Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en tajua tätä kolestoriasiaa

Vierailija
28.12.2013 |

Mun mies vetää perunalastuja vaikka millä mitalla ja laittaa leivän päälle sentin kerroksen voita sekä juustojakin vetää vaikka millä mitalla. Reissaa paljon ja hotelliaamisella vakiona pekonia. Minä sen sijaan syön paljon salaatteja sekä kasviksia, enkä käytä leivän päällä rasvaa ollenkaan, leikkeleeni on yleensä kalkkunaa. Miten mulla on kolestoriarvot koholla ja miehellä normaalit? En vetele pullaa tai keksejäkään niin paljon, että se selittäisi asiaa. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolesteroliarvoihin vaikuttavat eniten ruokavalio, perimä, liikuntatottumukset, tupakointi sekä alkoholin käyttö. Myös eräät lääkitykset voivat vaikuttaa.

Miten ne vaikuttavat? Minulla kaikki noi on huonoja, ja silti loistavat kolesteroliarvot! aeimpi jatkaa...

Vierailija
22/25 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolesteroliarvoihin vaikuttavat eniten ruokavalio, perimä, liikuntatottumukset, tupakointi sekä alkoholin käyttö. Myös eräät lääkitykset voivat vaikuttaa.

Miten ne vaikuttavat? Minulla kaikki noi on huonoja, ja silti loistavat kolesteroliarvot! aeimpi jatkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 18:55"]

[/quote]

Kansankielisesti tässä: http://www.kaypahoito.fi/web/kh/potilaalle/naytaartikkeli/tunnus/khp00047 ja tarkemmin ja yksityiskohtaisemmin tässä: http://www.kaypahoito.fi/web/kh/suositukset/naytaartikkeli/tunnu/hoi50025#s4

Alemmassa linkissä runsaat ja kattavat kirjallisuusviitteet.

Vierailija
24/25 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 18:51"]

[/quote]

Olen pyörätuolissa oleva kasvissyöjä. Lääkkeitä joudun syömään mutten käytä alkoholia tai tupakkaa. Kokonaiskolesteroliarvo 6,8 josta HDL 1,8.

Vierailija
25/25 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 19:48"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 18:51"]

[/quote]

Olen pyörätuolissa oleva kasvissyöjä. Lääkkeitä joudun syömään mutten käytä alkoholia tai tupakkaa. Kokonaiskolesteroliarvo 6,8 josta HDL 1,8.

[/quote]

Ja kerroit tuon miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi