Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on olla todella lyhyt? Kuten vaikka 165 cm?

Vierailija
08.10.2020 |

?

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa naisten keskivertopituus on 164 cm, joten aika moni alle 165 cm pituinen nainen (itseni mukaan lukien) toteaisi varmaan, että ihan normaalia. Jos tuosta otetaan vielä reilut 10 cm pois niin sitten voidaan mielestäni alkaa puhua lyhyistä ihmisistä.

Keskivertopituus on 164, jos on syntynyt vuonna 1945. Nuoret ovat vähintään 170 cm, moni nuori on 180 cm. Ja nyt puhutaan naisista.

Nuoret ovat vähintään 170 cm? Tunnen aika paljon 16-vuotiaita tyttöjä, ja näillä kyllä pituudet asettuu aika tasaisesti välille 158 cm - 185 cm. Toki hieman vääristää se, että tytär pelaa lentopalloa, joten on tekemisissä keskimääräistä enemmän pitkien tyttöjen kanssa, mutta jos katsoo esim. kuvia tyttären 9-luokan päättäjäispäivästä, niin tämä meidän 177 cm tytär on reilusti tytöistä pisin ja monta poikaakin pidempi. Osa tytöistä jää lyhyemmäksi korkkareillakin (omalla tyttärellä oli matalat kengät).

Vierailija
22/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä saa heittää kaiken toivon naisen löytämisestä.

Elämä on käytännössä ohi, jos kasvu pysähtyy alle 180 senttiin.

Uli uli taas..

Mä en ole koskaan ollut yli 174cm miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lyhyt, 153 cm. Naisena minulle ei ole ollut siitä mitään haittaa. Kyllähän moni on jaksanut päätään aukoa, mutta itselleni tämä pituus on aivan tarpeeksi.

Vierailija
24/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä särkee, ei kai tässä muuten mitään.

Vierailija
25/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on höpsö, en käytä nyt sitä vakiokommenttiani. 

Vierailija
26/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

157 cm tappi täällä vastaa. Oikein mukavaa on olla näin lyhyt. Kaupassa kun kurottelen ylähyllyltä tavaraa niin sekunnissa on komea hopeakettu apua tarjoamassa :  D  Mieheni on 194 cm ja tykkää kun mahdun kivasti hänen kainaloon. Miehenä olis varmaan toiset ajatukset , näin ajattelen.

Vierailija
27/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä iso nainen on aikamoinen hirvi, naisellisuus kärsii

Vierailija
28/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala Harris on 157cm.

Vierailija
29/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just hetki sitten oli keskustelu pitkille naisille 168cm ja yli :D Normaalipituiset on siis 166-167cm

Vierailija
30/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

162-senttinen nainen vastaa, ettei se mitenkään erikoiselta tunnu. Joskus harmittaa, kun ei yllä kaupan tai kodin ylähyllyille. Kerran järkytyin, kun otin tuolin etsiessäni jotain tavaraa takan päältä ja näin, mikä pöly- ja roskakerros siellä oli, josta olin ollut autuaan tietämätön. Perheen hujopit saivat kuulla kunniansa. En vieläkään tajua, miten he saattoivat nähdä sen sotkun joka päivä sieltä yläilmoistaan ja olla siitä totaalisen piittaamattomia.

Et ole lyhyt, olen saman mittainen enkä miellä itseäni lyhyeksi. Lyhyempiä naisia tulee vastaan pilvin pimein joka päivä. 

Vierailija
31/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheksi 165cm on tosi lyhyt.

Vierailija
32/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on sinusta lyhyt niin mikset kysy itseltäsi? Olet varmaan joskus ollut sellainen.

Kymmenenvuotiaat ovat 165 cm pitkiä.

Vierailija
33/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä millaista on olla todella lyhyt. Itse olen 163, enkä ole todella lyhyt.

Vierailija
34/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itseään pidemmät näyttää rumemmilta alaviistolta. Kiva katella kaksareita.

Vierailija
35/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

165cm pitkä ihminen on todella aika lyhyt, jos tarkoitat miestä; naisten kohdalla sen sijaan on kyse keskipituudesta (tilastojen mukaan 164 - 167cm).

Mutta lyhyet miehet ovat hyviä rakastajia!

Vierailija
36/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

157 cm tappi täällä vastaa. Oikein mukavaa on olla näin lyhyt. Kaupassa kun kurottelen ylähyllyltä tavaraa niin sekunnissa on komea hopeakettu apua tarjoamassa :  D  Mieheni on 194 cm ja tykkää kun mahdun kivasti hänen kainaloon. Miehenä olis varmaan toiset ajatukset , näin ajattelen.

Entä onko se sulle kiva olla kokoajan pää kenossa kun puhut miehellesi. Kyllä sinne kainaloon mahtuu oli sitten minkä pituinen tahansa.

Vierailija
37/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. t. 160cm

Vierailija
38/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä onko se sulle kiva olla kokoajan pää kenossa kun puhut miehellesi. Kyllä sinne kainaloon mahtuu oli sitten minkä pituinen tahansa.

Ai vitsi kun paistaa kateus kauas tuosta kommentista. Eikö joku pitkä mies ole huolinut sua?

Vierailija
39/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 147cm nainen.

Mieheni on 194cm.

Ei ole ikinä kiusattu minua pituudesta. Ikinä pituudesta ei ole ollut haittaa. Pituus on aina ollut ok luonnollinen asia minulle.

Kaupoissa käytän niitä korokkeita tai kysyn voiko joku auttaa. Mahtuu hyvin joka paikkaan. Housujen lahkeita voi lyhentää tai ostaa lasten/nuorten malliston.

Vierailija
40/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 162 cm enkä kyllä mielestäni todella lyhyt, pelkästään lyhyt. En yllä kovin korkealle keittiön kaappeihin ilman jakkaraa. Näytän pöhköltä lylleröltä pitkissä mekoissa ja muutenkaan tietynlaiset vaatteet eivät näytä hyvältä päälläni, kun ovat suunniteltuja pitkille naisille. En näe live-keikoilla lavalle, koska edessä on aina joku pidempi tyyppi. En tule ikinä pärjäämään sulkapallossa, sillä pidemmät yltävät aina helpommin palloon juoksematta itseään yhtä läkähdyksiin.

Toisaalta voin käyttää korkokenkiä näyttämättä koskaan liian pitkältä niissä.