käyttekö yksin baarissa?
On tappavan tylsää ja tekisi mieli lähteä baariin tänään mutta kavereita ei juuri ole... Käyttekö yksin koskaan? Pelkään että tulee kiusaantunut olo istua yksin jossain.
Kommentit (4)
Olen käynyt paljonkin, kun ei aina jaksa kotonakaan möhkiä. Vaan eipä siellä kauan tarvitse olla yksin, aina olen saanut juttuseuraa miehistä. Ei muuta kuin lähdet sekaan vaan! :)
Mäki oon viime aikoina rohkaistunut. Oon aika ujo ja vaikea tutustua uusiin ihmisiin, ja siksi en ole aikaisemmin viitsinyt mennä. Nyt kun olen kuitenkin käynyt olen huomannut että on oikeastaan ihan kivaa. Joskus ei kiinnosta muiden kanssa jutella niin katselen muiden menoa ja pidän yksin hauskaa, ja toisinaan taas tulee juteltua jonkun ihmisen tai porukan kanssa pitkäänkin. Ikinä ei ole joutunut olemaan yksin jos ei ole halunnut.
Mä silloin ekalla kerralla kun keräsin rohkeutta ajattelin että pääseehän sieltä pois heti jos siltä tuntuu eikä siinä mitään menetä. Olin kuitenkin pilkkuun asti kun oli niin kuvaa, ja jatkossa olikin helpompaa lähteä kun muisti kuinka kivaa oli aiemmin.
Mä en ole illalla uskaltanut kun en halua että tuntemattomat miehet tulevat iskemään, mutta päivällä musta on oikein ihanaa käydä itsekseni yhdellä. Saa olla ihan rauhassa omien ajatustensa kanssa.
Oon käynyt yksin ja se on jopa rentouttavampaa kuin kavereiden kanssa :)