Suomalainen hetero nainen: miksi et lähesty miestä
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää tulla torjutuksi.
Rajansa kaikella, eli pettymyksien määrällä.
Olen lähestynyt erästä kiinnostavaa, taloyhtiössäni asuvaa miestä syksyn aikana muutaman kerran. Hän juttelee kohteliaasti,mutta ei ole tehnyt aloitetta. Enkä minä uskalla tehdä aloitetta, ehdottaa esim. treffejä, koska pelkään tulevani torjutuksi. Ehkä on niin,että kiinnostus on yksipuolinen ja minun pitää lopettaa lähestyminen. Hänellä on miellyttävä ja rauhallinen luonne, minkä koen hyvänä.
Vierailija kirjoitti:
Olen lähestynyt erästä kiinnostavaa, taloyhtiössäni asuvaa miestä syksyn aikana muutaman kerran. Hän juttelee kohteliaasti,mutta ei ole tehnyt aloitetta. Enkä minä uskalla tehdä aloitetta, ehdottaa esim. treffejä, koska pelkään tulevani torjutuksi. Ehkä on niin,että kiinnostus on yksipuolinen ja minun pitää lopettaa lähestyminen. Hänellä on miellyttävä ja rauhallinen luonne, minkä koen hyvänä.
Jos et tee aloitetta niin mies voi koskaan tietää, että voisit olla kiinnostunut. Mitä sulla on menetettävää?
Myöhemmin kaduttaa tekemättä jättäminen eikä se että sait ehkä pakit joskus joltain..
Mies ei saa kiinnostusta treenaamalla, mutta silti pitää treenata vuosia kovallla työllä?
Vinkkivitonen: treenata voi normaalisti, ei tarvi 7 kertaa viikossa steroideja vetäen. Tavallisen hyvä kunto ja ulkonäkö parantaa omaa jaksamista ja mielialaa, parasta että niin miehet kuin naisetkin elävät terveellisesti itseään varten. Ja arvaa mitä, iloinen ja jaksava ihminen on viehättävä. Se on niin yksinkertaista.