Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**~~Tähtäimessä LOKAKUU 2014~~**

29.12.2013 |

Hei vaan, jokohan löytyis muita joilla toiveissa laskettu aika lokakuussa 2014? Allekirjoittanut on jo pudonnut elokuisista ja syyskuisista eli nyt ois vuorossa yk3. Viime kierto oli mukavan lyhyt, 27 päivää. :)

yennaf kp 1/27 yk3

Kommentit (601)

241/601 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, korjaus edelliseen; glee royalella piti kirjoittamani Gelee Royale. :)

Vierailija
242/601 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaan ilmottautuu esikoista toivovat minä 21v ja mies 23v. Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, johon lääkitys sekä endometrioosia, johon ei tällä hetkellä mitään lääkitystä ole, pysyi pillereiden kanssa hyvin kurissa, ja toivottavasti ei nyt ärhäköidy..

Saas nähdä mitä tästä kierrosta tulee, oletetun oviksen aikoihin meillä on vuorokauden mittainen lentomatka, toivottavasti se ei raskautta hidasta. Pitää vain yrittää muina päivinä enemmän.. Ja muutoinkin, kun majailemme sukulaisten luona niin ei niitä petipuuhia ihan joka välissä pääse toteuttamaan..

Mutta plussatuulia mulle ja muille! Sekä hyvää uutta vuotta! :-)

emilllia kp 1/28 yk3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
243/601 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitys 1.1.2014

**Lokakuun 2014 jännäilijät:**

-

Lalaloo kp 9/31 yk7

Tunturi kp 6/26-28 yk5 

killed kp 6/28 yk2

Simpukka74 kp 5/21-34 yk7

yennaf kp 4/27 yk3

mammanen2011 kp 3/28 yk 5

emilllia kp 2/28 yk3

mannariini kp ?/?? yk1

katarine kp ?/?? yk1

tann kp ?/?? yk1

244/601 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana uusi vuosi alkoi ja voi kun tämä olisi meille kaikille vauvavuosi:)

Emilllia, terrvetuloa ja ei muuta kuin kymppikerhoon sitten oviksen aikaan ;)) No hehheh, ei vais, lentomatkat on mulle aina yhtä tuskaa kun kärsin matkapahoinvoinnista. Viimeksi lennettiin kun lapsi oli vuoden vanha ja istui vielä sylissä ja oli aika kamalaa jo sellanen kolmen tunnin lento :( + yks vaihto ja 3 tuntia lisää. 

Täällä alkaa menkat olla lopuillaan ja kuuden päivän päästä alan jo tuota ovista tikuttelemaan, eli siis kp 10 ->. Katotaan kuin käy :) 

yennaf kp 4/27 yk3

245/601 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alkaa olemaan ohitse ja eilen laitettiin simpatkin liikkeelle :)  Tämä kierto mennään jokatoinen päivä menetelmällä kunnes ovulaatio on ohitettu ja toivon todella, että tärppäisi. Vauvaisaa vuotta meille kaikille!

246/601 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitetaas nyt sinne lokakuulle tähdätä :) Siitähän tuo riippuu (mm siitä), miten menkat alkaa keskenmenon jälkeen, huomenna kaks viikkoa lääkkeellisestä tyhjäyksestä ja kaavinnasta. Jälkivuotoa vielä, mutta menkat voi siis alkaa jo parin viikon päästä eli mahdollisuudet on olemassa :)

247/601 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips kaikille Bamse8 liittyy mukaan vauvajahtiin! :) En tiedä pitäisikö minun olla syyskuisissa vai lokakuisissa mutta tänne nyt sitten tulin. Ensimmäistä kertaa myös kirjoittelen keskustelupalstalle :D

Mutta siis toinen lapsi olisi haaveissa, ehkäisy jätettiin pois syyskuun lopussa. Kierto ollut aina mitä sattuu, ensimmäinen sai alkunsa 9kk yrittämisen jälkeen. Eilen sain ovistestillä plussan! :) Parin viikon päästä sitten testailemaan että onk napannut

248/601 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut ovistikut nyt toista yrittäessa käytössä kun muuten ei olisi mitään hajua oviksen ajankohdasta. Luulin että stressaisin enemmän niitä käyttäessä mutta ovat vain helpottaneet oloani. Ja en millään jaksaisi pupuilla joka toinen päivä varmuuden vuoksi :D haluan harrastaa seksiä silloin kun sitä tekee mieli enkä siksi että on pakko :) tuo edellinen 9kk "pakkoseksi" ei tehnyt hyvä..

Mutta siis meillä yk 3 menossa! Tsemppiä kaikille muille vauvasta haaveileville ja ihanaa uutta vuotta ;)

249/601 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="blackpanther" time="01.01.2014 klo 20:13"]

Koitetaas nyt sinne lokakuulle tähdätä :) Siitähän tuo riippuu (mm siitä), miten menkat alkaa keskenmenon jälkeen, huomenna kaks viikkoa lääkkeellisestä tyhjäyksestä ja kaavinnasta. Jälkivuotoa vielä, mutta menkat voi siis alkaa jo parin viikon päästä eli mahdollisuudet on olemassa :)

[/quote]

Heippa, mulla alkoi 6 viikkoa keskenmenon ja tyhjennyksen jälkeen menkat. Seuraava kierto oli vielä 32 päivää ja nyt siis kolmas kierto sen jälkeen alkanut. Ei kannata ressata niitä odotellessa, kyllä ne sieltä tulee tai sitten jää vallan tulematta :)

250/601 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille!

Tässä on alkanut ihmetyttää toi vuoto kp21. Se kesti vaan kaksi päivää, ei ollut mitenkään runsasta ja rupesin miettimään, olisiko kyseessä voinut olla kiinnittymisvuoto. Koitin googlata asian tiimoilta, mutta en tullut hullua hurskaammaksi. Mun menkkakierto ei ikinä ole ollut noin lyhyt ja silloin olisi oviksesta ollut 3 päivää... Huh huh. No, ensi viikolla pitää varmaan varmuuden vuoksi tehdä raskaustesti. Tai sitten vaan uuteen yritykseen. Onko teillä muilla tullut kiinnittymisvuotoa?

251/601 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille ! 

Mieki voisin tähän ryhmään liittyä. Viimeeks oon kirjotellu muistaaksein tuol kesä- ja heinäkuisissa mut keskenmenon jälkeen pitäny taukoo kirjottelusta. 

Oon 21.v nuori nainen ja mies on saman ikänen. Esikoisesta haaveillaan ja pillerit jätin pois kesäkuussa 2013. Kerran on tärpänny, mut sain keskenmenon 9.11 rv 6+.. 

Sen jälkeen ei oo "normaaleja" menkkoja tullu. Normaalisti mulla on kierto n.32pv, ja menkat aika runsaat ja kestää n.5-7pv. Nyt sit alko rusehtava tuhru 22.12 ja se kesti 5pv eli loppu 26.12. Oli siis todella niukkaa ja rusehtavaa vuotoa, pikkuhousunsuoja riitti, eikä sitä aina siihen suojaakan asti tullu.. Että mitä ihmettä ?? Ensin ajattelin et oisko kiinnittymisvuotoo, mut tein testin kun ne loppu ja negaa näytti.. :( johtuiskohan siit et edellisen kerran oli se keskenmeno ja silloin vuosin todella paljon ? Mene ja tiedä sit..

Päätin nyt ajatella että ne oli menkat, vaikka ei millään tavalla normaalit siis. Niin vähästä ja normaalisti mulla on menkkojen ekana päivänä sellaset mahakivut et en pääse ees sängystä ylös, ja nyt ei ollu mitään.. Mut äääh.. En tiie mitä ajatella..

elikkä nyt siis ois menossa kp12 jos ne oli menkat. Raskausvitamiineja oon syöny joka päivä ja ajattelin nyt ottaa ovistestit käyttöö, ku ei oo hajuakaa koska se ovis sit olis. Greippimehuu oon yrittäny juua mut en pysty ! Yök ! :D

Jansku20 kp12/32 ? Yk 7 vaiko 8 ? 

252/601 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitys 2.1.2014

**Lokakuun 2014 jännäilijät:**

-

Jansku20 kp12/32? Yk 7

Lalaloo kp 10/31 yk7

Tunturi kp 7/26-28 yk5 

killed kp 7/28 yk2

Simpukka74 kp 6/21-34 yk7

yennaf kp 5/27 yk3

mammanen2011 kp 4/28 yk 5

emilllia kp 3/28 yk3

mannariini kp ?/?? yk1

katarine kp ?/?? yk1

tann kp ?/?? yk1

bamse8 kp ?/?? yk3

blackpanther kp ?/?? yk?

253/601 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti Mammanen :) ei mua haittaa vaikka jäis tulemattakin koko menkat kun vaan tämä jälkivuoto ensin loppuis ;) Ja siis eka yrityskerta keskenmenon jälkeen olis nyt käsillä. Kiertopäivistä ei siis mitää käsitystä, paitsi jos lasketaan siitä kaavinnasta niin nyt olis sitt 14/?? Normaalisti mulla kierto ollut suht säännöllinen 27-28, mutta nythän se voi tosiaan tilapäisesti heittää ihan häränpyllyä. 

254/601 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yäk mikä päänsärky jatkuu jo kolmatta päivää! En tykkää. Ja missä mun menkat viipyy? Mulla yleensä on menkkojen aikaan samanmoinen päänsärky, mut nyt ei vaan näy niitä menkkoja. Perinteistä alaselkäjuilintaoireitakaan ei ole ollut, vaikka yleensä se ennen menkkoja on.  Mietin täällä, et ois pitänyt kuitenkin syödä lista loppuun, eikä jättää kesken (ois kestänyt vielä 11pv), vai onko sillä merkitystä? Yleensä menkat tulee 1-2pv viiveellä, kun oon listan syönyt loppuun. No, katsellaan ja tuumaillaan. Tuumailin, että voisin viikon päästä tehdä raskaustestin, jos ei siinä ke-pe välillä ala menkkoja kuulumaan. Jos se on negatiivinen, niin täytyy vaan rauhakseen odotella.

Pitäiskös munkin kertoa itestäni..

Olen siis 21v, mies 26v. Hällä jo entuudestaan kaksi lasta, joita se näkee harvakseen. Minä siis itekseni esikoisesta haaveilen ;) Yhdessä ollaan oltu reippa vuosi.

255/601 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa!

Hei vaan kaikille uusille ja vanhoille tuttavuuksille. Pahoittelut niille jotka ovat lisäkseni keskemenon kokeneet tai jos kärsit kilpparin vajiksesta, niin tiedän jotain siitäkin.

ON: Täällä on päästy uuteen nousuun :). Haluja on ja oviksen tikuttelun aloitin tänään. Ilokseni ja yllätyksenä se näytti melko vahvaa viivaa jo, vaikka vielä ei kyllä viimekiertojen perusteella pitäisi näyttää, mutta näillä mennään. Saas nähä löytyykö lh-huippu pian, sillä välin treenataan ahkeraan :D. Plussaonnea sinne teillekkin!

Lalaloo kp10/31 yk7

256/601 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti tullut jo porukkaa, tervetuloa vaan uusille :) Lalaloo, kiva kun oot jo täysillä mukana uudessa kierrossa ja oviskin ilmeisesti jo kulman takana .))

Tann, minäkään en meinannut malttaa syksyllä syödä viimeistä liuskaa loppuun mutta lääkäri suositteli joten söin loppuun sen viimeisen. Ties sitten ainakin tarkkalleen missä mennään. Toivottavasti sulla tulis se plussa kuitenkin nyt ennemmin kuin ne menkat!

On: Ovista odotellessa......

yennaf kp 5/27 yk3

257/601 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips, ja kiva että täällä on jo paljon porukkaa! Toivottavasti saamme monta plussauutista.

On: täällä odotellaan ovista, joka eri laskureiden mukaan olisi kp 14-18. Hassun suuri heitto säännölliselle kierrolle.. Ovistestejä en oo koskaan käyttänyt, kun molemmat lapsemme ovat saaneet alkunsa ilman kummempaa yrittämistä. Jos ei raskautta ala kuulua tässä muutaman kuukauden ajan niin täytyy varmaan alkaa tikuttamaan ovista.

PS. minkälaista greippimehua te juotte? Ihan puristettua vai jotain valmistuotetta? Mä löysin kaupasta vaan greippi-verigreippitäysmehua, ja se maistuu kamalalta :D

killed kp 7/27 yk2

258/601 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinpa kertoa varmaan itsestäni lisää eli minä oon 25v ja mies 26v. Tosiaan yksi ihana neitokainen löytyy, joka nappasi 9kk ahkeran ahertamisen jälkeen :D.

Kierto on minulla aina heitelly ihan miten sattuu, varsinkin ennen pillereitä teininä. Silloin kierto oli 7-50 päivää helposti ja menkat kesti 1-14 päivää, satunnaisia yksittäisiä vuotopäiviä vähän väliä. Ai että kun se oli ihanaa. Hain siis pillerit jo tuon takia kun tuntui että koko ajan sai käyttää siteitä, ihan kun olis vaipoissa ollu koko ajan. Kierto on rauhottunu pillereiden käytön jälkeen mutta nyt se on vaan tosi pitkä, mikä on kurjaa kun vauvasta haaveilee :(. Nyt ollu kierto 30-40pv. 

Oviksen tosiaan tikutin tässä kierrossa ja oli kp 27 (!), viime kierrossa ovis oli kp 24. Aina menee niin kamalan pitkä aika seuraavaan maholliseen raskautumiseenn kun tulee huti :/. Olkaa siis onnellisia te joilla lyhyt kierto :)

Bamse8 kp 28/30-40? yk3

259/601 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

nuo vaihtelevat kierrot on ikäviä, niistä nykyään kun itsekkin kärsin ja siksi oonkin nyt tikuttanut ovista, et tietäisin yhtään milloin se on.

Yennaf: Täällä ollaan joo. Fiilikset vaihtelee, mut eipä sitä muutakaan voi, kun vielä toisen lapsen haluais. Esikoinen on tosiaan tullut lähes miehen ja mun yhteispäätöksestä, kun oli häämatkatuliainen aikoinaan. Esikoisen saannin jälkeen mulla alkoi kilppariongelmat, mut eniten ongelmia on ollu kuluneen 1,5- vuoden aikana ja toivon, et leikkaus sekä lääkitys auttavat. Jos vielä menee kesken, niin pääsemme tarkempiin tutkimuksiin, mutta toivotaan parasta :).

ON: Täällä on saatu aamulla taas hieman vahvempi lh-plussa, joten eiköhän lh-huippu ole ihan lähiaikoina ja näin myös oletettavasti ovulaatio :). Pientä nippailua on ollut vatsalla havaittavissa jo.

Laitanpa tähän tän mun kiertovaihtelun samaan jonka voi laittaa päivitykseenkin.

Lalaloo kp11/24-31 yk7

260/601 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yennaf, kunpa minäkin oisin ollut yhtä fiksu kuin sinä! No, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Huomenna tulee viikko, kun oon ollut ilman pillereitä.

Nyt kyllä mahassa kuplis sen verta, että oiskohan menkat alkamassa. Toivottavasti!