Mietin perheen luokse paluuta
Kun nuo kyytijutut on niin hankalia eikä ole oikein varaa kulkea taksilla. Sitten on tullut gynekologi, hammaslääkäri, röntgen yms laskua. Laskuja vaan tulee koko ajan eikä niitä pienistä tuloista pysty maksamaan. Taksiin en saa kelan tukea. En tiedä, mitä tekusi ettei velkaantuisi.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittaja tullut takaisin? Mahtavaa, olikin jo ikävä.
Joka päivähän se on kirjoitellut siitä asti taas, kun heräsi koronakuolleista keväällä. Itse on kertonut, että tylsyyksissään pisti huhun liikkeelle.
AI hitto, mennyt täysin ohi. En ole ollut tarpeeksi tarkkaavainen näemmä.
Hänen kirjoituksensa saa aina verenpaineen koholle, on niin raastavaa settiä.
Minuun puree eniten se että valittaa ettei ole varaa ajella taksilla joka paikkaan. Itse käyn töissä janolen keskituloinen, eikä minullakaan ole varaa ajaa taksilla joka paikkaan.
Miksi köyhien pitäisi ajaa taksilla?
Siksi kun en pysty muulla lailla liikkumaan. ap
Pysy outona sitten tai muuta palveluiden ääreen.
Jos oikeasti olet noin huonossa kunnossa, lienee jokin palvelutalo sinulle oikea sijoituspaikka. Ei sinun kuulu asua taksimatkan päässä. Onneksi niitä ajeluja ei kustanneta sinulle verovaroista.
Olen ymmärtänyt ettei hänelle ole myönnetty edes työkyvyttömyyseläkettä. Näin ollen palvelutaloasuminen tuskin tulee kyseeseen.
Eli taitaa olla niin että henkilö on vain patalaiska valittaja, jolla ei ole mitään todellista sairautta.
Ryhdistäydy ja ota vastuu elämästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittaja tullut takaisin? Mahtavaa, olikin jo ikävä.
Joka päivähän se on kirjoitellut siitä asti taas, kun heräsi koronakuolleista keväällä. Itse on kertonut, että tylsyyksissään pisti huhun liikkeelle.
AI hitto, mennyt täysin ohi. En ole ollut tarpeeksi tarkkaavainen näemmä.
Hänen kirjoituksensa saa aina verenpaineen koholle, on niin raastavaa settiä.
Minuun puree eniten se että valittaa ettei ole varaa ajella taksilla joka paikkaan. Itse käyn töissä janolen keskituloinen, eikä minullakaan ole varaa ajaa taksilla joka paikkaan.
Miksi köyhien pitäisi ajaa taksilla?
Siksi kun en pysty muulla lailla liikkumaan. ap
Pysy outona sitten tai muuta palveluiden ääreen.
Jos oikeasti olet noin huonossa kunnossa, lienee jokin palvelutalo sinulle oikea sijoituspaikka. Ei sinun kuulu asua taksimatkan päässä. Onneksi niitä ajeluja ei kustanneta sinulle verovaroista.
Olen ymmärtänyt ettei hänelle ole myönnetty edes työkyvyttömyyseläkettä. Näin ollen palvelutaloasuminen tuskin tulee kyseeseen.
Eli taitaa olla niin että henkilö on vain patalaiska valittaja, jolla ei ole mitään todellista sairautta.
Ryhdistäydy ja ota vastuu elämästäsi.
Kyllä mulla on sairauksia vaikka kuinka ja niistä on ihan lääkärintodistukset. ap
Siis mitä, ovatko palstan molemmat jatkotarinahahmot muuttaneet pois perheensä luota?
Otsikon perusteella luulin äitih__ksi, mutta tämä on ilmeisesti nyt se ammattivalittaja...? Olenkin miettinyt millainen hän on!
Onko kellään jakaa tähänastista tarinaa? Miksi ap asuu erillään perheestään?
Ei sairaudet oikeuta eläkkeeseen vaan sun pitää olla myös työkyvytön. Mitäs et ole hakenut sairauslomia.
Pelkkää jaskanjauhantaa kuten Arubat ja syövänsairastamiset!
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä, ovatko palstan molemmat jatkotarinahahmot muuttaneet pois perheensä luota?
Otsikon perusteella luulin äitih__ksi, mutta tämä on ilmeisesti nyt se ammattivalittaja...? Olenkin miettinyt millainen hän on!
Onko kellään jakaa tähänastista tarinaa? Miksi ap asuu erillään perheestään?
Koska mies pakottaa tekemään kaikki kotityöt, puhuu ilkeästi ja mollaa ikityöttömyydestä eikä halua seksiä kuin kerran kuussa.
Muuta vuokralle keskustaan niin ei tarvi taksia.
Muuta vuokralle keskustaan niin ei tarvi taksia.
Niin ei ole myönnetty. Monet hakee vuosia eläkettä ennenkuin sen saa. ap