Millaista on olla todella lyhyt? Kuten vaikka 165 cm?
Kommentit (89)
Mä oon 160 ja mies 166.
Ei me oo ajateltu koko asiaa koskaan, hyvin meillä on mennyt.
Minä olen n. 163cm ja pidän itseäni ihan keskimittaisena, iso osa tutuistani on suunnilleen saman mittaisia. Koskaan ei ole "lyhyydestä" ollut mitään oikeaa haittaa. Minulla on suhteessa aika pitkät jalat joten housut on yleensä just sopivia omassa koossa (käytän S-kokoa). Kaupan ylähyllylle yllän helposti paitsi jos tuote on siellä ihan takalaidassa, silloin tarvitsee jakkaran. Kotona tarvitsen myös jakkaran kaikkein ylimmälle hyllylle katsoessa, mutta niin tarvitsee 10cm minua pidempi mieskin, tosi hujoppi saa olla sinne yltääkseen ja sen mittainen lyö jo päänsä lamppuihin ym.
Luulet sitten asuvasi jossain hollannissa vai? Kun 165 cm on "todella lyhyt" mutta taidatkin olla joku napero joka ei osaa hahmottaa ajankulua eikä pituuksia.
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna ja rehellisesti v***ttaa! En yletä kotona tai ruokakaupassa ylähyllyille ilman, että raahaan jakkaran avuksi, todella vaikea löytää sopivia housuja (olen lyhyt, mutta koska harrastan taitoluistelua niin minulla on isot reidet suhteessa lyhyyteeni) ja monet maksimekotkaan (esim.) eivät näytä hyvältä, koska ne ovat suunniteltu pitkille naisille. Vähänkin jos tulee painoa lisää tämän pituisena, niin näyttää heti paljon läskimmältä ja pyöreämmältä, kuin jos olisin vaikka 10cm pidempi. Mutta ei kai sille mitään voi, pitää vaan hyväksyä omat estonsa ja vikansa.
N24, 161cm
Jos joskus kasvat henkisesti, niin sua ei noin vähäpätöiset asiat v.tuta yhtään.
Aloittajalle:
Millaista on olla aivoton?
Vierailija kirjoitti:
Miehenä saa heittää kaiken toivon naisen löytämisestä.
Elämä on käytännössä ohi, jos kasvu pysähtyy alle 180 senttiin.
Tämähän ei pidä paikkaansa.
Olen 168 senttiä pitkä mies. Olen seurustellut muutaman, älykkään ja kauniin naisen kanssa ja ollut yhden kanssa naimisissa 14 vuotta.
Eron jälkeen tapasin elämäni suuren rakkauden. Hän on kaunis, sivistynyt, älykäs, hauska ja lämmin.
Tunnen muitakin hyvin lyhyitä miehiä, jotka ovat löytäneet hyvät puolisot.
Lyhyys ei toki ole näiden miesten ainoa ominaisuus. He ovat myös kiinnostavia ihmisinä ja miehinä.
158cm olen eikä ole haitannut. Tai no nuorempana babyfacena paperit kyseltiin 30v saakka mutta näin nelikymppisenä ei enää. Jostain syystä miehet lähestyy helposti, otan kohteliaisuutena.
Olen 157cm pitkä nainen. Lyhyys aiheuttaa välillä turhautumista kun ei yllä johonkin, vaikka yläkaappeihin. Keikalla ei meinaa nähdä mitään seisomapaikalta. Miehen löytäminen ei ole vaikeaa, monet pitävät pieniä söpöinä.
Olen 160cm enkä koe olevani lyhyt. Yläkaappeihin en kyllä yllä enkä Prisman ostoskärryjen pohjalle.