Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko aloittaneet joululahjojen oston?

Vierailija
24.11.2022 |

Mulle tuli tällä viikolla hirmu vimma ostaa kaikkee, en oo ennen ollut tällainen.
No, helpottaa hetkeks tää elämän tuska.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, black friday -tarjouksista olen löytänyt parit lasten toivomat lahjat. Tämä onkin ensimmäinen kerta, kun mitään noista tarjouksista ostan.

Vierailija
2/17 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Puolisolle neulon kyllä jo villapuseroa. Lisäksi tilaan hänelle verkkokaupasta pari hänen toivomaansa lahjaa.

Aikuiselta lapselta ja hänen puolisoltaan en ole vielä edes kysynyt toiveita, mutta lahjan hankin joka tapauksessa verkosta tai annan lahjakorttina. Sama koskee kummityttöä, hänen siskoaan ja veljeään.

Muille en hanki lahjoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin jo, eipä noita pakettaja monta ole.

Vierailija
4/17 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Äidille neulon jo villasukkia (oli niitä toivonut) mutta muuten en ole kenellekään vielä keksinyt mitään. 

Vierailija
5/17 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Äidille neulon jo villasukkia (oli niitä toivonut) mutta muuten en ole kenellekään vielä keksinyt mitään. 

Kysy toiveita. Itse en haluaisi, että joku kokee paineita keksiä minulle jotain. Todennäköisesti se jokin on sellaista, mitä en tarvitse enkä halua.

Vierailija
6/17 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut jo joitain lahjoja kun on tullut kivoja juttuja kaupoissa vastaan. Mieluummin ostan ajoissa niin ei tarvi ruuhkassa ostaa.

Vierailija
7/17 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut jo lähes kaikki lahjat. Yksi kirja pitää vielä tilata ja pojalle keksiä jotain pientä. Siinä ne sitten taitavatkin olla.

Vierailija
8/17 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Itselle on ostettu ja alennusmyynneistä loput jos jotain kivaa sieltä löytyy. Omiin lahjoihin varattu tänä vuonna mitätön n. 600 euroa. Joulun jälkeen työpaikalla sitten luettelen mitä lahjoja olen saanut 🤣

Vierailija
9/17 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki ovat aikuisia ja toivovat hyvää ruokaa joulupöytään sekä että heidän lahjarahansa laitettaisiin Ukrainan auttamiseen. Niin olen tehnytkin.

Vierailija
10/17 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paitsi kummilasten lahjat hankittu.

Vierailija
11/17 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki lahjat on ostettu - jippii. Yhtä vaille niin kaikki tuo lahjapuoli valmista, ja sitte vaan paketoimaan.

Vierailija
12/17 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me aikuiset emme osta toisillemme mitään. Olemme sopineet näin. Omille lapsille olen hankkinut muutamia lahjoja.

Vierailija
13/17 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna ostan vähemmän joululahjoja kuin ennen. Raha on tiukilla. Suurin osa lahjoista on jo hankittu.

Vierailija
14/17 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään paketoin, mutta tuntuu että pitäisi ostaa vielä jotakin.

Vierailija
15/17 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on jo paketoitu. Ja paketteja on paljon. Ei mitään hirveän kallista kenellekään eikä mitään turhaakaan. Mutta kivaa ja hyödyllistä.

Vierailija
16/17 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan miehelle vain jotakin. Ne ehtii kyllä lähempänä joulua. Lahjarahan hänelle nostin automaatista kylläkin jo.

Vierailija
17/17 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain ostan niin aattona vasta. Prismassa on hyvät alennukset silloin ja käyn siellä joka joulu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä