Kirjoittaako tällä palstalla IHAN OIKEASTI myös miehiä?
Mun on jotenkin todella vaikea kuvitella sitä. Lisäksi ne "miesten" kirjoittamat jutut, jotka on kohdalleni osuneet, on olleet tyyliltään sellaisia, että jos rahaa pitäisi laittaa likoon, niin veikkaisin kirjoittajaksi naista.
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 03:40"]
:) Ja ihan karvaperse uros olen!
[/quote]
Hieno homma!
ap
Joskus tuntuu et täällä on enemmän miehiä kuin naisia :D
No minä kirjoitan mieheni puolesta. Hän sanelee minä kirjoitan. Ihan hyviä keskusteluja olen saanut aikaiseksi.
Olen saanut aikaiseksi myös erään palstan tunnetuimmista hahmoista :)
Olen mies ja esiinnyn täällä naisena.
Kaikki pervot aloitukset täällä ovat miesten tekemiä.
Mieheni toisinaan kirjoittaa tänne. Eksyi palstalle aikoinaan mun perässä, käydään täällä satunnaisesti. Muutaman kerran kuussa.
Olen saanut aloituksiini vastauksia myös miehiltä, en pidä sitä mitenkään ihmeellisenä. Miksei miehet voisi käydä ja kirjoitella tänne siinä missä naisetkin?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 03:55"]
No minä kirjoitan mieheni puolesta. Hän sanelee minä kirjoitan. Ihan hyviä keskusteluja olen saanut aikaiseksi.
[/quote]
tero?
quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 07:06"]
Kaikki pervot aloitukset täällä ovat miesten tekemiä.
[/quote]
Näin on. Ihmettelen, kuinka innokkaina ämmät(?) ovat niihin vastailemassa. Yleensäkin, jos jotain asiallista kysyy, tulee haukkuja, mikset käytät googlea, mutta auta armias, jos kyselet perskarvan pituutta, vastauksia tulee satamäärin.
Minä olen mies, mutta en ikinä kirjoita niitä "ootte te naisetkin iha tymii; t. mies" -viestejä. Enkä rivouksia! Hyi.
Naismaiseksi kirjoitustyyliäni on toki kehuttu muuallakin.
Minä teen kirjoituksiini tahallaan kirvoitusvirheitä, jotta minun uskotaan olevan mies ;) Eikä minua haittaa mitenkään vaikka minua luultaisiin naiseksi. Mitä siitä, ihmisiähän tässä kaikki ollaan.
t. mies
Ei ne oikeesti ole miehiä! Tuhkamunia ovat jos edes sitäkään!
Täältä saa mukavasti voimia jatkaa yksinäistä taaperrusta, kun lukee miten vaikeaa miehen ja naisen yhteiselo on. Mies olen ja jäin suorastaan koukkuun tänne puolisen vuotta sitten.
Nykyään en juurikaan sukupuoltani erikseen mainitse, mua ei häiritse jos luullaan naiseksi. Melkosta mielikuvitussoppaa tämä tuntuu muutenkin olevan suurelta osin.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 07:20"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 03:55"]
[/quote]
Tero?
[/quote]
11 cm mies?:D
Kyllä. Ex-mieheni roikkui aikanaan täällä yökaudet ja löysi täältä uuden. Hyvä. Saikin oikein tyrannin.
Kummastutti kun Hyvät ja huonot uutiset -ohjelmassa osa miehistä antoi ymmärtää kovastikin tietävänsä mikä on meno vauva.fi:ssä. Noh, kai se jotain suunsoittoa oli vain.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 03:12"]Olen parikymppinen mies ja luen tätä palstaa sen komediallisen arvon vuoksi.
[/quote] ^^
Tän miehisemmäksi ei mies enään miehisty.
Mut varoituksen sana ihanille naisille, että kaikki eivät edes esitä täällä vaan autenttisesti ovat miehiä vaikka sitä ei kylillä toitotetakkaan.
Naiset tykkää mielipuolikuvitella juttuja, ja laukoa niitä totuuksina. Vaikka olisi vasta kerrottu puolijuttua. Naiset on hassuja!
Väitän ainakin neljäsosan kirjoittajista olevan miehiä.
T.mies