**~~Tähtäimessä LOKAKUU 2014~~**
Hei vaan, jokohan löytyis muita joilla toiveissa laskettu aika lokakuussa 2014? Allekirjoittanut on jo pudonnut elokuisista ja syyskuisista eli nyt ois vuorossa yk3. Viime kierto oli mukavan lyhyt, 27 päivää. :)
yennaf kp 1/27 yk3
Kommentit (601)
Bamse, tässähän tää. No vuoto oli melko normaalia sen kaks päivää ja sitte tuhrutteli silloin tällöin 4pv ajan. Myökii nyt ollaa päätetty et jos pari kuukautta ei ns"yritettäis" :D keskitytää toisiimme ja siihen mitä meillä nyt on :) tänää itte alotin uues työpaikassa, joten eipä kerkii paljon vauva juttuja miettiä, vaikka ne välil piipahtaa mielessä ;) mut siis nyt muutamaan kiertoon en esim. Ovistestei aijo ostaa ( tai niin nyt sanon :D ) ja koitetaa olla ressaamatta ja miettimättä koko juttua.
minäki siis siirryn taustalle, mut käyn lukemassa mitä teille kuuluu ja varmaanki rupeen lueskelee myös tot marraskuisten pinkkaa :)
kiitos vertaistuesta ja tsemppejä kaikille ! <3
jansku20
Minä teen jansku saman. Ovistestejä en aio ostaa ny. Tiedän että seksin ajottaminen oviksen aikaan on ihan mahotonta ilman testejä enkä rupea kahta viikkoa aikatauluttamaan että joka toinen päivä touhuttais. Tulee jos on tullakseen, eli jos satun ovuloimaan, jos satutaan vahingossa heiluttaa peittoa oikeaan aikaan ja jos menkat ei ala liian nopeesti. Tässä on muutamat kierrot heiluteltu just sillo ku pitäny eikä mitään tulosta ni ny loppuu stressi. Tällä hetkellä elämässä liikaa kaikkea mitkä ahdistaa ni pelkään että tärppiä ei käy ennenku noi muut asiat on kunnossa :( huoh.
Hei kaikki! (jos täällä enää ketään..)
Ihania kommentteja olen teiltä saanut <3 Kiitos niistä.
Päätettiin kuitenkin jatkaa yrittäminen, luomuna. Katsotaan sitten jos joskus olisi varaa hoitoihin ellei tärppää näin.
Mukavaa kevättä! :)
Hei yennaf, liityn tänne seuraksesi uutena palstalaisena. :) Pillerit jätetty pois syyskuussa 2013, mutta emme ole vielä varsinaisesti yrittäneet omaa pikkuista, vaan menneet enemmänkin TJOT -periaatteella. Ensi kierrosta alkaen onkin sitten tarkoitus aloittaa yrittäminen ihan tosissaan ja laskin, että jos heti seuraavasta kierrosta tärppäisi, niin LA olisi lokakuun puolenvälin tienoilla. Uusi kierto alkanee vasta tammikuun alussa, joten päivitän sen tänne myöhemmin. Ikää tosiaan 27-vuotta ja esikoinen olisi toiveissa. :)
Moi! :) Mieki voisin ilmottautua tähän ryhmään :) Ikää ittellä on 18.w, ens kuussa 19.w ja avomiehelläni on ikää 20.w. Meillä yritys alkais heti ens vuonna, pillerit jätin kuukaus sitten ja alotin myös foolihapon syönnin. Nyt sitte ens viikolla oottelen innolla ekaa kiertoo :)
Päivitys 29.12.2013
**Lokakuun 2014 jännäilijät:**
yennaf kp 1/27 yk3
mannariini kp ?/?? yk1
katarine kp ?/?? yk1
Jee, kiva kun sain heti seuraa :) Mulla ois la 4.10 ja jos tästäkään kierrosta ei tuu plussaa niin sit taas ois ryhmän vaihto edessä.. :/ Toivottavasti ei kuitenkaan tarvis vaan tää kierto ois se plussakierto. D-vitamiineja kävin tänään hakemassa apteekista kun päättelin että en sitä saa kuitenkaan tarpeeksi kun kaloja syön tosi vähän ja maitoa en juo ollenkaan.
Sit gelee royaleja on vielä jäljellä ja napsin ne pois (en oo huomannu mitään vaikutusta mihinkään joten uusia en osta) ja ovistikkujakin jäi edelliseltä kierrokselta joten oviksen bongailu edessä kp 10 alkaen (viime kierrossa ovis oli jo kp12).
yennaf kp 1/27 yk3
Heissan!
Nyt on pahin ohi km osalta, joten itkut on itketty tältä erää. Toiveikkaana siis uuteen kiertoon. Taustaa sen verran, että itse olen 30 ja mies 33. Meillä yksi lapsi entuudestaan, joka on nyt 4,5v. ja toinen lapsi olisi toiveissa. Mulla ei ihan perustilanne, kun on puolikas kilpirauhanen leikattu kesäkuussa13 ja siitä saatu vajaatoiminta, johon lääkitys. Takana on puolvuotta yritystä ja kolme varhaista keskenmenoa. Toivon, että tää kierto olis onnekas. Tsemppiä kaikille!
Lalaloo kp 6/31 yk7
Heips,
Liityn joukkoonne syyskuisista tippuneena. Kolmatta lasta toivotaan ja yk 2 on lähtenyt käyntiin! Toivokaamme plussia kaikille uuden vuoden kunniaksi.
killed kp 4/28 yk 2
Siirryn myös tuolta syyskuisista tänne. Jos on tärppikuukausi niin laskettu olisi mahdollisesti 2.10.? (myös mun synttäripäivä). Meillä 4 lapsonen toiveena ja elokuussa otatin kierukan pois. Kp 4/26-28 yk5 voisi olla lähinnä kun alussa meni aikansa, että kroppa palautu härvelistä. Cb digiovistestejä olen käyttänyt ja aina myös ssanut hymiön, mutta vielä ei tärppiä. Aikaisemmat raskaudet alkoivat yk3 ja 4. Kunhan menkoista päästään niin mennään tämä kierto joka toinenpäivä talletuksilla ovulaatioon asti siitä muutamia päiviä yli. Testiä aijon kuitenkin käyttää varmistaakseni h-hetken :)
Päivitys 30.12.2013
-
Tunturi kp 4/26-28 yk5
killed kp 4/28 yk2
yennaf kp 2/27 yk3
mannariini kp ?/?? yk1
katarine kp ?/?? yk1
Lalaloo, olen pahoillani keskenmenojesi vuoksi. Toivotaan, että tälläkin kierrolla tärppää ja kaikki sujuisi loppuun asti hyvin. :) Tsemppiä tietenkin myös kaikille muille.
Itse tosiaan odottelen loppuviikkoa, jolloin uuden kierron pitäisi alkaa. Tästä kierrosta en edes odota raskautuneeni, kun lakanoiden välissä oli vähän hiljaista oletetun ovulaation aikaan.
Luin pikaisesti muista ketjuista porukan käyttämästä "dopingista". Itse ajattelin hankkia nyt ainakin sitä greippimehua, tiedä sitten pitäisikö heti alkuun ottaa käyttöön myös muita avustavia keinoja. Miten te olette tehneet?
Päivitys 30.12.2013
-
Lalaloo kp 7/31 yk7
Tunturi kp 4/26-28 yk5
killed kp 4/28 yk2
yennaf kp 2/27 yk3
mannariini kp ?/?? yk1
katarine kp ?/?? yk1
Minäkin tulen toiveikkaana tänne :) tipahdin tuolta kesäkuisista keskenmenon vuoksi kaksi kuukautta sitten ja nyt uusi vuosi ja uudet kujeet siis! On vahva olo että tässä kuussa onnistaa. Nyt juuri on menkat päällä ja olen jo aloittanut raskausvitamiinien syönnin. Vauvan kaipuu on kova varsinkin kun menetimme edellisen. Yksi ihana pieni prinsessa kotoa jo löytyy ja hälle kovasti toivomme sisarusta. Laskujeni mukaan tämä olisi Yk 5
Jaa niin tuota listaa varten on siis kp 2/28 yk 5 :)
Huomenta!
Kiva, kun lokakuisille löytyi jo oma ryhmä! Tässä on ollut vauvakuumetta viime kesästä lähtien, nyt pyörähtäisi yk 7. Viime kierto jäi tosi lyhyeksi, vain 21 päivää. Joten on varmaan pakko ottaa ovistikut käyttöön tässä kierrossa. Jos nyt tärppäisi, niin la olisi lokakuun alussa. Toiveikkaana uuteen vuoteen!
Simpukka74 kp4/21-34 yk7
Täällä olisi myös toiveissa lokakuu, mutta pillerit lopetettu vasta perjantaina, eikä menkkoja näy.. Joten saa nähdä! Aikamoinen tuuri saa olla, että näin nopeasti nappasi.
Mannariini, mitäs muita douppingeita löysit kuin tuon greippimehun?
Päivitys 31.12.2013
-
Lalaloo kp 8/31 yk7
Tunturi kp 5/26-28 yk5
killed kp 5/28 yk2
Simpukka74 kp4/21-34 yk7
yennaf kp 3/27 yk3
mammanen2011 kp 2/28 yk 5
mannariini kp ?/?? yk1
katarine kp ?/?? yk1
tann kp ?/?? yk1
Hyvää vuotta 2014 kaikille! Ja paljon plussia! ;)
Tann: Pikaisella lukemisella mieleen jäivät ainakin myös glee royal (jotain kapseleita, joissa on kuningatarhyytelöä) ja foolihappo, jota ymmärtääkseni suositellaan odottavien äitien lisäksi myös jo raskautta yrittäville. Tiedä sitten mihin uskoa.
Eniveis, mukavaa vuoden vaihdetta kaikille. Toivottavasti sitten tammikuussa plussaillaan. ;)
Tää ei oo enää mukana. Ollut vähään aikaan..
Me lopetettiin koko yrittäminen. Oottelen aikaa kierukan laittoon.