Mietin perheen luokse paluuta
Kun nuo kyytijutut on niin hankalia eikä ole oikein varaa kulkea taksilla. Sitten on tullut gynekologi, hammaslääkäri, röntgen yms laskua. Laskuja vaan tulee koko ajan eikä niitä pienistä tuloista pysty maksamaan. Taksiin en saa kelan tukea. En tiedä, mitä tekusi ettei velkaantuisi.
Kommentit (69)
Tuskin mies haluaa sua taas sinne seksiä vonkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mieskään niitä laskujasi maksa.
Onhan se ne maksanut.
Mielikuvitusmuutto on helppo perua. 😉
Aika pistää lapset töihin, että saatte rahaa kulkemiseesi.
Joko on unohtunut kuinka joudut nousemaan kukonlaulun aikaan palvelemaan miestä ja se haukkuu sua aamusta iltaan hyödyttömäksi loiseksi.
Suomi on niin kallis maa, ettei täällä kannata erota, jos ei henki ja terveys ole uhattuna. Vaikka tekisi mieli erota, sinnittele ja rakenna sopua. Tämä aika on sellainen että kukaan ei tiedä huomisesta eikä varsinkaan taloudesta.
Vierailija kirjoitti:
Ja yhden kapsäkin pakkaa nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Koko ajan olen täällä toisessa talossa asunut yksin. Täällä on kaikki huonekalut, astiat ja kodinkoneet.
Vierailija kirjoitti:
Joko on unohtunut kuinka joudut nousemaan kukonlaulun aikaan palvelemaan miestä ja se haukkuu sua aamusta iltaan hyödyttömäksi loiseksi.
Sen mä tiedän, että joudun passaamaan häntä mutta eipä mulla ole muutakaan vaihtiehtoa. En halua velkaantua enkä töihin pääse.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on niin kallis maa, ettei täällä kannata erota, jos ei henki ja terveys ole uhattuna. Vaikka tekisi mieli erota, sinnittele ja rakenna sopua. Tämä aika on sellainen että kukaan ei tiedä huomisesta eikä varsinkaan taloudesta.
Liian kallis se ainakin mulle on yksin asua. Kun on paljon sairauksia ja liikkuminen tällaista kuin minulla, niin se tulee kalliiksi.
No näinikkäästi sitten ja ensi vuonna uudelleen!
Sitten et aloita taas sitä päivittäistä vongerrusta kuinka ihana olisi asua yksin omassa kodissa.
Vierailija kirjoitti:
Sitten et aloita taas sitä päivittäistä vongerrusta kuinka ihana olisi asua yksin omassa kodissa.
Kyllä hän alkaa!
Kyllä mä haluaisin pärjätä yksin. Mutta taksikin jo terveyskeskukseen ja takaisin maksaa yli 20€ sitten on usein käytävä hammaslääkärissä, kaupassa, apteekissa. Kulkeminen on järkyttävän kallista, kun muutaman sata euroa saa kuukaudessa.
Kunhan ne hampaat vedetään ja saat tekarit, loppuu hammaslääkärissä ramppaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä haluaisin pärjätä yksin. Mutta taksikin jo terveyskeskukseen ja takaisin maksaa yli 20€ sitten on usein käytävä hammaslääkärissä, kaupassa, apteekissa. Kulkeminen on järkyttävän kallista, kun muutaman sata euroa saa kuukaudessa.
Tee niin kun sydän sanoo. Onnea matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee niin kun sydän sanoo. Onnea matkaan.
Kiitos vaan mutta ei tässä sydäntä tai tunteita voi ottaa huomioon. Talousseikat ne vaan on otettava huomioon. ap
Mä ymmärsin aloituksesta että kyseessä olisi nuori jolla oli kiire muuttaa omilleen, mutta havahtuikin nyt maailman raadollisuuteen.
Ei se mieskään niitä laskujasi maksa.