmöt koholla ja rinnat lievästi arat..
Lalaloo, pahoitteluni :( <3
Alicia, Mies on kyllä täysillä mukana. Välillä tuntuu, että hän kuumeilee enemmän kuin minä :D
ON: Ei mitään muutosta mihinkään suuntaan.. Testejä en oo ees viittiny käyä ostamassa.. Mieli maassa edelleen.. Eikä asiaa auta yhtään, että kaverit ja tutut päivittelevät facebookkiin koko ajan jotain masukuvia, ultrakuvia tai muuten vaan kirjoittelevat "pavuistaan" kun se myllertää vatsassa jnejne.. :/
Sitä miettii, että jos kaikki ois menny suunnitelmien mukasesti ja ois tärpänny heti ku jätti pillerit pois, niin kohta oltais jo synnyttämässä.. Tai jos km:ää ei olisi tapahtunut, niin oltaisiin jo kohta 5:llä kuulla.. Mut kun ei se elämä mene niin kun suunnittelisi tai tahtoisi.. Tulee väkisinkin mietittyä, että mitäs jos lasta ei ole tarkotettu meille, vaikka kuinka toivotaan ja tahdotaan.. Ja mikä tälle kaikelle on muka syynä, että ei vaan raskaudu tai saa km:än.. :(
En pysty edes kuvittelemaan, miltä teistä jotka olette yli vuoden yrittäneet ja toivoneet lasta, miltä teistä tuntuu..
Tämmöiset synkistelyt ja tuntemukset tällä kertaa.. Kovasti toivon kaikille voimia ja tsemppiä ! <3
Jansku20 kp37/32? Yk7
Pahoittelut Lalaloo :(
Täällä tänään testattu Pregentstickillä ja jollain erittäin-herkällä puhtaat negat. Tuntuu, että "raskausoireet" on kadonnut kuin tuhka tuuleen, rinnatkaan ei oo enää yhtään arat. Tänään on kuitenkin muutaman kerran nipistänyt alavatsasta, niinkuin sisältäpäin.. Ja eilisestä asti oon ollut tosi herkkä, itku meinaa tulla pienimmästäkin asiasta. Asiaan toki saattaa vaikuttaa myös se, että yli kuukauden pituisen yhdessä miehen kanssa vietetyn loman jälkeen mun täytyi palata eilen yksin kotiin ja aloittaa tänään työt. Kamalaa olla yksin yhteisessä kodissa :( Nytkin tätä kirjoittaessa alkaa alaleuka väpättämään ja silmät kostumaan.. herkkis mikä herkkis.
Huomista odotan hieman peloissani, menkat on aina (paitsi viime kierrossa) alkaneet juuri sinä päivänä ku "pitääkin". Jos tän ikävän lisäksi pitää kestää vielä se, ettei tärpännyt tässä kuussa, en tiedä miten jaksan odottaa että mies tulee kotiin.. :(
Onhan tässä maailmassa pahempiakin asioita, mutta just nyt nää tuntuu ylitsepääsemättömiltä, mua ei vaan oo luotu elämään yksin ikävän vallassa.
Parempaa fiilistä sekä plussaa (ja miestä kotiin) odotellen..
emilllia
Päivitys 28.1.2014
-
Jonsteri kp 42/~34, yk 2v
Jansku20 kp 38/32? Yk 7
emilllia kp 29/28 yk3
mannariini kp 24/26 yk1
Anniina77 kp 26/29 yk5
sannakaro kp 24/21-33 yk1
Simpukka kp 23/21-34
katarine kp 23/29 yk1
kathia kp 23/30-33 yk2
Hilla kp 23/32 yk1
Rva79 kp 21/30-31 yk3
Siirisofia kp 20/25 yk 20-21
Emotar kp 20/28 ja yk7
Marjamiini kp 20/~32 ya 7/13 (kkm 12/13)
Ipa kp 20/40 yk2
Alicia kp 19/30 yk3
Bamse8 kp 18/32-36 yk4
Snipsus kp 16/30, yk 45
Weebee kp 14/27-29 yk6
Katherine kp 14/30-35 yk 1
Joliette kp 13/26 yk 3
Saffelson kp 13/26-28 yk 8
80emilia kp 12/26-31 yk6
miiisu kp 11/28 yk 5
Helmiunelma 11/28 yk4
Lapinnoita kp 10/27-28 yk5
blackpanther kp 9/27-28
Trewq kp 9/27-28? yk5
MatildaV kp 8/29 yk6
Anniw kp 6/28-32 yk4
T M H kp 6/27 yk2
Tunturi kp 5/26-28 yk6
anneee kp 29/? yk 4
Pikkumyy kp 27/? yk1
Marjana kp 20/? yk4v
Rellu kp 15/ ? yk1
Masc kp ?/ 31-44?! Yk12
Millimamma ?/??
Plussanneet:
killed kp 25/28 yk2
yennaf kp 26/27-31 yk3
Tipahtaneet:
Henriikka85
Evelyn80
Lalaloo
tann
mammanen2011
Safia
Laskeskelin, että tähän meidän noin 50 mimmin pinoon pitäis tulla suunnilleen 12-13 plussaa sillä oletuksella, että onnistuneen raskauden todennäköisyys on joka yrityskuukausi keskimäärin 25%. Toivon mukaan todennäköisyys vieläpä kasvaa tuosta meidän poppoolla, koska kovin monilla on yhdyntöjen ajoitus katsottu tarkkaan kohdilleen tai käytetty joka-toinen-päivä taktiikkaa. Monien lähteiden mukaan ajoitus on kaikkein oleellisin asia tärpin aikaansaamiseksi. Niin ja onhan täällä monilla vitamiini-, foolihappo- ym. douppauksetkin vielä lisäapuna! Hyvästä tsemppaus- ja tuki-ilmapiiristä puhumattakaan! ;)
Plussaropinaa odotellen,
Rouva79
PS. Voimia Emilllia. Me kaikki naiset varmasti tiedämme tuon olotilan, kun kaikki tuntuu epätoivoisen surkealle ja raskaalle, vaikka järki sanookin asioiden olevan periaatteessa ihan hyvin tai ainakin paljon paremmin kuin monella muulla. Mutta kurjan olotilan jälkeenhän osaa sitten arvostaa enemmän aurinkoisia onnen päiviä. :) Parempaa fiilistä toivon sulle ja kaikille muillekin tummissa vesissä kahlaaville. Häntä pystyyn! <3
Tiistaita naiset!
Pahoittelut Lalaloo!Hyvä kun annat itselles aikaa parantua ja saat vähän muuta ajateltavaa. Voimia!
Emillia, ei ole naisen elämä aina helppoa. Onneks sun ikävä on sellaista laatua, että siihen on odotettavissa helpotusta. Millos se mies palaa kotiin? Toivotaan että sulla on silloin hyviä uutisia :) Tsemppiä odotteluun!
Rouva79, kiitos uskon valamisesta, ei ollenkaan hullummat tilastot!
En tiedä oliko tää nyt ovuloimaton kuukaus vai mikä. Oon tikuttanu ovista sekä halpis testeillä että nyt viime päivinä myös cb:llä. Ovis tuntemuksia ei ole ollu eikä plussaa ole tullu, nyt tänään viiva oli sitten vielä haaleampi kuin edellisenä päivänä :( No tikutan nyt kuitenkin vielä muutamat päivät, ja on tässä peittoja heiluteltu, mutta cb:n testi havaitsee oviksen 24-36h ennen sen tapahtumista, joten näyttää vahvasti siltä että ovis saattaa jäädä kokonaan väliin. Ehkä kierto on vieläkin sekaisin imetyksen jälkeen, sen takia tässä oikeestaan olenki tikuttanut kun ei ovis tuntemuksia edellisinä kuukausina ollut. Ihan hyvillä fiiliksillä tässä kuitenkin ollaan.
-Alicia-
Nyt naiset apua. En ole tähän ketjuun kirjoittanut aikaisemmin, mutta olen roikkunut tuolla vauva vuodelle 2014 -ketjussa. Tein eile elämäni ensimmäisen positiitivsen raskaustesin ja olen nyt niin sekaisin päästäni että en tiedä miten olla. Toisaalta olen kamalan iloinen ja toisaalta taas aivan kamalan ahdistunut! Jos asiat sujuvat näin, meille syntyy lokakuussa pieni vauva.
Ja vuotaa.. eilen oli vuodoton päivä ja nyt taas.. onko nyt sitte yhdeksäs vai kymmenes päivä siitä kun "menkat" alkoi :/
Aarinko nyt vaan soittelemaan neuvolaan ekaa aikaa. Onnea plussasta!
Emillia toivon kovin, että saat kertoa miehelle iloisia uutisia! :)
Rouva79 Kiitos tilastoista! Eiköhän joillekin meistä siis pitäis tärpätä. Nyt on vaan vahvasti sellanen olo, ettei ainakaan meikäläinen kuulu tuohon onnekkaaseen prosenttiosuuteen.
ON: Nyt olen hämmentynyt. Sillon ku kp18 bongasin sen oviksen ja oli tarkotus pupuilla, ni eiköhän meidän pieni neitinen toiminu ehkäisyvälineenä ja huusi ja kitisi pitkälle yöhön. Siitä suunnitelmasta ei sitten tullu mitään. Noh, tästä lannistumatta tein eilen päivällä uuden ovistestin ihan vaan tsekatakseni olisko jo liian myöhä pupuilla. Sekin näytti selkeää plussaa. Eilen lisäksi vielä selkeä kipu pitkän aikaa oikealla puolella mahassa. Noh, eilinenkin pv sitten meni vaan kaikessa tohinassa ja vasta yöllä oli isännän kans "omaa aikaa". Tänään, kp20 tein sit vielä kolmannen testin kattoakseni, että se lh-huippu on varmaan menny jo, ni eipä olekaan. Siis 3 päivää selkeää, vahvaa plussaa?? Mitä ihmettä!? Jotain mitä googlailin, ni ei vissiin kovin hyvää ennusta :/ Ja nyt en yhtään sit tiiä mikä on oikea aika pupuilla vai onko peli jo menetetty. Äh..
Ipa kp20
Älä huolestu Ipa, varsinkin herkillä o-testeillä LH-pitoisuus voi hyvinkin pysyä plussarajan yläpuolella 3 päivää (näin mullakin viime kuussa). Eli ekana päivänä juuri ylittää plussarajan, keskimmäisenä päivänä käy huipussaan ja kolmantena ei ole vielä ehtinyt laskea takaisin plussarajan alapuolelle. Sullahan sopis hyvin tähän yhtälöön ne keskimmäisen päivän kipuilut ja se, että ovis tapahtuu yleensä noin 24-48h ekan ovisplussan jälkeen. LH-tasot on toisilla luonnostaan korkeemmat ja toisilla matalammat, luonnostaan matalatasoisten voi olla vaikeaa bongata tikuilla ovista jos testaa vain kerran päivässä, koska LH-pitoisuuden plussaraja ylittyy myöhemmin ja laskee takas rajan alle nopeasti. Eli voipi olla ihan hyvä vaan, että pysyy plussarajan yläpuolella pidempään ni on helpompi bongata se plussa. :) Jos sulla oli oviskivut eilen päivällä ja yöllä touhuilitte, niin mahikset on varmaan ihan hyvät, koska munasolu pysyy voimissaan vielä 12-24 tuntia irtoamisen jälkeen. :)
Ekan o-plussan jälkeen testaus on oikeestaan turhaa, koska ovis tosiaan tapahtuu testin ilmoittaman ajan kuluttua juuri ekasta plussasta. Mutta tosiaan itsekin viime kuussa testailin useampana päivänä, koska halusin jatkoa varten tietää, että miten pitkään mulla LH-pitoisuus on plussarajan yläpuolella. Eli riittääkö jatkossa testailu kerran päivässä vai näkyykö plussa vain alle vuorokauden.
Ei siis muuta kuin huolet hus pois IPA ja toivotaan, että tärppi kävi! Uskon, ettei hormonikierrossasi ole mitään vikaa, siitähän on jo pikkuprinsessakin todisteena. :)
Rouva79
Ipa86: Mulla edellisessä kierrossa missä plussasin oli juuri 3 lh-huippupäivää peräkkäin. Epäilen, että mun ovis tuli sen viimeisestä plussasta seuraavana päivänä, ainaki oviskivut tukis tätä teoriaa. Meillä heiluteltiin peittoa silloin tokana ovisplussan päivänä ja siitä raskauduin. Eli kuulostaa sitä, että teiän mahikset voi olla ihan hyvät! :)
Aarinko: Mä muistan ton tunteen, kummallakin kerralla kun raskauduin. Mulla ei oo lapsia (ja nyt siis 2 keskenmenoa takana), joten seuraavan kerran kun saan taas positiivisen testin, niin tunne on varmasti taas se sama: ilo, onni, sekavuus, panikki! Tää on erityistä aikaa sun elämässä. Nauti! Toivottavasti kaikki menee hyvin! :)
Pahoittelut Lalaloo:lle... Ymmärrän hyvin taukoilun. Mullakin on keskenmenojen jälkeen ollut aina taukoa vähän aikaa täältä. :(
ON: Menossa siis km:n jälkeinen eka kierto tänään kp 42/~34. Suuntaan tai toiseen ei mitään oireita. En usko, että oon raskaana, koska uskoisin että rinnat olis edes vähän kipeät (edellisillä kerroilla ovat olleet), mut you never know. Ajattelin perjantaina testailla, jos ei mitään näy. Se olis sit jo kp 45....
Lalaloo, jaksamista sinulle :( <3
Mä oon lähinnä vaan taustaillut kun ei tässä nyt oikeen ole mitään kirjoteltavaa.
Ekaa kertaa elämässäni tilasin ovistestit mutta mistä mä tiedän millon alkaa testaamaan? Yksi sellanen testi päivässäkö tehdään?
Auttakee :D
Trewq 9/28
Syksystä asti olen tällä palstalla roikkunut. Ja nyt lähes kahden kuukauden tauon jälkeen taas.
Auttaisikohan kirjoittaminen? Jos vaikka joku tuolla jossain huomaisi, että tosissaan ollaan ja kovasti toivotaan pikkuista kaveria meidän perheeseen.
Esikoinen olisi minun ja mieheni haaveissa. Yk3/4 hieman laskutavasta riippuen menossa. Nyt taas kuukaudesta se hetki, kun odotellaan, että johtuuko itkut ja arkuudet menkoista vai pienestä tulokkaasta.
Joukkoonne siis rohkaistuin ja ilmoittaudun: Jellonamieli kp 29/35 yk3.
Maanantaita kaikille!
Täällä aloitettu tänään tikuttamaan ovista, aikaisessa kyllä juu ollaan liikenteessä, mutta en aio missata sitä :D Normaalisti kyllä tunnen oviksen erittäin hyvin, mutta jotenki tuntuu, että paras pelata varman päälle. Mammaksi:n testillä tuli haalee viiva, mutta ohjeen mukaan ei tarkota vielä mitään. Eli ootellaan, ootellaan...
Mukavaa muuten että on tää viestiketju ja ihmisiä samoissa tilanteissa. :)
Katherine kp 13/30-35, yk 1
ps. En löytäny nimeeni tosta listasta, mut syy saattaa löytyy kyllä ihan näistä maanantain uuvuttamista silmistä ;D