Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mietin perheen luokse paluuta

Vierailija
08.10.2020 |

Kun nuo kyytijutut on niin hankalia eikä ole oikein varaa kulkea taksilla. Sitten on tullut gynekologi, hammaslääkäri, röntgen yms laskua. Laskuja vaan tulee koko ajan eikä niitä pienistä tuloista pysty maksamaan. Taksiin en saa kelan tukea. En tiedä, mitä tekusi ettei velkaantuisi.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mieskään niitä laskujasi maksa.

Vierailija
2/69 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mies haluaa sua taas sinne seksiä vonkaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mieskään niitä laskujasi maksa.

Onhan se ne maksanut.

Vierailija
4/69 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärtänyt aloitusta:(

Vierailija
5/69 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvitusmuutto on helppo perua. 😉

Vierailija
6/69 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pistää lapset töihin, että saatte rahaa kulkemiseesi.

Vierailija
7/69 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on unohtunut kuinka joudut nousemaan kukonlaulun aikaan palvelemaan miestä ja se haukkuu sua aamusta iltaan hyödyttömäksi loiseksi.

Vierailija
8/69 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on niin kallis maa, ettei täällä kannata erota, jos ei henki ja terveys ole uhattuna. Vaikka tekisi mieli erota, sinnittele ja rakenna sopua. Tämä aika on sellainen että kukaan ei tiedä huomisesta eikä varsinkaan taloudesta.

Vierailija
9/69 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja yhden kapsäkin pakkaa nopeasti.

Vierailija
10/69 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan olen täällä toisessa talossa asunut yksin. Täällä on kaikki huonekalut, astiat ja kodinkoneet.

Vierailija
11/69 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko on unohtunut kuinka joudut nousemaan kukonlaulun aikaan palvelemaan miestä ja se haukkuu sua aamusta iltaan hyödyttömäksi loiseksi.

Sen mä tiedän, että joudun passaamaan häntä mutta eipä mulla ole muutakaan vaihtiehtoa. En halua velkaantua enkä töihin pääse.

Vierailija
12/69 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on niin kallis maa, ettei täällä kannata erota, jos ei henki ja terveys ole uhattuna. Vaikka tekisi mieli erota, sinnittele ja rakenna sopua. Tämä aika on sellainen että kukaan ei tiedä huomisesta eikä varsinkaan taloudesta.

Liian kallis se ainakin mulle on yksin asua. Kun on paljon sairauksia ja liikkuminen tällaista kuin minulla, niin se tulee kalliiksi.

Vierailija
13/69 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näinikkäästi sitten ja ensi vuonna uudelleen!

Vierailija
14/69 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten et aloita taas sitä päivittäistä vongerrusta kuinka ihana olisi asua yksin omassa kodissa.

Vierailija
15/69 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten et aloita taas sitä päivittäistä vongerrusta kuinka ihana olisi asua yksin omassa kodissa.

Kyllä hän alkaa! 

Vierailija
16/69 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä haluaisin pärjätä yksin. Mutta taksikin jo terveyskeskukseen ja takaisin maksaa yli 20€ sitten on usein käytävä hammaslääkärissä, kaupassa, apteekissa. Kulkeminen on järkyttävän kallista, kun muutaman sata euroa saa kuukaudessa.

Vierailija
17/69 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ne hampaat vedetään ja saat tekarit, loppuu hammaslääkärissä ramppaaminen.

Vierailija
18/69 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä haluaisin pärjätä yksin. Mutta taksikin jo terveyskeskukseen ja takaisin maksaa yli 20€ sitten on usein käytävä hammaslääkärissä, kaupassa, apteekissa. Kulkeminen on järkyttävän kallista, kun muutaman sata euroa saa kuukaudessa.

Tee niin kun sydän sanoo. Onnea matkaan.

Vierailija
19/69 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee niin kun sydän sanoo. Onnea matkaan.

Kiitos vaan mutta ei tässä sydäntä tai tunteita voi ottaa huomioon. Talousseikat ne vaan on otettava huomioon. ap

Vierailija
20/69 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärsin aloituksesta että kyseessä olisi nuori jolla oli kiire muuttaa omilleen, mutta havahtuikin nyt maailman raadollisuuteen.