No hyi, joku juttelee miehensä kanssa peräsuolivaivoistaan!
Eli tuolla peräsuolenvihlontaketjussa joku kertoi, että hänellä SEKÄ HÄNEN MIEHELLÄÄN vihloo joskus peräaukon suulta. Siis jutteleeko joku miehensä kanssa peräaukon vaivoista?? Ihan kahvipöydässä tyyliin "mulla tuli sellainen vihlaisu kun kävin kakalla, mites sulla?" Ei vaan voi olla totta!
Itse en keskustele peräsuolivaivoista edes parhaan ystävättäreni tai äitini kanssa. Ne ovat jotenkin niin intiimejä, ja minulla on kipeät peräpukamat. Lääkärissäkin käyn vasta viime hädässä. Nyt on onneksi pitkä resepti.
Naistenvaivoista kyllä puhun miehenikin kanssa. Todella vaikea uskoa, että joku ottaa moiset asiat puheeksi ja että mies vielä ottaa osaa ja kertoo omat peräpukamansa. Sanokaa, että se ei ole totta.
Kommentit (39)
Niin, kun meillä puhutaan vaan sievistä asioista, ei niistä elämän nurjista asioista.
Kyllä meillä voidaan sanoa että persettä polttelee tms eikä toinen siitä kipaise karkuun.
Hyvänen aika..
Ei me silti paskota ovet auki tai pierrä erityisemmin toistemme seurassa, ei ole tarvetta.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 16:57"]
Hyi helvetti, mikä ketju.
T. mies 36 v.
[/quote]
Oikeasti nainen 35 v.
En voi kun nauraa tätä ketjua lukiessani, mutta vastaanpa itsekin.
Molemmat, mieheni sekä minä, laitamme vessan oven kiinni kun sinne menemme, oli tarve käynnille mikä hyvänsä. Itse kärsin melko kinkkisestä vatsasta, joskus jopa lasillinen vettä saa sen mouruamaan ja toimimaan miten haluaa, joten olen todellakin tottunut siihen että kun hätä yllättää, ensimmäinen vessa on pelastus, olipa sitten kyse kodista tai kaupasta.
En siltikään piereskele mieheni edessä. Hän kylläkin. Miksi tekisin niin? En tee sitä kenenkään edessä, joskus pakon sanelemana paras ystäväni on kuullut kun pieraisin. Enkä silti pidä itseäni tai parisuhdettamme mitenkään outona tai ettemme olisi normaalisti toistemme seurassa tms. mitä täällä osa höyryää :)
Eikö se ole aika henkilökohtaista, jopa jo siinä mielessä että mitä toisille kuuluu tai saati sitä mitenkään voi arvostella kuinka toinen pieree/paskoo toisen seurassa? :) Ai hyvä luoja teidän kanssa. Ja edelleenkin, täysin avoimessa ja normaalissa parisuhteessa eletään.
Meilläkin puhutaan miehen kanssa pyllyvaivoista ja kaikesta muustakin. Minusta omalle miehelle on kaikista helpointa jutella intiimeistäkin asioista. Olen juuri viimepäivinä rasvaillut miehen pakaroiden välissä olevaa ihottumaa ja katsonut iltaisin onko se mennyt paremmaksi. Jos itse kärsisin vastaavasti, puhuisin kyllä ensimmäisenä miehelle. Hänkin on laittanut minulle emättimeen lääkkeitä jos en itse ole saanut. En ole ajatellut että se olisi epänormaalia. Touhuamme toistemme jalkojen välissä muutenkin. Eikä näistä kahvipöydässä välttämättä jutella vaan sopivan hetken tullen. Kyllä me juttelemme kahvipöydän ulkopuolellakin. :)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 11:37"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 11:15"]
Meillä ei ole kiellettyjä puheenaiheita. Oletko kuullut että siinä vaiheessa kun alat käydä paskalla ovi auki eikä vieläkään mies lähde lätkimään, niin lopeta lottoaminen. 7 oikein on osunut kohdalle.
[/quote]
En myöskään käy vessassa ovi auki, ei kyllä miehenikään. Ja seuraavaksi vastaan kysymykseen: ei, emme piereksi toistemme kuullen.
Ap
[/quote]
Ette sitten ole sopivia toisillenne, kun tarvitsee esittää. Me ollaan miehen kanssa täysin rehellisiä toisillemme, jos pierettää, niin ei hiivitä parvekkeelle tai vessaan. Ja voi kyllä, paskannan ovi auki joskus. Voi kyllä, pesen hampaat kun mies on kusella. Voimme olla vessassa samaan aikaan, kun toinen on suihkussa. Mies leikkasi varpaan kynteni, kun olin raskaana ja viimeisillään kun olin, levitti myös hiivavoiteen alapäähän.
[/quote]
ootpas seksikäs . Ehtaa white trashia. Kerroin miehelleni ja puistatteli päätään vastauksellesi ja sanoi että onneksi hänellä on nainen, jolla on hyvät tavat eikä käy paskalla ovi auki :D
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 11:37"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 11:15"]
Meillä ei ole kiellettyjä puheenaiheita. Oletko kuullut että siinä vaiheessa kun alat käydä paskalla ovi auki eikä vieläkään mies lähde lätkimään, niin lopeta lottoaminen. 7 oikein on osunut kohdalle.
[/quote]
En myöskään käy vessassa ovi auki, ei kyllä miehenikään. Ja seuraavaksi vastaan kysymykseen: ei, emme piereksi toistemme kuullen.
Ap
[/quote]
Ette sitten ole sopivia toisillenne, kun tarvitsee esittää. Me ollaan miehen kanssa täysin rehellisiä toisillemme, jos pierettää, niin ei hiivitä parvekkeelle tai vessaan. Ja voi kyllä, paskannan ovi auki joskus. Voi kyllä, pesen hampaat kun mies on kusella. Voimme olla vessassa samaan aikaan, kun toinen on suihkussa. Mies leikkasi varpaan kynteni, kun olin raskaana ja viimeisillään kun olin, levitti myös hiivavoiteen alapäähän.
[/quote]
ootpas seksikäs . Ehtaa white trashia. Kerroin miehelleni ja puistatteli päätään vastauksellesi ja sanoi että onneksi hänellä on nainen, jolla on hyvät tavat eikä käy paskalla ovi auki :D
[/quote]
No justiin." Siishh mä luin mun miehelle ja sekin sanoi et.. sit me naurettiin"
Tosi aikuista.. :) Katsos kun kaikilla on eri tavat, kukaan ei pakota sua paskomaan ovi auki.
Taas muotisana. White trash, autuaan tietämättömänä mitä se edes tarkoittaa.. :)
Onpa porukkaa. Mekin olemme avoin, keskusteleva pari ja jaamme huolemme ja elämämme keskenämme, ilman estoja. Synnytetty on yhdessä, nähty toisistamme kaikki puolet mutta kuitenkaan emme ulosta toistemme seisoessa vieressä. Emmekä piereskele puolison tai kenenkään muun joutuessa haistelemaan. Esim. matkoilla kyllä jaamme huolemme vatsan toiminnasta, mutta käymme silti yksin vessassa. Emme tunne itseämme oudoiksi, ainoastaan sivistyneiksi. En suoraan sanottuna haluaisi olla kylässä, jossa emäntä painuisi vessaan ulostamaan ja jättäisi iloisesti oven auki "kun tässä ollaan niin hyviä kavereita". Samalla isäntä piereskelisi kankkuaan nostaen kahvipöydässä. Käytöstapoja voi silti olla, vaikka oltaisiinkin niin estottomia että.
Kehtaatte vielä täällä kehuskella junttiudellanne.
Mä en ymmärrä mitä "hyitä" siinä on, että keskustelee persvaivoista miehensä kanssa. Onko sillä väliä onko vaiva yläpäässä vai perseessä? Miksi ihmiset yleensä tekee näistä paskajutuista aina elämää suurempia, ei tarvi ehkä vieraille jakaa kaikkea mutta se, että edes mies ja vaimo ei voi keskustella asioista.
Meillä käydään paskalla ovi kiinni, mutta saatetaan tokaista että kylläpä tuli iso paska. Osataan me ihmisten ilmoilla näytellä sivistynyttä, vaikka kotona ollaan huoletta juntteja. Nytkin molemmilla verkkarit ja villasukat sekä joku virttynyt paidanretku.
Täältä löytyy myös toisilleen hyvin avoin pari.
Saatanpa hyvinkin antaa luonnehdinnan näätimiseni tuloksista.
Myöskin pieremme toistemme kuullen ja osaan näätiä kun mies ajaa partaa (ja vessa on n. 1m2 kokoinen). Mies tietää melko tarkkaan pukamatilanteeni (kuten kai 400 000 muutakin ihmistä ainakin jokunen vuosi sitten...).
Mies on myös asentanut minulle hiivapuikon ja levittänyt voiteen sekä antanut peräruiskeen. Lisäksi hän tietää aina millainen niagarahilloviikko on.
Pidämme toisiamme lähinnä yksikkönä emmekä vieraskoreina erillisinä kappaleina.
Pakko lisätä ot...
Erään kaupungin taksiasemalla on varsinkin hiljaisina arkiöinä tapana löhötä sohvalla ja kun joku nousee mennäkseen "ykkösasialle" niin sanoo mennessään: "Meen kuselle. Kuunnelkaa!". Ei siis hipsitä hiljaa "puuteroimaan nenää". :)
Rouva on varmaan vielä kovin nuori ja parisuhde siinä romanttisessa vaiheessa. Rohkenetko sentään jo käydä vessassa kun miehesi on kotona?
Näin vanhempana naisihmisenä voin paljastaa, että vanhemmiten sitä voi oman ukkonsa kanssa puhua paljon muustakin. Vessan oven pidämme silti vielä kiinni, mutta voi tulla niitäkin päiviä, että joudumme pyyhkimään toisiltamme pyllyä.
Mitä 33 tekee silloin kun näätii?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 22:48"]
Mitä 33 tekee silloin kun näätii?
[/quote]
Kakkii.
t: 33
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 21:37"]
Onpa porukkaa. Mekin olemme avoin, keskusteleva pari ja jaamme huolemme ja elämämme keskenämme, ilman estoja. Synnytetty on yhdessä, nähty toisistamme kaikki puolet mutta kuitenkaan emme ulosta toistemme seisoessa vieressä. Emmekä piereskele puolison tai kenenkään muun joutuessa haistelemaan. Esim. matkoilla kyllä jaamme huolemme vatsan toiminnasta, mutta käymme silti yksin vessassa. Emme tunne itseämme oudoiksi, ainoastaan sivistyneiksi. En suoraan sanottuna haluaisi olla kylässä, jossa emäntä painuisi vessaan ulostamaan ja jättäisi iloisesti oven auki "kun tässä ollaan niin hyviä kavereita". Samalla isäntä piereskelisi kankkuaan nostaen kahvipöydässä. Käytöstapoja voi silti olla, vaikka oltaisiinkin niin estottomia että.
Kehtaatte vielä täällä kehuskella junttiudellanne.
[/quote]
Eihän mistään piereskelystä ja kakkimisesta ollut ap:n aloituksessa puhe. Vaan hänhän kertoi, että on kivuliaat peräpukamat, mutta ei halua niistä oikein kenellekään kertoa. Ei edes lääkärille pysty niistä puhumaan (mutta onneksi reseptissä on paljon lääkettä, että pärjää ) Ja kun tiedetään, miten hankala vaiva peräpukamat on, niin luontevin henkilö olisi oma mies, jolle kertoisi tällaisen henkilökohtaisen terveysongelman, mikä vaikuttaa ihan arkiseen olemiseen. Mutta ap ei kehtaa asiasta puhua. Nämä piereskelyt yms on tietty sitä osastoa, kun lähtee pikkusen lapasesta, mutta taustalla on minullakin ihmettely, miten takapuolen vaivat eroavat etupuolen vaivoista. Miksei niistä voi puhua samalla tavalla parisuhteessa? Itse maalailit samalla tavalla junttimaisesti kahvipöytäpiereskelyä ja kankun nostelua : ), ei tuolla tavalla varmaan kukaan ihan oikeasti tee, jos paikalla on vieraita.
Tietääkseni on harvoja universaaleja maailman "lakeja", että ulostaminen tehdään privaatisti. Eli on varmaan ihan ok, että jotkut paskovat keskenään, mutta ei tod. ole mikään estosuuden merkki, ettei sitä tehdä ovi auki.
Meillä on estoton seksielämä, mutta ei kakita eikä piereskellä kuitenkaan toistemme seurassa.
Ollaan oltu miehen kanssa pian 20 vuotta saman katon alla ja taatusti pierastaan kun pierettää, varsinkin mies, jolla on suolistoperäinen sairaus. Ja tiedätkö, olen tiennyt tästä sairaudesta ihan alusta saakka, sitä ei ole tarvinnut minulta salata ollenkaan.
Luonnollisesti ruokapöydässä ja toisen syödessä emme piereskele, mutta muuten ehdottomasti kyllä. Emme todellakaan ala hilpaisemaan jonnekin vessaan tai pihalle, ei siitä mitään tulisi. Mies oli mukana kaikissa kolmessa synnytyksessä ja niissä on tullut ulos myös muuta kuin söpöläinen pyyhkeeseen kuivattu vauveli, eipä ole haluihin vaikuttanut pätkääkään.
Hyi helvetti, mikä ketju.
T. mies 36 v.