Minkä pituisia teidän 6.lk tytöt on?
Mittaisin oman tyttöni juuri kun on silminnähden venähtänyt pituutta lyhyessä ajassa. 152 cm on nyt. Luokkansa keskimittaisia..
Kommentit (18)
150.luokkansa lyhin.mutta luokalle osunut kai monta keskm.pidempää.ei kai 150oikeasti lyhyt ole?
Tosi paljon hajontaa jo tuon ikäisten pituuksissa, varmaan korreloi vanhempien pituutta jo hyvinkin. Olen itse nyt 164cm ja muistelen, että olin itse 6. luokalla 154cm, elävästi muistan kirjoittaneeni saksalaiselle kirjekaverilleni noin.. =0)
ap
146 cm meilläkin. Enää 14 cm niin menee mun ohi. :)
Ei ole tyttöä mutta poika oli luokan pienempien joukossa ja nyt toisen vuoden lukiolaisena n 182
Mun tyttö oli kuudennella muistaakseni 159 cm. Aikuispituus 180 cm.
Minä kasvoin kuudennen luokan aikana tosi paljon pituutta. Vitosella olin vielä joku 150cm ja seiskalla sitten jo päälle 160. Sen jälkeen en sit olekaan paljon enää kasvanut.
Vierailija kirjoitti:
Tosi paljon hajontaa jo tuon ikäisten pituuksissa, varmaan korreloi vanhempien pituutta jo hyvinkin. Olen itse nyt 164cm ja muistelen, että olin itse 6. luokalla 154cm, elävästi muistan kirjoittaneeni saksalaiselle kirjekaverilleni noin.. =0)
ap
Joo, tyttöjen pituuserot on tuossa iässä suurimmillaan, kun osa lopettaa jo pituuskasvua kun toiset taas vasta aloittaa.
Meillä oli 6lk 163cm. Nyt lukion ekalla ja 168cm.