Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, voisitko ottaa kumppaniksi 3 000 €/kk Suomessa tienaavan filippiinohoitajan? Onko halutumpi kuin suomalainen?

Syntyvyys nousuun
08.10.2020 |

Heitä on kuulemma tulossa Suomeen 1 000 naisen verran. <3

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten on heti olettamus, että sieltä tulee 1000 naimaiässä olevaa kuumaa sinkkua?:D

Eiköhän moni ole ihan perheellinen, ja lähtee ulkomaille tienaamaan muutamaksi vuodeksi. Meidän kuukausipalkkamme on filippiinien vuositulot. Saavat täällä tienatuilla rahoilla lapsensa kouluun jne.

Mitä väliä? Terveitä naisia panettaa ja suomalaisten miesten saumat paranevat varmasti. Nyt viimeistään kannattaa av-mammojen alkaa treenaamaan kroppa kuntoon.

Miten ulalla joku voikaan olla? Mä oon opiskellut samoissa tiloissa noiden kanssa eikä ne koko aikana vilkaisseet suomalaisiin miehiin. Useampi sanoi kotona olevan odottamassa mies sekä lapset jotka vaikuttivat puheiden perusteella olevan tärkeitä. Olivat rehellisesti sanottuna keskittymässä siellä opintoihin, koska halusivat työllistyä.

Aivan varmasti olisivat sinulle kuitenkin sanoneet jos olisi jotain muuta mielestä.Miten ulalla joku voikaan olla? Ei kai ne sinulle kerro, vai kertoisitko itse? Noinhan ne sanovat kun katolisesta maasta ovat mutta ovat kovia pneskelemaan. Näin ainakin Singaporessa ja HongKongissa mistä omat kokemukset filippiiniläisistä on.

Idiootti! Nuo sun ottamat on siellä olleet tekemässä bisnestä tavarallaan. Tavallinen aasialainen ei liehakoi läheskään noin paljoa. Seuraisit joskus uutisia/dokumentteja niin tietäisit jotakin.

Idiootti. Opettele käyttäytymään. Eivätkä ole, vaan kodinhoitajina ovat olleet nuo naiset joita tarkoitin. Tekevät kuusituntista työviikkoa ja aina lauantai-iltana vaihtavat vapaalle. Ovat täsmälleen kuvailemasi kaltaisia naisia. Mene katsomaan vaikka Singaporeen Orchard Roadin alueella oleviin puistikoihin sunnunntaisin, miltä näyttää? Ovatko tekemässä rahaa tavarallaan? Ei tarvitse seurata uutisia / dokumentteja koska olen nähnyt ja näen tälläkin hetkellä kaiken livenä. Olen matkustanut yli 50:ssä eri maassa ja monessa niistä kymmeniä kertoja. Ei tarvitse olla telkkarin tai somen varassa, että tietää minkälaista maailmalla on. Suosittelen muillekin. Sinä taas et tiedä mistä puhut ja jos tietosi rajoittuu tuohon yhteen kokemukseen niin oletko rehellisesti sitä mieltä, että sen perusteella voit tehdä noin pitkällle meneviä päätelmiä?

Mua suoraan sanottuna oksettaa miehet mitkä varta vasten menee köyhäksi tiedettyyn maahan ja nauttii saamastaan huomiosta. Tiedätkö miksi saatte huomiota ehkä jopa ilmaiseksi? Jotta veisitte mukananne. Sieltä halutaan pois.

Oksettaako myös naiset jotka tekevät niin? Entäs oksettaako se, että 3000 tienaava suomalainen sairaanhoitaja on 9000 euroa tienaavan insinöörin kanssa? Meillä on tälllainen tilanne kotona ja vaimon omat rahat eivät riitä juuri mihinkään. Väitätkö kenties vaimoani prostituoiduksi ja / tai minua hyväksikäyttäjäksi?

Paperilla tuo näyttää just siltä

Turhaan alkaa kullattaa selvää asiaa.

Vierailija
62/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten on heti olettamus, että sieltä tulee 1000 naimaiässä olevaa kuumaa sinkkua?:D

Eiköhän moni ole ihan perheellinen, ja lähtee ulkomaille tienaamaan muutamaksi vuodeksi. Meidän kuukausipalkkamme on filippiinien vuositulot. Saavat täällä tienatuilla rahoilla lapsensa kouluun jne.

Mitä väliä? Terveitä naisia panettaa ja suomalaisten miesten saumat paranevat varmasti. Nyt viimeistään kannattaa av-mammojen alkaa treenaamaan kroppa kuntoon.

Miten ulalla joku voikaan olla? Mä oon opiskellut samoissa tiloissa noiden kanssa eikä ne koko aikana vilkaisseet suomalaisiin miehiin. Useampi sanoi kotona olevan odottamassa mies sekä lapset jotka vaikuttivat puheiden perusteella olevan tärkeitä. Olivat rehellisesti sanottuna keskittymässä siellä opintoihin, koska halusivat työllistyä.

Aivan varmasti olisivat sinulle kuitenkin sanoneet jos olisi jotain muuta mielestä.Miten ulalla joku voikaan olla? Ei kai ne sinulle kerro, vai kertoisitko itse? Noinhan ne sanovat kun katolisesta maasta ovat mutta ovat kovia pneskelemaan. Näin ainakin Singaporessa ja HongKongissa mistä omat kokemukset filippiiniläisistä on.

Idiootti! Nuo sun ottamat on siellä olleet tekemässä bisnestä tavarallaan. Tavallinen aasialainen ei liehakoi läheskään noin paljoa. Seuraisit joskus uutisia/dokumentteja niin tietäisit jotakin.

Idiootti. Opettele käyttäytymään. Eivätkä ole, vaan kodinhoitajina ovat olleet nuo naiset joita tarkoitin. Tekevät kuusituntista työviikkoa ja aina lauantai-iltana vaihtavat vapaalle. Ovat täsmälleen kuvailemasi kaltaisia naisia. Mene katsomaan vaikka Singaporeen Orchard Roadin alueella oleviin puistikoihin sunnunntaisin, miltä näyttää? Ovatko tekemässä rahaa tavarallaan? Ei tarvitse seurata uutisia / dokumentteja koska olen nähnyt ja näen tälläkin hetkellä kaiken livenä. Olen matkustanut yli 50:ssä eri maassa ja monessa niistä kymmeniä kertoja. Ei tarvitse olla telkkarin tai somen varassa, että tietää minkälaista maailmalla on. Suosittelen muillekin. Sinä taas et tiedä mistä puhut ja jos tietosi rajoittuu tuohon yhteen kokemukseen niin oletko rehellisesti sitä mieltä, että sen perusteella voit tehdä noin pitkällle meneviä päätelmiä?

Noilla naisilla ei ole muuta vaihtoehtoa. Noista on oikeasti tehty dokumentteja missä naiset ovat päässeet kertomaan taustoistaan eikä monikaan haluaisi tehdä töitä köyhyysrajan alapuolella. Kodinhoitajat tienaa todella vähän pihien maksajien takia, aivan kuten lastenhoitajat ja siivoajat siksi he joutuu myymään itseään. 

Ihan ilmaiseksi minä ainakin olen heiltä "saanut". Et tiedä mistä puhut ja ilmeisesti uskot kaiken minkä televisiosta tai somesta näet. Dokumenteissa näytetyt kärjistetyt ääritapaukset eivät tarkoita, että kaikilla on asiat niin. On niitä hyväksikäytettyjä naisia Suomessakin.

Niin eli haluaisivat sinun ottavan mukaansa. Vähän sama homma käy EU:n alueellakin köyhissä maissa jossa voidaan antaa ilmaiseksi siinä toivossa että pääsevät lähtemään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua suoraan sanottuna oksettaa miehet mitkä varta vasten menee köyhäksi tiedettyyn maahan ja nauttii saamastaan huomiosta. Tiedätkö miksi saatte huomiota ehkä jopa ilmaiseksi? Jotta veisitte mukananne. Sieltä halutaan pois.

Oksettaako myös naiset jotka tekevät niin? Entäs oksettaako se, että 3000 tienaava suomalainen sairaanhoitaja on 9000 euroa tienaavan insinöörin kanssa? Meillä on tälllainen tilanne kotona ja vaimon omat rahat eivät riitä juuri mihinkään. Väitätkö kenties vaimoani prostituoiduksi ja / tai minua hyväksikäyttäjäksi?

Tienaatte yhteensä 12 000 euroa kuussa. Siis mihin teillä menee oikein rahaa? 

Vierailija
64/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin enemmän espanjalaisista ja kreikkalaisista hoitsuista, kun niitä oli Tampereen yöelämä täynnä <3

Vierailija
65/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri kävi hakemassa jonkun kipakan latinon itsellensä ja olen kyllä miettinyt näitä keskusteluja sitä menoa katsellessa. Nainen on kyllä kaunis kuin mikä, on aina laitettu ja pitää itsensä viimeisen päälle kunnossa, mutta on aivan täysin raivohullu. Tai siis raivo miehellensä, lapset hoitaa kyllä moitteetta, mutta herran jeesus sentään sitä raivoamisen ja karjumisen määrää. Ihmettelen suuresti jos sillä miehellä ei ole jo kuulovauriota....

Vierailija
66/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuri kävi hakemassa jonkun kipakan latinon itsellensä ja olen kyllä miettinyt näitä keskusteluja sitä menoa katsellessa. Nainen on kyllä kaunis kuin mikä, on aina laitettu ja pitää itsensä viimeisen päälle kunnossa, mutta on aivan täysin raivohullu. Tai siis raivo miehellensä, lapset hoitaa kyllä moitteetta, mutta herran jeesus sentään sitä raivoamisen ja karjumisen määrää. Ihmettelen suuresti jos sillä miehellä ei ole jo kuulovauriota....

Samasta syystä kuin slaavittaretkin pitää suomalaisista miehistä. Liitot säilyykin hiukan pidempään kerta ei lähdetä ihan jokaiseen oikkuun mukaan. Suomalainen mies on lehmänhermoinen :P

Vierailija
67/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Naisen palkalla ei ole miehelle väliä, kunhan on nätti, kiva, kunnioittava. Filippiino kuulostaa erittäin houkuttelevalta.

Vierailija
68/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä. Naisen palkalla ei ole miehelle väliä, kunhan on nätti, kiva, kunnioittava. Filippiino kuulostaa erittäin houkuttelevalta.

Luulisi Tinderissä olevan. Voithan pistää bio osuuteen lisämaininnan niin osaavat hakeutua oikean miehen luokse.

Vierailija
69/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä ylijäämä suomi turjake miehet luuluvat, että kelpaavat näille flipoille, jos eivät ole kelvanneet suomalaisille naisillekkaan?? Eivät nämä niin epätoivoisia ole, että kelpuuttavat kenet vaan.. Hoh hoijaa, mitä kuvitelmia, mutta saahan, sitä odottaa vaikka joulupukkia😂😂

Vierailija
70/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin voisin!

Vierailija
71/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nämä ylijäämä suomi turjake miehet luuluvat, että kelpaavat näille flipoille, jos eivät ole kelvanneet suomalaisille naisillekkaan?? Eivät nämä niin epätoivoisia ole, että kelpuuttavat kenet vaan.. Hoh hoijaa, mitä kuvitelmia, mutta saahan, sitä odottaa vaikka joulupukkia😂😂

Mitkä ylijäämä? Toki niitä äo 70 epähygieenisiä yksilöitä löytyy, mutta en usko että heitä tähän mielikuvitusleikkiin edes laskettiin. Miehillä se seinä tulee vastaan paljon myöhemmin kuin naisilla, biologisestikin. Koulutetun normimiehen ei tarvitse tyytyä +10kg tatuoituun naiseen. Eikä siis toistepäinkään.

Vierailija
72/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaan yksi kansalaisuus? Olisi ottaneet tuhat kauneinta hoitajatarta eri maista, kriisimaitahan ovat kaikki maat.

Tiedehän on todistanut että suomalaismiesten lisääntymislaadukkuus on maailman ykkönen, siksi ne ansaitsisi vain Parasta.

Filippiineillä on ylitarjontaa koulutetuista hoitajista ja he osaavat englantia. Ja harva heistä on rauhan uskonnon edustaja. Joten sieltä löytyy helpohkosti tänne sopivaa työvoimaa.

Ei se ole mitään ylitarjontaa, vaan ihan tarkoituksella heitä koulutetaan. Sairaanhoitajat ja merimiehet on Filippiinien vientituotteita. Tekevät töitä ulkomailla ja lähettävät rahat Filippiineille.

Vierailija
73/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ylijäämä? Toki niitä äo 70 epähygieenisiä yksilöitä löytyy, mutta en usko että heitä tähän mielikuvitusleikkiin edes laskettiin. Miehillä se seinä tulee vastaan paljon myöhemmin kuin naisilla, biologisestikin. Koulutetun normimiehen ei tarvitse tyytyä +10kg tatuoituun naiseen. Eikä siis toistepäinkään.

Ainoa mihin puutun on tuo väite että sperma olisi huippuluokkaa. Kunpa olisikin, sillä lääkäritkin ovat olleet jo vuosia huolissaan suomalaisten miesten spermanlaadusta joka ei kestä pakastusta. Miehet, miehet.. Pitäkää huolta mieskunnostanne!

Vierailija
74/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biologisesti, mitä väliä sillä on?? Naiset vaan säilyy nykyään paremmin ja ovat monesti timmejä mimmejä, kun taas suomi mies näyttää 40v saattohoitopotilaalta huonoine elämäntapoineen, ei tässä ole biologian kanssa mitään tekemistä ja kuka nuori nainen haluaa vanhan kävyn lastensa isäksi..

Sori siitä😢

Vierailija
75/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filippiina on parempi kuin suomalainen, niin se vaan on. Lisää Filippiinoja suomeen, kiitos! Siis miehiä. Pakko sanoa näin, ettei naiset suutu

Vierailija
76/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille hyvätuloisille miehille ei riitä hyvätuloisia naisia, etenkin jos habitus ei oikein riitä. Ymmärrän että olet tyytynyt hoitsuun, ei siinä mitään hyväksikäyttöä ole. 

Vierailija
77/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään filippiiniläinen hoiva-avustaja ei tienaa 3000e/kk.

Vierailija
78/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaan yksi kansalaisuus? Olisi ottaneet tuhat kauneinta hoitajatarta eri maista, kriisimaitahan ovat kaikki maat.

Tiedehän on todistanut että suomalaismiesten lisääntymislaadukkuus on maailman ykkönen, siksi ne ansaitsisi vain Parasta.

Ulkonäön suhteen geenit ei ole suosineet suomi miehiä taikinanaamoineen ja pallomahoineen.

Kaikki geenit eivät tule isältä.

Vierailija
79/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin heti!

Vierailija
80/89 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostavat ainakin papparaisia ja mummeleita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan