Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Mieheni salasuhde"

Vierailija
29.12.2013 |

Huvittuneena luin täältä viestejä kakkosnaisista ja vaimoista. Minunkin salasuhteellani on vaimo, pieni lapsi (uusioperhe) ja salasuhde +minä. Kumpikaan näistä naisista ei tiedä minusta, mutta minä tiedän heistä. Mies näytti minulle viime tapaamisellamme ja on näyttänyt aiemminkin tämän salasuhteen lähettämiä eroottissävysiä sähköposteja ja oli siellä toki arkisiakin asioita. Meillä oli hauskaa kun seksin jälkeen sängyssä luimme näitä mielestäni ontuvia seksi-viestejä. Mies on tavannut vaimonsa ja salasuhteensa netissä, kuten minutkin. Lisäksi hänellä on lukuisia 1yön juttuja. Viesteissä nainen mm. kertoi, ettei ole ikinä tuntenut mitään tällaista ja mies myötäili :) ei kuulemma muutakaan voinut. 

Miehellä on myös lukuisia salasuhteita jo ennen: on lääke-edustaja itäSuomesta, lääke-edustaja Espoosta, toimitusjohtajan kotirouva pk-seudulta, itä-Helsingistä nuori opiskelijatyttö ja lisäksi kolme muuta. Mies itse ei asu lähelläkään pk-seutua, mutta suurin osa naisista ollut sieltä. Olen nähnyt melkein jokaisen naisen kuvan ja kahdesta jopa alastonkuvia :D

Tämä mies sanoo, että olen ainoa nainen, jolle voisi olla uskollinen ja haluaisi kanssani yhteisen tulevaisuuden. Arvatkaapa uskonko? EN.

Kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää.. ja nykymaailma on sairas.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Mikäköhän on tilanteena se surullisempi: 
a) ei tiedä, että kumppani pettää 
b) tietää, että kumppani pettää vai 
c) tietää, että kumppani pettää kaikkia, mutta minun kanssani on kaikista eniten "tosissaan". 

;)

Vierailija
22/28 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinua kiinnostaa uskoton ja epärehellinen mies? Oletko kasvanut perheessä, jossa isä ei välittänyt lapsistaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 02:15"]

Huvittuneena luin täältä viestejä kakkosnaisista ja vaimoista. Minunkin salasuhteellani on vaimo, pieni lapsi (uusioperhe) ja salasuhde +minä. Kumpikaan näistä naisista ei tiedä minusta, mutta minä tiedän heistä. Mies näytti minulle viime tapaamisellamme ja on näyttänyt aiemminkin tämän salasuhteen lähettämiä eroottissävysiä sähköposteja ja oli siellä toki arkisiakin asioita. Meillä oli hauskaa kun seksin jälkeen sängyssä luimme näitä mielestäni ontuvia seksi-viestejä. Mies on tavannut vaimonsa ja salasuhteensa netissä, kuten minutkin. Lisäksi hänellä on lukuisia 1yön juttuja. Viesteissä nainen mm. kertoi, ettei ole ikinä tuntenut mitään tällaista ja mies myötäili :) ei kuulemma muutakaan voinut. 

Miehellä on myös lukuisia salasuhteita jo ennen: on lääke-edustaja itäSuomesta, lääke-edustaja Espoosta, toimitusjohtajan kotirouva pk-seudulta, itä-Helsingistä nuori opiskelijatyttö ja lisäksi kolme muuta. Mies itse ei asu lähelläkään pk-seutua, mutta suurin osa naisista ollut sieltä. Olen nähnyt melkein jokaisen naisen kuvan ja kahdesta jopa alastonkuvia :D

Tämä mies sanoo, että olen ainoa nainen, jolle voisi olla uskollinen ja haluaisi kanssani yhteisen tulevaisuuden. Arvatkaapa uskonko? EN.

Kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää.. ja nykymaailma on sairas.

[/quote]

Maailma ei ole sairas, vaan tuo mies. Eikä sunkaan terveysdestä ihan takuuseen voi mennä kun haluat tuollaisen oksetuksen kanssa olla tekemisissä ja saat kiksit toisille nauramisesta.  Ja ihan tännekin kirjoitat upista elämänkokemuksistasi.

Vierailija
24/28 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän anna paljaalla tuollaiselle?

Vierailija
25/28 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärtänyt, siis mikä ap on sille miehelle?

Vierailija
26/28 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä mies, ap. Miten joku voi olla noin ilkeä, että ensinnäkin naureskelee jonkun tosissaan kirjoittamille rakkaudentunnustuksille ja toisekseen esittelee niitä vielä jollekin kolmannelle osapuolelle. Ikävä tyyppi, jonka kanssa en kyllä voisi olla edes samassa huoneessa saati koskea edes pitkällä tikulla.

Tuo esimerkki ei kerro siitä, että maailma olisi menossa johonkin suuntaan tms. Se kertoo vain siitä, että ap:n hoito on henkisesti häiriintynyt ihminen, jolla on pahoja ongelmia tunne-elämässään.

Vierailija
27/28 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 17:36"]

En ihan ymmärtänyt, siis mikä ap on sille miehelle?

[/quote]

Reikä.

Vaimo ja RAKAStajatar löytyy jo.

Vierailija
28/28 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittoipas ap pahan. Mutta sulla mahtaa  olla aika paha olo itselläsi ja hampaankolossa jotain sitä vaimoa ja näitä muita huijattuja naisrinkiläisiä kohtaan, kun pitää tänne  erikseen tilittää. Olen tainnut tavata sut livenäkin. Sinä olet se  "hätävara": aina saatavilla, et ihan ykkösvalinta, mutta kelpaat silloin, kun ei ketään parempaakaan ole tarjolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä