**~~Tähtäimessä LOKAKUU 2014~~**
Hei vaan, jokohan löytyis muita joilla toiveissa laskettu aika lokakuussa 2014? Allekirjoittanut on jo pudonnut elokuisista ja syyskuisista eli nyt ois vuorossa yk3. Viime kierto oli mukavan lyhyt, 27 päivää. :)
yennaf kp 1/27 yk3
Kommentit (601)
Muoks. Siis ovisplussa tuli kp17 ja 18, nuo ^ oli päivämäärät. :)
Heippa taas ! Pahoitteluni tipahtaneille ja tarrasukkia matkaan plussanneille ! <3
On: Tänää otettu vika Terolut ja nyt sit alkaa jännäämiin et saapuuko täti kylään vai ei.. Toivottavasti ei ! Jos oireita pitäs luetella, nii väsyttää pirusti koko ajan, närästää, pari kertaa päiväs etovaa oloo, vatsa on turvoksissa ihan ku oisin nielassu jalkapallon ! Ja ummetus vaivaa.. Välillä taas palelee koko ajan.. Tänää alkanu sitte menkkamaiset jomotukset. Normaalisti jomottaa koko ajan, mut nyt tulee aaltoina ja välillä vihlasee oikee kovasti.
Saas nähä kuin käy.. Tai sit noi kaikki johtuu Terolutist tai kuvittelemalla teen itelleni oireita.. Ääh, en tiie :/
Välillä tosi masentunu fiilis, ja vituttaa armottomasti. Vähä välii rähjään tolle ukollekki jostaa iha mitättömäst asiast :D
En nyt sit vaan tiie et minä ajan sisällä pitäs olettaa et täti saapuu kylään jos tulee ?? Jossain keskusteluissa on puhuttu että parin päivän sisällä vikasta Terolutista ja joillain saattaa mennä viikkoki.. Koskakohan uskaltais sit testaa ?? :o
Jansku20
Voi Janskulla on epätietoisuutta! Toivottavasti se täti ei tuu ollenkaan :)
TMH, LMC ja foxylady kanssa oikein kunnon piinassa :D tää loppukuu on hyvä kun kukaan ei enää lievästi pohdiskele vaan ihan koko porukka tuntuu olevan kunnon tuskissa. Jotenkin hassua että seuraavasta kuusta ehtii varmaan tippuakin porukkaa ennenkuin itse ehtii sinne.. Myötätuntoa kaikille!! Tilastojen mukaan kahden jäljellä olevista pitäisi vielä plussaa! Jos siis yksi kuudesta yrityksestä päätyy raskauteen.
Parannan teidän tsäännssejä. Tajusin just ettei tissit oo enää sitä vähääkään kipeät, joten eiköhän tää ollut sit tässä. Huohhh. Verta toosi vähän normaaliin verrattuna, mutta ei se varmaan tarkoitakaan mitään. No kolme-neljä pv ja saan lopun tälle. Eikös plussan pitäisi tulla jos ois kyseessä dpo 19 (eikä -14) ihan illallakin?
Tipahdin, kovaa ja korkealta. Ei se auta kun alkaa taas uusi kierto.
Päivitys 19.2.2014
**Lokakuun 2014 jännäilijät:**
-
Jansku20 kp 60/32? Yk 7
Weebee kp 37/27-29 yk6
Joliette kp 35/26 yk 3
Bamse8 kp 40/32-36 yk4
miiisu kp 33/28 yk 5
Helmiunelma 33/28 yk4
MatildaV kp 30/29 yk6
Hjöördis Kp 26/25 yk1
Lovemychildren yk2v
Millimamma ?/??
Plussanneet:
killed kp 25/28 yk2
Taivaanlaiva kp 33/31 yk1
yennaf kp 26/27-31 yk3
mannariini kp 25/26 yk1
Elokuu15 kp 30/26-27 yk3
Hilla kp 32/31 yk1
Haaveilija 28/25 yk 3
Marjana yk4v
Trewq kp 26/27-28? yk5
Katherine kp 32/30-35 yk 1
Siirisofia yk 20-21
Tipahtaneet:
Henriikka85
Evelyn80
Lalaloo
tann
mammanen2011
Safia
emilllia
Jonsteri
Jellonamieli
Anniina77
Pikkumyy
Tiusk
NeitiA
katarine
sannakaro
anneee
Rouva79
Masc
kathia
Alicia
Marjamiini
Simpukka
Saffelson
Rellu
Ipa
Emotar
blackpanther
80emilia
Lapinnoita
Snipsus
mimmi ja onni
Havu
Anniw
Tunturi
T M H
Piinaaa...
Havu: Ei mullakaan ole mitään tissikipuja =). Ei tosin plussaakaan, joten mistäs noista tietää. Onpas nastaa kun laskit tuon todennäköisyyden tuohon... Piristi aamua kummasti. Tsemppiä viime hetkiin sulle(kin)!!
Jansku: Terolutien jälkeen vuoto alkaa tosiaan "muutaman päivän sisällä". Mulla, kun aikanaan niitä käytin, alkoi aina kolmantena päivänä viimeisestä terosta. Voit toki kuvitellakin, tai sit terot voi tehdä sulle noita olotiloja... Tai sit raskaus!! Toivotaan, että menkat jää alkamatta ja oot se toinen, joka vielä tilastoplussan tässä kuussa saa =)
Foxy Ladylle tervetuloa joukkoon vielä ja tsemppiä odotteluun!
TMH: Pöh =/. Tsemppiä ensi kiertoon. Vauva se on marraskuunkin vauva =)
).( Vielä eivät menkat alkaneet. Tänään on klinikalta annettu testipäivä mut kuulkaa kun mä en halua testata. Ällöttää ajatuskin siitä negatuloksesta, että aattelin vaan ootella vielä. Menkathan voi alkaa hetkellä millä hyvänsä ja olo on kyllä tosi menkkamainen. Alaselkää juilii ja alavatsa on hellänä. Mut ei mitään herkkyyksiä, sun muita riesana eikä siis niitä tissioireitakaan. Joten mä nyt vaan oottelen.
Tsemppiä kaikille viime hetkille, muistakaa kydä täällä avautumassa =D!
LMC (ent. Roxymamma) pp14
Voi TMH :( hermoja sinne. Miten toi voikin tuntua niin pahalta...
Kyllä ne tilastot tässäkin kuukausipinossa pätee!! Noista jo poistuneista 11 plussaa 47 yrityksestä, joten se on 23%. Ja joka paikassa lukee että 20% todennäköisyys. Eli aika tarkkaankin!! Kivaa:)
Täällä vähän tylsää niin autan pitämään pinoa hengissä :P vaikka oon kyllä niin tippunut jo :D no mulla ajankohtainen pino taitaa sit olla vasta tammikuiset 2015, eli sitä ootellessa. Huoh!! Pääsin muuten eilen livahtamaan yksin tän kylän markettiin, mutta eihän siellä ollut testejä myynnissä :( mikä pettymys!!
Havu kp 4/24-35 (se siitä säännöillisestä kierrosta)
Tosiaan hassua kun enää muutama täällä jäljellä ja pelkkää piinaa kaikilla. Olen pahoillani tippuneiden puolesta. Toivon todella että seuraava kierros olisi teille tärppi.. täällä on ollut aika ihanaa jännätä teidän naisten kanssa ja lukea mitä teillw kuuluu :) <3. En ole aikaisemmin kirjoitellut missään ryhmässä mutta jos nyt ei nappaa niin en varmaan jaksa hermoilla joulukuisten (?) ryhmässä enää.
Hohhoijaa. Ei vieläkään oireen oiretta mihinkään suuntaan. Ei menkkoja, ei väsymystä, EI MITÄÄN.. mua niin ketuttaa jos tämä on joku sairaan pitkä kierto, tsiisus. Muuten olen iloinen pitkästä kierrosta mutta vauvaa yrittäessä tämä on kamalaa :(
Bamse kp40/32-36 yk4
LMC ja Havu, kiitos tsempeistä ! Piristi mieltä kummasti ! Toivotaan parasta :) (mutta pelätään pahinta..) :/
Aluks meinasin et oisko huomisen yhen vapaa päivän kunniaks tehny testin, mut nyt en ookkaa niin varma haluunko.. :D Jospa varmuudeks malttais oottaa muutaman päivän, saa nähä.. Eiliset tuntemukset on tallella, mikää ei oo poistunnu. Nyt vaan takaraivossa jyskyttää, että "kyllä se täti sielt saapuu, turha kuvitellakka muuta".. :/
Pakko ottaa nyt pikku päikkärit ennen Suomen peliä, väsyttää iha tajuttomasti !
Jansku20
Ihanaa Marjana! <3 <3 <3 Tulin tänne kurkkimaan kuulumisia, vaikka jännään ite tuolla marraskuisissa! Kun luin sun viestin plussaamisesta niin tuli kyyneleet silmään. Toivon ja rukoilen, että kaikki menee hyvin! Nyt vaan nautit! :)
Moi, minä otin ainakin tilastonegan =).Tänä aamuna testasin ja nega oli. Soittelin sit klinikalle ja selvis, että se progestronikoe oli kans arvoltaan niin alhainen viime viikon keskiviikkona, että en lopulta siis ole edes ovuloinut. Lääkkeistä huolimatta.
Nyt venaillaan vaan menkkoja ja sitten uutta putkeen -tai välikierto. Kattellaan.
Tsemppiä ja plussatuulia kovasti teille muille vielä jännittäville.
LMC (ent. Roxymamma)
Tuu jansku heti kertoo kun testin teet!
Bamsen ei auta kuin odottaa :( toivottavasti ei veny hulluna. Ja voihan se pitkässäkin kierrossa tärppää!
LMClle pahoittelut! Tosi harmi homma :(
Täällä loppu jo eilen aamulla vuoto. Kesti 3-4 päivåä heikkona. Kyllä mulle tällaiset kelpaisi normi 4-5 pv täyden laidallisen sijaan. Aamupalan jälkeen on oksettanut, ehkä oon syönyt liikaa :D nojoo ei mulla mitään oloja oo, huomisen negan jälkeen lopetan kirjoittelun.
Pitiki mennä testaamaan.. Negahan sielt pamahti.. :'(
taas tiputtii kovaa ja korkeelta.. Apteekin omal testasin.. Tiistai iltana otin vikan Terolutin.. Noh, jos ei täti kurvaa kylää parin päivän sisäl ni teen uuen testin.. Mut nyt on fiilikset niin maanraos et mikään ei huvita, onneks on yks vapaa päivä töistä ni voin vaa hautautuu sohvan pohjalle.. :(
Jansku20
Sunnuntai iltana testasin negan ja päätin et ens viikonloppuna sit uudestaa jos eibole viel täti tullu kylää. Nyt olen sit saanu hiivan jostain ja ajattelin et jos se vois johtua raskaudesta. Myös muutama finni ollut tällä viikolla leukapielissä niinkuin oli ekan raskauden aikana. No malttamattomana tein testin tänään ja puhdan nega taas! Tää on niin kamalaa piinaa etten tiedä miten päin olisin :/
Nyt suuntaan salille purkamaan tätä ahdistusta. Huoh.
Bamse kp41/32-36 yk4
Voi Jansku, elä sinäkään vielä heitä toivoa *hali*. Pidät nyt oikein kivan vapaapäivän :) täällä peukut pystyssä että täti ei kurvaisi kummallekkaan kylään
Bamse, toivotaan parasta ettei sinullekka täti kurvaa kylää ! <3
tää on vaan niin perkeleen turhauttavaa ! :(
Tää on tosiaan todella turhauttavaa! Mä olin niin toiveikas aamulla ja voi sitä pettymystä kun nega siinä testissä näkyi. Olin niin pettyny. Ja koko päivän ollu surulline ja sen takia pinnakin kireellä, ihan turhaan äyskiny miehelle. Jos tämä tosiaan on taas joku ylipitkä kierto ni minä haluun gyneltä jotku hormoonilääkkeet millä ne pistää meikäläisen kropan ruotuun ja toimimaan. Justii sanoin miehelle et tottakai ny sit on ajotettu peiton heilutukset niihin oletettuun ovulaation aikoihin ja sen jälkee otettu ihan rennosti. Mutta jos tää kierto on tällänen superpitkä ni ovulaatiokin olis myöhemmin ja nyt ei mitään hajua onko ajotettu/tullaanko ajottamaan oikeeseen ajankohtaan. Äääh :( niin kurjaa ja ärsyttävää ja rasittavaa..
Mulla oli ihan samat fiilikset kun sulla eilen ! Sitä pettymyksen määrää ku tuliki vaa yks viiva.. Munki mies kyllä sai sit osansa min vitutuksesta, vaikka tiien et eihän se mitään auta..
Pitkän kierron takiahan mie menin gynelle ku marraskuisen keskenmenon jälkee oli kierto 45pv ja joulukuisten menkkojen jälkee ei oo menkkoi tullu.. -.- Ja sehän sit määräs nuo Terolutit. Odotukset on vaa ollu aika korkeel ku silloin ultras näky et ovuloin 4-5 päivän sisällä, nii peittoo heiluteltii joka päivä ja sit 6:tena päivänä alotin terot. Mut sit tuliki se saatanan nega.. :(
Täl hetkel kaik "oireet" on edelleen tallella ja täti ei oo viel saapunnu.. Tilasin keskiviikkona testejä, ja niitten pitäs tänää vissii tulla ni testailen sit taas parin päivän sisäl JOS se täti ei nyt sit kerkii kurvata kylää..
Jansku20
Päivitys 21.2.2014
**Lokakuun 2014 jännäilijät:**
-
Jansku20 kp 62/32? Yk 7
Weebee kp 39/27-29 yk6
Joliette kp 37/26 yk 3
Bamse8 kp 42/32-36 yk4
miiisu kp 35/28 yk 5
Helmiunelma 35/28 yk4
MatildaV kp 32/29 yk6
Hjöördis Kp 28/25 yk1
Millimamma ?/??
Plussanneet:
killed kp 25/28 yk2
Taivaanlaiva kp 33/31 yk1
yennaf kp 26/27-31 yk3
mannariini kp 25/26 yk1
Elokuu15 kp 30/26-27 yk3
Hilla kp 32/31 yk1
Haaveilija 28/25 yk 3
Marjana yk4v
Trewq kp 26/27-28? yk5
Katherine kp 32/30-35 yk 1
Siirisofia yk 20-21
Tipahtaneet:
Henriikka85
Evelyn80
Lalaloo
tann
mammanen2011
Safia
emilllia
Jonsteri
Jellonamieli
Anniina77
Pikkumyy
Tiusk
NeitiA
katarine
sannakaro
anneee
Rouva79
Masc
kathia
Alicia
Marjamiini
Simpukka
Saffelson
Rellu
Ipa
Emotar
blackpanther
80emilia
Lapinnoita
Snipsus
mimmi ja onni
Havu
Anniw
Tunturi
T M H
Lovemychildren
Heippa! Tuun tänne ihan viime metreillä jännäileen, tosin taustajoukoissa oon hengaillut.
Pikaisesti.. oon kolmen lapsen reilu 30v äiti, ja neljäs raskaus päätyi elämäni ensimmäiseen keskenmenoon joulukuun lopussa, la ois ollu kesäkuun alkupuolella. Perusneuvolakäynnillä 16 vkolla (tyttö vastasi n. vko 13) sydänääniä ei kuulunutkaan ja siitä sumussa tyhjennykseen, joka päätyi vielä samana päivänä kaavintaan.
Kummallinen on ihmismieli, noinkin valtavan pettymyksen ja elämän romahtamisen jälkeen tiesin haluavani yrittää heti uudelleen.
Ensimmäiset menkat tuli jämptisti reilu neljä viikkoa kaavinnasta, ja toiset samoin. Joten elämäni ensimmäisen ovistikuttelun aloitettua sain positiivisen 8. Ja 9.pvä. Peitto heilui 8.pvä illalla ja oviksen olin tuntevinani 10.pvä. Hirmu aktiivista yritys ei ollut, mutta toki odotan ja toivon että jo tuostakin tärppäis! :)
La ois näillä lokakuun viimeinen, että täpärästi tässä porukassa.
Ainiin ja tein jo tänään illalla (en edes aamulla) raskaustestin, joka ihan nega, mutta menkkojenhan nyt pitäis alkaa vasta sunnuntain tienoilla, että ihan vähän ajoissa liikkeellä :D mutta kun niitä nyt sattu tänään postissa tuleen.. ;)
Onnea kaikille plussanneille ja peukkuja meille viimeisille jännäilijöille! :)
Foxy Lady, varmaan kutakuinkin kp27/31 ja yk1 (tai 2 jos eka kierto laskettaisiin, mutta tämä nyt ensimmäinen varsinainen yritys)