Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

paha kohdunlaskeuma

Vierailija
28.12.2013 |

Olenko ainut,kuka kärsii tästä periytyvästä kohdunlaskeumasta.kohdunpoisto pian edessä,mutta masentaa päivä päivältä enemmän.olen kova liikkumaan,ja nyt ei pysty enää kun makaamaan ja istumaan.voi kuin helppoa,kolmen lapsen(pienin 2v)ja4 hepan ja koiran kanssa.töistäkin oltava saissulla.tuntuu että olen ihan yksin tämän kanssa.niin ja ikää minulla 35.eikö tosiaan ole muita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minäå olin tehnyt neljännen lapseni, niin minulla oli jonkinverran tuota kohdunlaskeumaa. Koska lapsiluku oli valmis, minulta poistettiin kohtu kokonaan ja alapäätä kiristettiin muutenkin :)

Tämä tehtiin keskussairaalassa ja ei tarvinnut maksaa muuta kuin sairaalamaksu. Kuukautiset jäivät tietenkin sitten samalla pois, joita en ole todellakaan kaivannut!!!    Kohdunpoisto ei ole harmittanut minua, eikä miestäni, mitä minä sillä edes teen, jos en aio lapsia enää tehdä. Joten odota leikkausta rauhallisin mielin, siitä saat ihan varman avun!

Vierailija
2/5 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi.

olen keskussairaala jonossa,jonotusaika 2-3 kk.oli pakko tilata aika yksityiselle jos pääsisi nopeammin eroon tästä vaivasta.

minulla tämä,todettiin syyskuussa ja heti eivät jonoon laittaneet..koska mietimme vielä jos yksi lapsi olisi mahdollista saada.pari kk eteenpäin niin asiat paheni.samoin lapsihaaveet mureni..

nyt ei muuta kun kärsitään ja odotetaan aikaa parempaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo vaikuttaa?

Vierailija
4/5 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka paha laskeuma teillä leikkaukseen julkisille päässeillä on?

Vierailija
5/5 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo vaikuttaa? Mitä tarkoitat kysymykselläsi?

minulla luokkaa 3,eli "roikkuu koko ajan ulkona"sisään menee kun maatessa työntää,mutta samantien taas noustessa tipahtaa