**~~Tähtäimessä LOKAKUU 2014~~**
Hei vaan, jokohan löytyis muita joilla toiveissa laskettu aika lokakuussa 2014? Allekirjoittanut on jo pudonnut elokuisista ja syyskuisista eli nyt ois vuorossa yk3. Viime kierto oli mukavan lyhyt, 27 päivää. :)
yennaf kp 1/27 yk3
Kommentit (601)
Eiköhän se gyne tiedä tosiaan sitten parhaiten :)
Tänää testattu sit nega... 3
ja menkka jomotukset tullu takasin.. Tais olla sit siin, tätii oottelen.. :'(
Voi Jansku :( oon niin pahoillani.. olin ihan varma jotenkin et nyt se on teidän vuoro. En edes osaa sanoa oikein mitään.
Oon nyt ollut pois täältä hetken aikaa. Onnea siis jo plussanneille ! (:
Mulla tää oli eka normi kierto eli siis ilman teroja. Noh, kolme päivää odotin, ja testi näytti negaa vaikkei menkat alkanut niin päätin että nyt saa riittää ja jatkoin teroja taas jotta saa menkat tulemaan. Jos nyt alkaa menkat niin sitten otan yhteyttä neuvolaan ja mietitään jatkoa. Oli puhetta että jos ei maaliskuuhun mennessä ole raskautunut niin sitten mietitään mitä tehdään. Noh, nyt on vielä kaks pilleriä jäljellä, ja sit jännäillään alkaako (luulen alkavan)..
Miiisu kp 37/28 yk 5
Bamse, kyl tää täst viel.. Nyt vaan sit oottelen koska täti suvaitsee saapua kylään, jotta pääsis sit uutee kiertoo ja yrityksee.. Tänää ollu iha helvetin huono olo, oksettanu koko ajan ja vatsa iha vesikuralla.. (sori kirjaimellisuus :D) Tuntuu ku ois helvetinmoinen krapula, mut enpä oo pitkää aikaa ottanu alkoholii :D Ja sitä palelun määrää.. Vaikka oli kaks peittoo ja viltti, ku yritin ottaa päiväunii ku tulin taas yöks töihin, nii tuntu et mie jäädyn ! -.-
Menkkamaiset jomotukset jatkuu... perkele.. Eiköhän se täti koht saavu.. :(
Jansku20
On tuo vaan Jansku niin outoa että sulla ihan yleisiä raskausoireita mut silti et ole raskaana(?). Tai siis yleensä vatsa on kuralla tai kovalla, monella sitä oksettavaa oloa ja vielä vilukin.. En voi ymmärtää tätä ihmiskehoa :P
Meikäläinenkin meinas nyt aamulla tehdä raskaustestin. Mut sitten kun pyyhkäisin niin paperiin jäi vaaleanpunaista. Ni en sitten halunnu tuhlata testiä :D. Odottelen nyt sitten että jospa se täti tässä saapuisi huomenna tai ylihuomenna ihan kunnolla. Jos ei kuulu niin testailen ja gynelle mars. Epätietosuus tässä kaikessa on se pahin. Olis jotenkin helpompaa että olis kierto 28pv prikulleen ja sitten vaan aina uuteen kiertoon. Eikä tällästä eipäsjuupas touhua.. Murr kun taas jotenkin ketutus päivä.
Miisulle tsemppiä, toivottavasti plussa pärähtäisi ettei tarttisi miettiä enempiä miten jatkossa edetään..
Bamse kp 45 (voi *piip*) /32-36 yk 4
Haluan muuten kiittää yennafia ihan suuren suuresta työstä kun olet päivitellyt. Enää ei kauheasti ole tarvetta kun täällä vaan muutama enää roikkuu :D. mutta voi että oli kiva kun populaa piisasi niin oli niin helppo seurata sun päivityksistä miten muilla menee ja missä vaiheessa kukakin.. joten kiitos :)
Heissan!
Lopuille piinailijoille tai muuten vaan roikkujille kovasti tsemppiä. Nuo epäsäännölliset kierrot on t o d e l l a veemäisiä. Mulla oli jossain elämänvaiheessa kanssa vaihteluväli 16-64 vrk ja siinä meinasi palaa tosiaan käämi useamman kerran. Terolutit on hyviä tabuja kierron tasaamiseen, raskauden alkamisen kanssahan niillä ei sen enempää sitten tekemistä olekaan. TSEMPPIÄ TEILLE!!!
).( MinäKIN roiku täällä vielä. Menkat eivät ole alkaneet, eli kierto ja kroppa meni kokonaan sekaisin tästä gonal-pregnyl-sekoituksesta ja siitä, että ovulaatio jäi kuitenkin tapahtumatta. Mulla on välillä ollut näitä pidempiä kiertoja ja silloin menkat ovat alkaneet tasan viikkoa myöhemmin kuin olisi pitänyt. Odottelen siis vuotoa alkavaksi nyt keskiviikkona. Sen jälkeen pitää soitella klinikalle jokatapauksessa, että mikäs neuvoksi jos ei ala. Jos alkaa, edessä on ultra ja uusi hoitokierto.
Marjana: Jos käyt lukemassa täällä vielä niin olisi mukava kuulla ajatuksiasi. Toivottavasti kaikki on kunnossa?!
LMC (ent. Roxymamma) kp ja pp vaikka mitä =)
Mä oon siis viime joulukuussa saanut noi terolutit. Siinäkään ei sen kauempaa vitkuteltu, että viimein kun oli kp 80 menossa niin ne mulle sitten määrättiin !!
Tää on just niin stressaavaa kun kierrot huitelee miten sattuu. Olisin niin tyytyväinen jos olis edes just toi et joka kierto 28 ja jos ei oo raskautunu ja menkat alkaa ni ei muutaku uuteen nousuun ! Mekin siis yritetty nyt 8kk..
Miiisu kp 38/28 yk 5
Bamse, en miekä ymmärrä.. Kai ne olot sit johtu Teroist, tai siitä ku niin kovasti toivo.. :(
Tää oli sit täs.. Täti saapu kylää.. :'(
ainut positiiviin asia on se, että epätietosuus loppu ja pääsee uutee kiertoo...
pidän teille muille kovasti peukkuja ja käyn lukemas mitä teille kuuluu ! <3
Jansku
Bamse, kiitos kiitoksista! Tätä on ollut kyl tosi kiva päivitellä ja kuten sanoit näin loppumetreillä en oo enää kauheesti viitsinyt... :)
Janskulle höh menkkojen saapumisesta, mutta kuten sanoit niin uuteen kiertoon!
Näyttääpä siltä valitettavasti että olisin täällä sitten taas joulu- tai tammikuun pinoisssa kuumeilemassa/päivittelemässä, toissayönä alkoi kova vuoto ja kesken meni :( Pe varmistellaan ultralla. Huoh. Toivottavasti tälläistä ei tarvitsisi enää ikinä kokea :'(
Huoh...
Yennaf: Voi ei! :( Olen pahoillani puolestanne. Eihän tuota ikinä toivo kokevansa. Ootko varma, että meni kesken, oliko siis niin selkeä vuoto? Voimia kovasti!
Janskulle voimia kanssa. Onneksi terot kuitenkin toimi sinulla. Nehän voivat tosiaan aiheuttaa vähän kans erilaista oirehtimista, joten ehkä ne teki tepposet sulle. Tsemppiä!
Miiisu: Mulle terot määrättiin aikanaan kun kp oli yli 50. Sit söin kuurin ja lopulta kp65 alkoi menkat. Nuo pitkät kierrot on selvä merkki siitä, että kroppa ei toimi kuten pitäisi. Kannattaa siis vaatia jossain vaiheessa muita tutkimuksia jos ei terojen aikana raskaus ala. Tsemit!
Bamse: Joko täti tuli täydellä teholla kylään?
).( Mä vaan venailen... Voi "#%""#€"#. Ei tietoakaan menkoista. Jospa huomenna... Kertaakaan ei ole hoitokierrossa tälleen seonnut kierto ja sekös mua ärsyttää ihan yli kaiken. Luomukierroissa olen jo tottunut siihen, että voi heitellä vähän, kierto kun on ollut epäsäännöllinen aina. Mutta että lääkeavusteisena??? Voi perkule. Ei sillä, meillähän se IVF:n suunnittelu tässä lähestyy kokoajan, ei siis olla tyhjän päällä, mutta tää side laukussa kyttäily ei oo kyllä kivaa.
LMC (ent. Roxymamma) ööh... kp33/28-34, pp20...
Voi Yennaf olen niin pahoillani :(.. Minäkin taisin tippua :'( Kyllä sitä verta on tullut eilen ja tänään. Vähemmän kuin yleensä mutta eiköhän se tästä ylly.. Mä olen ollu tänään jotenkin niin murtunu. Koko matkan töihin kun ajelin niin vaan itkin enkä meinannu edes nähdä ajaa. Nytkin ole ihan itkunen *niisk niisk*. En tiedä miten tämä otti niin erityisen koville ny vaikka odotinkin ennemmin menkkoja kuin raskautta.. Huoh, kylläpäs puoli vuotta hujahtaa nopeasti.. Ryven tässä nyt hetken pohjamudissa ja sitten nostan pääni pystyyn ja herätän toivon kipinän uudestaan. Ja soitan vaikka neuvolaan ja kysyn sieltä neuvoa..
Bamse kp 2/32-45, yk 5
Pahoitteluni Yennaf ! <3 tiedän miltä sinusta tuntuu.. Toivottavasti et joudu kokemaan tuota uudestaan ! :(
Bamse, iso halaus täältä <3 oisin niiiiiin toivonu et sinulle ei ois täti tullu kylään.. :(
Täällä näyttäis ihan siltä ku menkat ois loppu ?? :o Eli ne ei ois sit kestäny ku 2pv, maanantain ja tiistain. Yöllä ei oo tullu mitää, eikä nytkään toistaseks.. Mitäs helvettiä tää nyt sit on ?? Tekeekö Terot näin lyhyet menkat ? :o Maanantaina vuoti ns."normaalisti" mut eilen sit vaan hyvin niukasti ja loppu illan tuhrutteli.. Mitä nyt pitäs taas ajatella, sitä en tiie..
Jansku20
Voi ei, pahoittelut Yennaf! Itsekin saman kokeneena tiedän miten kurjalta tuntuu. Nyt vasta, n. 4 kk km:n jälkeen, alan olla henkisesti valmis uuteen raskauteen. Meille ei tuu lokakuun beibiä, menkat alkoi viikonvaiheessa, useamman päivän (melkein viikon) myöhässä. En testaillu enkä aio spekuloida, oliko mahdollisesti varhainen keskenmeno. Helpompi niin. Oon päättäny et jatkossakin odottelen rauhassa, kunnes menkat on vähintään viikon myöhässä. Tässä kierrossa ajattelin ekaa kertaa kuitenkin kokeilla ovistestejä, vaikka ovis oireileekin melko selkeästi. Mut ihan mielenkiinnosta kokeilen.
Nyt siis odottelen et joku perustaa joulukuisten ryhmän ja hyppään sinne ihan hyvillä mielin. Tulee, jos on tullakseen. :) La menis marras-joulukuun vaihteeseen.
MatildaV
Eilen oli synttärit, ja tänään alkoi pienellä vuodolla, iltaan mennessä varmaan vuoto lisääntyy. Ei tuu meille siis lolakuun vauvaakaan :(
Miiisu kp 1/28 yk 6
Mitäs Janskulle kuuluu? :) kestikö vaan sen kaks päivää vuoto?
Tällä täti kyläilly jo kuudetta päivää. Eli normaalia elämää mennään ja kohti uutta kiertoa. Kaipa siellä gynellä käyn pyörähtää ja sitten taas olen väjän viisaampi. Meikäläisen nettikuumeilu loppuu tähän. Tai pidän ainakin taukoa.. kaikille hyvää jatkoa ja onnea haikaran metsästykseen!!
Oi ei Yennaf! :( Olen pahoillani. Satuin muutaman päivän tauon jälkeen tulemaan tänne kurkkimaan mitä tänne kuuluu. Viimeisenä olisin kyllä tällaisia uutisia osannu odottaa. Voimia suruaikaan!
On: Siirryin joulukuisiin. Mietin kyllä, että pitäiskö pitää taukoa ja skipata tammikuun puolelle yrityksissä. Noh, kattoo nyt mitä tässä tulee. 10.3 tienoolla olis ehkä se otollinen aika. Fiiliksen mukaan, jos osuu tärppi, ni sitten se on joulunyytti. Mut ei haittaa jos venähtää ensvuoteen.
Ipa
Kiitos Tiusk infosta :). En ole yhtään tutkinut tarkemmin teroluttien vaikutusta mutta jos sinne gynelle on mentävä niin siellä olisi tarkotus puhua enemmän mitä vaihtoehtoja on ja mitkä mulle sopis. Minkään lääkkeiden en odota saavan minua heti raskaaksi, mutta toivon että niillä saisi kierron säännölliseksi ja sitä kautta toivottavasti oviksen bongaaminen helpottuisi ja nappiajoitus olisi helpompi löytää :). Pitää noita clomifeneja vielä tutkia kun käsitin että ne antaisi aikaa sille hedelmöittyneelle munasolulle. Kun minulla taitaa tulla ovis ja menkat liian lähekkäin toisiaan eikä mahdollinen raskaus voisi alkaa koska kaikki vuotaa jo ulos kun munasolu olis valmis kiinnittymään.. mutta näistä asioista sitten puhun gynelle ja annan hänen auttaa minua kun hänen alaansa on.
Täällä jännitän jansku onko sinulla viivat vahvistuneet..