Suomalainen hetero nainen: miksi et lähesty miestä
Kommentit (64)
Aina, kun olen riittävän kiinnostavalta vaikuttavan miehen nähnyt, olen tehnyt aloitteen. Netissä laittanut viestin tai vähintään flirtin, livenä pyrkinyt saamaan miehen huomaamaan itseni. Tässä kohtaa alkaa taas ulina siitä, että "etpä ole mennyt juttusille", "et ole ehdottanut seksiä tai suhdetta" (:-DDDDDD). No en kai minä tyhmä ole! Jos olen yrittänyt saada miehen huomaamaan itseni, mutta hän on katsonut kuin tapettia tai selvästi iskenyt katseensa johonkin muuhun naiseen, niin en tietenkään mene tyrkyttämään itseäni! Mutta jos katsekontakti on syntynyt niin sen jälkeen on ihan sama, kumpi liikkuu lähemmäs toista. Seksiä en ole ehdottanut mutta jatkoja monellekin, ja kumpikin on tiennyt mitä siihen sisältyy, kun on jo baarissa selkeästi kehon kieltä puhuttu.
Mutta palstamiesten maailmassa naisten aloitteet ovat aina vääränlaisia. Vaikka ne ovat johtaneet seksiin ja ne ovat johtaneet parisuhteeseen ja omalla kohdallani avoliittoon, niin aina niissä on ollut jotain vikaa. Kummallista.
Lähestyn kyllä, ap, mutta en sinua tai kaltaisiasi valittajia.
Vierailija kirjoitti:
Te naiset kun kannatatte tätä huuhaa-suostumuslakia niin ettepä huomanneet samalla että vastuu aloitteistakin on nyt teillä.
Koittakaa nyt kestää tekojenne seuraukset.
Ihana rauha <3
Oon lähestynyt. Lähestyn ainoastaan kiinnostavia miehiä
Ei jaksa pettymyksiä enää. Mut on tuomittu elämään yksin.
Vierailija kirjoitti:
Te naiset kun kannatatte tätä huuhaa-suostumuslakia niin ettepä huomanneet samalla että vastuu aloitteistakin on nyt teillä.
Miksi oletat etteivät lähesty?
Vierailija kirjoitti:
Koska saan hyi saatna kommentteja ja pakit, ei Nyky miehiä kannata lähestyä, niille kelpaa vaan timmit, hoikat, kauniit
VÄÄRIN
Itse esimerkiksi sytyn juuri tuhdimmista neidoista, mutta TE ette kelpuuta minua.
Vierailija kirjoitti:
En nyt ymmärrä, mitä tarkoitat? Eikö tässä ketjussa puhuta vasta tutustumisesta, miten siihen liittyy se, että seksissä molempien kuuluu haluta asiaa? Ei kai nyt heti tutustuminen tarkoita, että pitäisi olla seksiä - vai?
Vierailija kirjoitti:
Koska saan hyi saatna kommentteja ja pakit, ei Nyky miehiä kannata lähestyä, niille kelpaa vaan timmit, hoikat, kauniit
Eli tiedostat omat ongelmakohtasi, muttet halua tehdä niille mitään, eli et ole timmi ja hoikka.
Kolmannestakin kohdasta voidaan väitellä: kauneus on katsojan silmässä - ei muuten ole.
Tekosyitä, joilla suojelet herkkää sieluasi ja ulkoistat syyt maailmalle, etkä ota vastuuta omasta elämästä.
Tekosyitä, joiden avulla voit jatkaa elämääsi kuten nyt, etkä oikeasti elää ja kokea, tutustua ihmisiin ja tunteisiisi.
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni kannan sellaiset seuraukset, joissa miehet, jotka ei tajua mitä on kiinnostus ja suostumus jättää lähestymättä. Tarpeeksi monta kertaa olen saanut haukut, kun ystävällinen käyttäytymiseni on tulkittu kiinnostuksena, vaikka tilanne ei ole ollut mitenkään romanttinen vaan enemmänkin bussipysäkillä mies kysyy bussiaikatauluja ja minä vastaan, koska olen ystävällinen ihminen.
Mutta vastaus ap:n kysymykseen: Kyllä mä voisin tehdä aloitteen. Tähän mennessä ne miehet joista olen ollut kiinnostunut, on vaan ehtinyt ensin. En siis lähestyisi jokaikistä miestä deittailumielessä, vaan sellasta, joka on kiinnostava persoona ja ihan mukiinmenevän näköinen. Ei tarvi olla järjenjättilainen ja normaali, siisti ulkonäkö riittää. Miehen persoona ja tapa käyttäytyä on ratkaseva.
Jos mies on tarpeeksi kiinnostava, lähestyn kyllä. Muutoin tietenkään en. En myöskään silloin, jos mitään molemminpuolisen kiinnostuksen merkkejä (flirttiä, katseita tms) ei ole ollut ilmassa. En itsekään haluaisi, että joku random-tyyppi lähestyisi minua kuin salama kirkkaalta taivaalta.
Tuttumiehiä saatan yrittää lähestyä erittäin hitaasti koittamalla onkia vihjeitä heidän mahdollisesta kiinnostuksestaan puheista ja viesteistä viikkojen tai kuukausien ajan. Ja jos tarpeeksi todisteita kertyy, voin jopa pyytää treffeille. Muutoin en häpeän pelossa uskalla tunnustaa kiinnostustani.
Randomien lähestyminen on ihan liian iso kynnys mulle. Enkä yleensä kestään kiinnostukaan ilman tuntemista.
Olen ollut parisuhteessa lähes koko aikuisikäni, siinä välissä muutaman kuukauden sinkkuna ja kyllä lähestyin miehiä. Olivat enimmäkseen ilahtuneita, paitsi ei tämä, jonka kanssa nyt olen ollut 20 vuotta naimisissa. Se oli kyttäämässä ihan eri naista, kun tuppauduin samaan pöytään juttelemaan, mutta kiinnostuikin sitten minusta.
Suomalainen heteronainen ei lähesty miestä, koska on joko... 1.) Niin hyvännäköinen nainen, että on tottunut siihen, että miehet ihailevat, ja piirittävät häntä kokoajan. Elimiehet lähestyvät. 2.) Ei niin hyvännäköinen nainen joka pelkää saavansa mieheltä pakit, joten ei uskalla lähestyä. 3.) Vanhanaikainen nainen, joka on saanut sellaisen kasvatuksen, että miehen kuuluu tehdä aloite, ja aloiteen tekevä nainen on itseään tyrkyttävä h...ra.
Olen naimisissa, eikä mieheni pitäisi siitä, jos lähestyisin muita miehiä. Sinkkuvuosina kyllä lähestyin tarpeeksi kiinnostavia miehiä, eihän noita kyllä kovin usein tullut vastaan.
Olen lähestynytkin, niitä komeita ja muuten kiinnostavia miehiä. Mennyt juttelemaan baarissa ja jopa kuntosalilla. Ehdottanut jatkoja eli yhdenyönsuhdetta. Niin tein aviomiehellenikin. Lisäksi jopa kosin häntä.
Jos ap:ta ei lähestytä, ap voi vetää johtopäätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, heteronainen kirjoitetaan yhteen. Kertaapa kielioppisääntöjä.
:D juu, oon paska kielioppiasioissa.
Kysyt, että miksi naiset eivät lähesty sinua. No, tässä tulikin sitten varmaan yksi hyvä syy.
Tjaa, tämäkö on nyt se syy? se että en ole äidinkielentunnilla ollut mukana tai en ole myöhemmin sivistänyt itseäni. Minähän olin vain ehkä vähän karkea ilmaisussani mutta rehellinen, ettekös te naiset aina peräänkuuluta rehellisyyttä? Tunnut olevan vähän ylimielinen, tai sitten äidinkielen asiat ovat sinulle jokin pakkomielle. Oletko kenties katkera äidinkielenopettaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, heteronainen kirjoitetaan yhteen. Kertaapa kielioppisääntöjä.
:D juu, oon paska kielioppiasioissa.
Kysyt, että miksi naiset eivät lähesty sinua. No, tässä tulikin sitten varmaan yksi hyvä syy.
Tjaa, tämäkö on nyt se syy? se että en ole äidinkielentunnilla ollut mukana tai en ole myöhemmin sivistänyt itseäni. Minähän olin vain ehkä vähän karkea ilmaisussani mutta rehellinen, ettekös te naiset aina peräänkuuluta rehellisyyttä? Tunnut olevan vähän ylimielinen, tai sitten äidinkielen asiat ovat sinulle jokin pakkomielle. Oletko kenties katkera äidinkielenopettaja?
Oho, äidinkielen opettaja siis.
Esim. tinderissä se ei vaan koskaan toiminut. Jos minä olin se aloitteen tekijä, koko homma kuihtui kasaan heti alkuunsa. Sama homma oli ystävälläni ja olen kuullut samaa muiltakin naisilta. Nykyään olen parisuhteessa, jossa mies oli aloitteellisempi alkuun.
There you have it.