No hyi, joku juttelee miehensä kanssa peräsuolivaivoistaan!
Eli tuolla peräsuolenvihlontaketjussa joku kertoi, että hänellä SEKÄ HÄNEN MIEHELLÄÄN vihloo joskus peräaukon suulta. Siis jutteleeko joku miehensä kanssa peräaukon vaivoista?? Ihan kahvipöydässä tyyliin "mulla tuli sellainen vihlaisu kun kävin kakalla, mites sulla?" Ei vaan voi olla totta!
Itse en keskustele peräsuolivaivoista edes parhaan ystävättäreni tai äitini kanssa. Ne ovat jotenkin niin intiimejä, ja minulla on kipeät peräpukamat. Lääkärissäkin käyn vasta viime hädässä. Nyt on onneksi pitkä resepti.
Naistenvaivoista kyllä puhun miehenikin kanssa. Todella vaikea uskoa, että joku ottaa moiset asiat puheeksi ja että mies vielä ottaa osaa ja kertoo omat peräpukamansa. Sanokaa, että se ei ole totta.
Kommentit (39)
Mä puhun mieheni kanssa kaikesta, tietää jopa hiivatulehduksestakin :D
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 11:15"]
Meillä ei ole kiellettyjä puheenaiheita. Oletko kuullut että siinä vaiheessa kun alat käydä paskalla ovi auki eikä vieläkään mies lähde lätkimään, niin lopeta lottoaminen. 7 oikein on osunut kohdalle.
[/quote]
En myöskään käy vessassa ovi auki, ei kyllä miehenikään. Ja seuraavaksi vastaan kysymykseen: ei, emme piereksi toistemme kuullen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 11:20"]
Mä puhun mieheni kanssa kaikesta, tietää jopa hiivatulehduksestakin :D
[/quote]
Kuten sanoin, naistenvaivoista kyllä puhumme. Myös hiivatulehduksista. Kokeilepa muuten viljatonta viikon verran, veikkaan, että paranee.
T. AP
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 11:15"]
Meillä ei ole kiellettyjä puheenaiheita. Oletko kuullut että siinä vaiheessa kun alat käydä paskalla ovi auki eikä vieläkään mies lähde lätkimään, niin lopeta lottoaminen. 7 oikein on osunut kohdalle.
[/quote]
En myöskään käy vessassa ovi auki, ei kyllä miehenikään. Ja seuraavaksi vastaan kysymykseen: ei, emme piereksi toistemme kuullen.
Ap
[/quote]
Olette siis niin estoisia.
Jos sen miehen edessä on ollut reppu levällään, revenneenä ja verisenä niin siinä ei kuule vihlomiset ole enää mitään.
Tosin veikkaan, että eihän apn mies ole ollut synnytyksessä mukana juuri siitä syystä, että jotai intiimiä olisi saattanut vilahtaa juuri silloin kun se ei ole aivan edustuskunnossa =D
Kyllä me mieheni kanssa puhutaan ihan kaikesta, jopa pyllyvaivoista, mies jopa rasvasi pyllyni kun oli vähän kipeänä synnytyksen jälkeen joten tietää kyllä hyvin mikä tilanne siellä on =D
Ja jo ihan seurustelun alkuaikoina oli pakko käydä vessassa ovi auki koska olisi ollut liian pimeää muuten kun vessavalo poksahti... Ja koska molemmat saatetaan piereskellä kun nukumme, niin kai sitä voi sitten hereilläkin paukutella =D
Ei se ole meiltä pois ettei ap puhu miehensä kanssa kyseisestä asiasta. Silti vähän hämmentää että miksi olet hämmentynyt tai jopa yököttynyt siitä että minä puhun mieheni kanssa peräsuoleni asioista JA käyn ovi auki paskalla. Ei sun sitä tarvitse katsoa :)
2
Kyllä on taas huokaistava syvään helpotuksesta että minulla miehellä on niin luonteva suhde. Olisi ollut aika raskasta esittää viimeiset 24v että olemme kumpikin peräreiättömiä muumeja.
Aika hassua, että meitä pidetään "estoisina", jos emme piereksi ja kaki toistemme nähden.
Harrastamme seksiä valot päällä, erilaisissa paikoissa, erilaisin välinein, mies on ajanut alapääkarvoitukseni, katselee sinne seksin aikana kuten minäkin häntä. Emme todellakaan ole estoisia. Meidän ei vain tarvitse keskustella peräaukoistamme ja niiden vaivoista keskenämme. Minusta emme ole huonompia ihmisiä, jos emme halua piereskellä haista kakalle toisen vieressä tai istua vessassa ovi auki, oli vieressä kuka tahansa. En halua nähdä mieheni ähisevän vessassa ja pyyhkivän takapuoltaan. Miksi haluaisin?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 11:31"]
Kyllä on taas huokaistava syvään helpotuksesta että minulla miehellä on niin luonteva suhde. Olisi ollut aika raskasta esittää viimeiset 24v että olemme kumpikin peräreiättömiä muumeja.
[/quote]
Onko ap sellaista väittänyt? Taidan olla ainoa, joka on ap:n kanssa ihan samaa mieltä. Emme ole estoisia mekään, päinvastoin, Tiedämme, että kumpikin käymme kakalla. Emme vain tarvitse siihen yleisöä emmekä halua olla yleisönä, jos ei ole pakko.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 11:15"]
[/quote]
Ap
[/quote]
Ette sitten ole sopivia toisillenne, kun tarvitsee esittää. Me ollaan miehen kanssa täysin rehellisiä toisillemme, jos pierettää, niin ei hiivitä parvekkeelle tai vessaan. Ja voi kyllä, paskannan ovi auki joskus. Voi kyllä, pesen hampaat kun mies on kusella. Voimme olla vessassa samaan aikaan, kun toinen on suihkussa. Mies leikkasi varpaan kynteni, kun olin raskaana ja viimeisillään kun olin, levitti myös hiivavoiteen alapäähän.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 11:37"]
[/quote]
Ap
[/quote]
Ette sitten ole sopivia toisillenne, kun tarvitsee esittää. Me ollaan miehen kanssa täysin rehellisiä toisillemme, jos pierettää, niin ei hiivitä parvekkeelle tai vessaan. Ja voi kyllä, paskannan ovi auki joskus. Voi kyllä, pesen hampaat kun mies on kusella. Voimme olla vessassa samaan aikaan, kun toinen on suihkussa. Mies leikkasi varpaan kynteni, kun olin raskaana ja viimeisillään kun olin, levitti myös hiivavoiteen alapäähän.
[/quote]
Tuo hiivavoide on jo kaiken huippu! Miehesi käy takuulla vieraissa, ainakaan hän ei halua visvaista rakoasi!
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 11:37"]
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Tuo hiivavoide on jo kaiken huippu! Miehesi käy takuulla vieraissa, ainakaan hän ei halua visvaista rakoasi!
[/quote]
pakko tuottaa pettymys, ei käy vieraissa :) seksiäkin harrastetaan suunnilleen joka päivä, hiiva ei ole vaivannut muulloin, kuin raskaana ollessa. Mies antaa muuten aivan taivaallista suuseksiäkin ;)
Miehen kanssa nimenomaan noista puhutaan, kenenkäs muun? Kyllä sinäkin sitten kun alatte olla oikeasti läheisiä.
JOkainen tyylillään. Meillä minä olen ollut hieman varovaisempi näissä asioissaa mutta viime vuosina ollaan kyllä ihan kaikesta puhuttu. Esim mieheni on käynyt peräpukamaleikkauksessa ja tietää miten kipeitä ne voi olla. Nyt kun minulle paukahti sama vaiva viimeisilläni raskaana niin kyllä kysyin neuvoja. Eikä mies yhtään ihmetellyt. Hän sanoi jopa että voi vilkaista miten pahana ne on. Siihen en kuitenkaan ryhtynyt. Eiköhän hän ne huomaa viimeistään syynytyksessä.
Hän on ekan raskauden aikana laittanut minulle jopa hiivapuikon kun en jostain syystä siihen itse pystynyt eikä hän yhtään kammoksunut sitäkään.
Yhdessä synnytyksessä tuli hieman ulostetta ponnistusvaiheessa eikä mies ällötellyt sitäkään. Kuitenkaan kotona en halua paskoa miehen nähden. Joskus on ollut pakko kun meillä on vain yksi vessa ja viisi henkeä alossa niin jos lapsella on esim. Paskat vaipassa ja mies puhdistanut niin kyllä hän sen tuo vessan roskiin ettei jää keittiöön haisemaan. JA toistepäin.
Kyllä parisuhteessa pitäisi pystyä elämään ihan normaalisti. Samanlaisia me ruumiintoiminnoiltamme ollaan jokainen.
Jos on puhuttu suolivaivoista sen takia, että on ollut aiemmin tarkoitus illalla saunan jälkeen vetää kakkoseen?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 11:34"]
Aika hassua, että meitä pidetään "estoisina", jos emme piereksi ja kaki toistemme nähden.
Harrastamme seksiä valot päällä, erilaisissa paikoissa, erilaisin välinein, mies on ajanut alapääkarvoitukseni, katselee sinne seksin aikana kuten minäkin häntä. Emme todellakaan ole estoisia. Meidän ei vain tarvitse keskustella peräaukoistamme ja niiden vaivoista keskenämme. Minusta emme ole huonompia ihmisiä, jos emme halua piereskellä haista kakalle toisen vieressä tai istua vessassa ovi auki, oli vieressä kuka tahansa. En halua nähdä mieheni ähisevän vessassa ja pyyhkivän takapuoltaan. Miksi haluaisin?
[/quote]
Teennäistä touhua, voin kuitella kun muovisen näköisinä paneskelette.
Raskaus ja synnytys kummasti muuttaa tuotakin asiaa. Mies tietää tällä hetkellä _kaiken_ mun heikentyneestä suolentoiminnasta ja peräpukamista, jotka raskaus on aiheuttanut. Käytiin jopa yhdessä ostamassa apteekista peräpukamarasvaa. Jos nuo asiat miestä jotenkin järkyttäisi, niin tokkopa häntä kannattaisi synnytykseenkään ottaa mukaan, sen verran rajua touhua se on.
Kenen kanssa niistä sitten puhutaan, jos ei toisen puoliskonsa?